quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:40 schreef SCH het volgende:
Ik prepareer me op het songfestival
scoreformulieren - check
vlaggetjes - check
finse hapjes - check
glijmiddel - check
De finnen hebben leuke bands jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zit niet klaar voor 't songfestival, maar wel Finse muziek.
Litmanenkoekjesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef Eilanden het volgende:
Puur uit SCHieuwnierigheid: wat voor Finse hapjes? Visbrood ofzo?
*Wijst naar signature.quote:
Gevulde lollamorabrodalosticken en gefrituurde jaanaskupkesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef Eilanden het volgende:
Puur uit SCHieuwnierigheid: wat voor Finse hapjes? Visbrood ofzo?
Oftewel: SCH zit vanavond aan de liflafjes en roze glacekoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Gevulde lollamorabrodalosticken en gefrituurde jaanaskupkes![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: SCH zit vanavond aan de liflafjes en roze glacekoeken
Dan zit je volgens mij wel goed! Die twee bejaarden kunnen volgens mij best aardig kokenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Die laatste had NIck echt meegenomen gisteren
![]()
Maar wij zijn in huize golfert en daar hoor je geloof ik tapas te eten en veel wodka te drinken![]()
denk het ook jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij wel goed! Die twee bejaarden kunnen volgens mij best aardig koken
Maar die zijn er dus niet, wij passen op hun huis de komende week.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij wel goed! Die twee bejaarden kunnen volgens mij best aardig koken
Oooooh, zijn ze al weg?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die zijn er dus niet, wij passen op hun huis de komende week.
Nou ja, passen![]()
Vergeet de HOP nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:55 schreef Eilanden het volgende:
Je weet in ieder geval waar de AH is en hoe je bij de plaatselijke kaasboer komt
Meestal gaan we samenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker als Nick die koeken aan het halen is bij de Appie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |