Tof, ben je daar trots op?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef MaxC het volgende:
Ik ben wel is bij Ron Jans thuis geweest. Vader van een oud-klasgenoot van mij![]()
Denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef methodmich het volgende:
Wie is die jongen dan of wil je dat niet zeggen? Is voor de aardigheid van het topic wel leuk.
Ik weet niet of hij t leuk vind als ik hier zn naam rondstrooi. Je kan wel in het A-junioren klassement kijken op de KNVB site als je graag wil weten wie het is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef methodmich het volgende:
Wie is die jongen dan of wil je dat niet zeggen? Is voor de aardigheid van het topic wel leuk.
Omniworld toch? Dat is prof, of semi...weet het eigelijk ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:32 schreef Posdnous het volgende:
Oh, en Juan Viedma, of is die geen prof meer.
Verder is de neef van Serge vd Ban een goede vriend van me. Maar het is niet zo dat Serge mij goed kent oidquote:
Zit je dan niet de hele avond op zo'n verjaardag te zeiken waarom hij Ruud en van Bommel in vredesnaam niet opstelt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Dit is de broer van mijn moeders kant, ofwel; hij is mijn oom. Vaak zie ik hem niet, meestal alleen op de verjaardag van mijn moederOp zich wel tof
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |