Misschien doelt ie daar wel op. Is het gewoon een compliment van hem. Ziet ie zichzelf als Kim Jong Il, die ook de meest geciteerde man in NK is. Oefent ie zich vast voor zijn toekomstige rol als dictator van Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:53 schreef Monidique het volgende:
Je kunt inhoudelijk reageren door erop te wijzen dat Wilders de meest geciteerde politicus in de media is, natuurlijk.
Ik denk dat er een wisselwerking van macht is tussen politieke partijen en de media en dat zij soms in meer en andere tijden in mindere mate afhankelijk van elkaar zijn. Biede actoren creëren nieuws.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Journalistiek is nooit geheel objectief maar dat huilverhaal dat het in Nederland zo links is - ik vind het eerder rechts, maar ook dat vind ik gehuil.
iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Wilders moet niet zo zeuren. Als er een politicus is wiens mening ik overal zie staan en die in alle programma's mag opdraven dan is het wel Geert Wilders. Ik kotsinmiddels op die vent en zijn eeuwige zielige gezeik. En das jammer, want hij heeft soms best goede ideeen.
Geert Wilders klaagt dat de linkse media geen aandacht besteden aan zijn andere standpunten. De oorzaak van het probleem zal hij toch echt bij zichzelf moeten zoeken. Nooit hoor ik hem (of iemand anders van zijn partij) namelijk over die andere standpunten. Dat is niet de schuld van de media, maar van Geert Wilders zelf. Pim Fortuyn bijvoorbeeld, die deed dat wel heel goed. Naast zijn standpunten over de moslims en Islam bracht Fortuyn ook vaak genoeg zijn standpunten over de gezondheidszorg, het onderwijs, defensie en justitie naar buiten. Wilders doet dat nooit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als er verslag over werd gedaan dan zouden we daar misschien meer over weten he?
Dat is wel wat anders in een communistische dictatuur...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens over Noord-Korea gesproken. De man is het enige lid van zijn partij
En probeer maar eens een interview te regelen met een ander PVV-kamerlid.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Saddam wist tenminste hoe-ie trouwe leden moest kwekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders in een communistische dictatuur...
Nou, treffender gelijkenis met de briesende dwerg is nog nooit bespeurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, ik begeef me nu op het denkniveau van dhr. Wilders.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders in een communistische dictatuur...
Ik zou het eerder het tegenovergestelde noemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, ik begeef me nu op het denkniveau van dhr. Wilders.Die kan alleen in hyperbolen spreken.
Jezus wat een onzin. Als er iemand kritisch gevolgd wordt dan is het Wouter Bos wel, op het absurde af vind ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, want de publieke omroep zet wel zaken heel politiek gekleurd neer. Dat was tijdens de afgelopen verkiezingen ook goed te zien. de "fouten" van rechts werden breed uitgemeten en de "goede" dingen van links ook. Maar anders om werd er niets verteld. bijvoorbeeld het gedraai van Bos werd met de mantel der liefde bedekt en bijna volledige genegeerd.
Ja, inderdaad. Hij wil zelf alles zeggen, maar zodra iemand heel rustig zegt dat die het er niet mee eens is, dan begint hij meteen over: demoniseringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:38 schreef Hyperdude het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk over de "linkse media", maar hij doet het er ook om. Als je iedere keer als je (terechte) kritiek krijgt gaat lopen janken, wordt je wel een heel makkelijk doelwit.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef Monidique het volgende:
Reportes sans frontièrs? Klink best wel Frans. Lekker geloofwaardig.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef jaoka het volgende:
Ik denk dat hij van alle partijen het meest tegen vrije meningsuiting is.
Dat eerste gebeurt toch maar zelden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef jaoka het volgende:
zodra iemand heel rustig zegt dat die het er niet mee eens is, dan begint hij meteen over: demonisering
Misschien dat jij het weinig ziet in Wilders partijkrantje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat eerste gebeurt toch maar zelden?
Hihi, wat een grap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef jaoka het volgende:
Misschien dat jij het weinig ziet in Wilders partijkrantje.
Vind het eerder triest dat jij denkt dat iedereen die het niet met Wilders eens is bezig is met demoniseren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |