Oh ja, dat was een beetje een ongelukkige zin....quote:
Ik zat ook al te wachtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef borisz het volgende:
SCH waar blijven die hapjes
en dus een hele goeie reden om het nog iets groffer te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
Een Lordi-masker vanavond dus op.
En hij moet netjes blijven, anders wordt Nederland gediskwalificeerd hebben ze hem van de EBU gezegd.
Ah, zo schokkend is die sanctie in deze situatie niet he...quote:
preciesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dus een hele goeie reden om het nog iets groffer te doen![]()
Dat soort dingen maken mij trots op mijn land.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
Een Lordi-masker vanavond dus op.
En hij moet netjes blijven, anders wordt Nederland gediskwalificeerd hebben ze hem van de EBU gezegd.
Ik denk toch dat het uiteindelijk wel meevalt met hoe grappig het gaat worden met de punten uitdelen. Iets overtreffen zoals vorig jaar is toch wel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, zo schokkend is die sanctie in deze situatie niet he...
Ik ben inderdaad benieuwd, dat Lordi vorig jaar was natuurlijk eigenlijk wel duidelijk, ze waren de bestequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het uiteindelijk wel meevalt met hoe grappig het gaat worden met de punten uitdelen. Iets overtreffen zoals vorig jaar is toch wel erg moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |