Ik ook eigenlijk. Ze zouden toch ook toestemming hebben moeten vragen??quote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb die cd even bekeken, wat een verschrikking zeg! Ben benieuwd wat Tom hier zelf van vindt
Erg jammer ja maar wel mooi dat er in het najaar weer een nieuw album komt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En de 22e in Groningen, allebei te ver weg helaas.
De tour van Tom McRae wordt uitgesteld tot voorjaar 2010. De nieuwe datum voor de Effenaar show is 19 maart. Reeds gekochte kaarten blijven geldig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Frenkel het volgende:
Yeah!
Tom McRae
+ support
zondag 18 oktober 2009
Voorverkoop:
03 juni 2009
Entreeprijs:
¤ 16,50
Kleine zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands
Aanvang:
20:00 uur
Zaal open:
19:30 uur
[ afbeelding ]
Op vrijdag in Eindhoven moet voor jullie toch wel te doen zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom nou op een maandag in Amsterdam???![]()
![]()
![]()
houd ons op de hoogtequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:32 schreef Gillingham het volgende:
Zijn nieuwe album, The Alphabet of Hurricanes, staat op de Luisterpaal van 3voor12.
Ik ben net begonnen met luisteren.
Ik was niet erg onder de indruk. Het was niet slecht, maar McRae in deze stijl kan een beetje zeurderig worden op den duur. Na een nummer of vier ben ik maar overgeschakeld naar de nieuwe van Cash.quote:
Ik heb 'm zelfs al vrij snel weer uit gezet. Van de week nog maar een keertje proberen, maar wat ik tot nu toe gehoord heb kon me nog niet bekoren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:53 schreef Beregd het volgende:
Daarnet ook ff geluisterd en weinig ervan onthouden.
Zijn stem maakt de muziek. Als hij die naar de achtergrond brengt, blijft er meestal niet veel interessants meer over.
Hoeveel minuten duurde de show? Vrij korte setlist voor iemand met 5 studio albums op zijn naam.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
AoH
Stetson
Karaoke Soul
John Wayne
Dose
Please
American Spirit
A+B
Hawaii
Mississippi
Still love you
Silent Blvd
Out of the walls
Bubblegun
Briljante show in Eindhoven. Hij was jarig...
De band droeg op het laatst mexicaanse Tombrero's.
Verder kon je een Tombrella kopen...
Helaas nietquote:
Anders wil ik je kaartje welquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm heb al een paar dagen bijholteontsteking en slijm in de longen, ik hoop dat ik morgen fit genoeg ben.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders wil ik je kaartje wel![]()
Maar je bent morgen gewoon fit genoeg.
Heeft hij Tom al eens gezien?quote:
Sinaasappeltje persen en goed herstellen, dan komt het helemaal goedquote:Maar ik moet er gewoon voor zorgen dat ik morgen fit genoeg ben... niet, dan kun je natuurlijk het kaartje krijgen.Ik heb hem digitaal.
Nope... al zei hij het in het voorbijgaan, ik weet niet of hij het serieus bedoelde. Maar inderdaad je moet Tom wel een keer gezien hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft hij Tom al eens gezien?
Want het is wel een artiest die je een keer gezien moet hebben.
[..]
Sinaasappeltje gaat het niet redden, Zit al aan de antibiotica en de slijmoplossers. En het gaat al wel beter dan afgelopen zondag/maandag, gelukkig. Vooral de oorpijn was verschrikkelijk. Nu nog even minder hoesten...quote:Sinaasappeltje persen en goed herstellen, dan komt het helemaal goed
Oei, dat klinkt vrij heftig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nope... al zei hij het in het voorbijgaan, ik weet niet of hij het serieus bedoelde. Maar inderdaad je moet Tom wel een keer gezien hebben.![]()
Sinaasappeltje gaat het niet redden, Zit al aan de antibiotica en de slijmoplossers. En het gaat al wel beter dan afgelopen zondag/maandag, gelukkig. Vooral de oorpijn was verschrikkelijk. Nu nog even minder hoesten...
Het was ook heel heftig... maar komt goed!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt vrij heftig.
Als het hoesten niet minder word, moet je morgen gewoon in de maat hoesten. Dat vind Tom vast niet erg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |