Jij ook al.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo? Touw kun je hergebruiken.
En het scheelt een hoop uitkeringen later.
'k Moet de eerste verhalen nog horen over een marokkaan/antilliaan die in elkaar is geslagen door een groepje autochtonen die z'n gsm wilden jatten.quote:
Met het verschil dat wij het spottend zeggen en dat allochtonen daad bij woord voegen ja.quote:
Dus moet je alle marokkanen gaan ophangen. Goed plan!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Moet de eerste verhalen nog horen over een marokkaan/antilliaan die in elkaar is geslagen door een groepje autochtonen die z'n gsm wilden jatten.
Maar een paar replies eerder heb ik je al gevraagd om een reëel alternatief (nee ophangen is niet reëel inderdaad). Maar tuchthuizen en opvoedingskampen behoren wel degelijk tot een alternatief. Voor zowel de autochtone als allochtone veelplegers vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus moet je alle marokkanen gaan ophangen. Goed plan!
Wat een drogreden.
Nee, de juiste conclusie is: dús mag je zeiken over geweldadige allochtonen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:46 schreef IHVK het volgende:
Dus moet je alle marokkanen gaan ophangen. Goed plan!
Mja, mij zou de etnische samenstelling van zulke opvoedingskampen benieuwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef Bierie het volgende:
Voor zowel de autochtone als allochtone veelplegers vind ik persoonlijk.
Maakt het uit als het maatschappelijk probleem daarmee is opgelost?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, mij zou de etnische samenstelling van zulke opvoedingskampen benieuwen..
Dat mag.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, de juiste conclusie is: dús mag je zeiken over geweldadige allochtonen.
Hangjongeren!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef IHVK het volgende:
Mooi, kies een minderheid uit, zeg het dieren zijn en hang ze op.
Goed bezig.
Ze hebben er geen last van Noord-Afrikanen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:02 schreef IHVK het volgende:
Iran lijkt me wel een tof land voor je DennisMoore als je het met die gedachtengoed eens bent.
Proef je al wat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef IHVK het volgende:
Of ben ik aan het happen?
op me 12de kreeg ik me 1ste zakmesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, maar ik ken nederlandse boys die wel glocks en die ongein kregen van paps...
Altijd lachen DirkJanquote:
En wat is er mis met een zakmes?quote:Op zondag 13 mei 2007 06:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
op me 12de kreeg ik me 1ste zakmesen op me 18de verjaardag schreef me vader me in bij de de plaatselijke schietvereniging
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |