Ja in Hardenberg meende ik ergens te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Waar gaat ze naartoe, meedoen aan de NL kampioenschappen?
Nee, gewoon een vriendschappelijke wedstrijd, ergens in een dorp, in de tent op het feestterrein!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Als man heb ik daar misschien niet zo'n oog voor maar ik zie geen verschil tussen voor en na die "behandeling".quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Kaleddis het volgende:
Moet er niet aan denken dat ik elke dag zo lang bezig ben met m'n haar![]()
Ah dat is dus vandaag, nou. . .dat ze maar mag winnen. Dan krijgt ze 1000 cp'en toch, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja in Hardenberg meende ik ergens te hebben gelezen.
Troost je, ik ook niet. Ja hooguit dat het er "wat" vetter uitziet dan daarvoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als man heb ik daar misschien niet zo'n oog voor maar ik zie geen verschil tussen voor en na die "behandeling".![]()
Och, ze is miljonaire, iedereen wacht wel op haar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:30 schreef milk-shake het volgende:
tja opschieten amanda
Plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:37 schreef Gigageil het volgende:
En ze is pas 19.......wat moet dat wel niet worden als die 33 is, net als Nasty....![]()
"God" straft onmiddellijk, gelijk weer de tot-13u-streams...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, laat de schrijffaud nog ff extra in beeld zien![]()
... visagie contest ergens in een halletje in hardenberg... niets belangrijks...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Jaja, Aman zegt het net zelf ook 'kampioenschappen'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... visagie contest ergens in een halletje in hardenberg... niets belangrijks...
voor of na de behandeling, ze ziet er altijd mooi uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als man heb ik daar misschien niet zo'n oog voor maar ik zie geen verschil tussen voor en na die "behandeling".![]()
Hij gaat mee als ken. De butler zou eerst mee, maar die kon niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:50 schreef FSR het volgende:
wel knap als je na 10 lessen naar de NK mag....en iemand opmaakt als een clown....
Wat ik nog steeds raar vind: Dat Bwian zomaar mee mag..... ?
Dat wist ik, maar meestal mogen ze niet zomaar ff weg....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij gaat mee als ken. De butler zou eerst mee, maar die kon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |