abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49298821
Hoe kan je nou inhoudelijk reageren op zoiets subjectiefs als Wilders' mening? Het is te links, te multicultureel? Hij kan net zo goed zeggen dat het te fröbbelluetich is. Je kunt inhoudelijk reageren door erop te wijzen dat Wilders de meest geciteerde politicus in de media is, natuurlijk. Maar voor de rest kun je het ter kennisgeving aannemen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:54:36 #52
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49298865
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:53 schreef Monidique het volgende:
Je kunt inhoudelijk reageren door erop te wijzen dat Wilders de meest geciteerde politicus in de media is, natuurlijk.
Misschien doelt ie daar wel op. Is het gewoon een compliment van hem. Ziet ie zichzelf als Kim Jong Il, die ook de meest geciteerde man in NK is. Oefent ie zich vast voor zijn toekomstige rol als dictator van Nederland.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:56:33 #53
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49298924
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Journalistiek is nooit geheel objectief maar dat huilverhaal dat het in Nederland zo links is - ik vind het eerder rechts, maar ook dat vind ik gehuil.
Ik denk dat er een wisselwerking van macht is tussen politieke partijen en de media en dat zij soms in meer en andere tijden in mindere mate afhankelijk van elkaar zijn. Biede actoren creëren nieuws.
In de marge zoude weleens belangen tegen elkaar afgewogen kunnen worden ten koste van het algemene belang van het zo neutraal en objectief overbrengen van nieuws.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_49299497
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Wilders moet niet zo zeuren. Als er een politicus is wiens mening ik overal zie staan en die in alle programma's mag opdraven dan is het wel Geert Wilders. Ik kots inmiddels op die vent en zijn eeuwige zielige gezeik. En das jammer, want hij heeft soms best goede ideeen.
idd

al heeft hij soms goede punten, hij blijft last hebben van het StefanP syndroom van de linkse media
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49299553
Volgens mij scoort hij geen punten met dat constante gehuil van hem. Natuurlijk, zijn die-hard supporters zullen het geweldig vinden, maar ja...
pi_49299781
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:38 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Als er verslag over werd gedaan dan zouden we daar misschien meer over weten he?
Geert Wilders klaagt dat de linkse media geen aandacht besteden aan zijn andere standpunten. De oorzaak van het probleem zal hij toch echt bij zichzelf moeten zoeken. Nooit hoor ik hem (of iemand anders van zijn partij) namelijk over die andere standpunten. Dat is niet de schuld van de media, maar van Geert Wilders zelf. Pim Fortuyn bijvoorbeeld, die deed dat wel heel goed. Naast zijn standpunten over de moslims en Islam bracht Fortuyn ook vaak genoeg zijn standpunten over de gezondheidszorg, het onderwijs, defensie en justitie naar buiten. Wilders doet dat nooit.
pi_49299962
Jezus man, als Wilders iets roept, knielt gelijk de PvdA voor hem neer en pakt zijn ideeën op. En dan nog zeuren dat Nederland "te politiek correct" is?
pi_49300222
Overigens over Noord-Korea gesproken. De man is het enige lid van zijn partij
pi_49300238
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is wel wat anders in een communistische dictatuur...
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:56:09 #60
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_49300250
quote:
En probeer maar eens een interview te regelen met een ander PVV-kamerlid.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:56:42 #61
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49300263
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Saddam wist tenminste hoe-ie trouwe leden moest kweken
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49300393
quote:
Nou, treffender gelijkenis met de briesende dwerg is nog nooit bespeurd.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_49300424
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, ik begeef me nu op het denkniveau van dhr. Wilders. Die kan alleen in hyperbolen spreken.
pi_49300437
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ja, ik begeef me nu op het denkniveau van dhr. Wilders. Die kan alleen in hyperbolen spreken.
Ik zou het eerder het tegenovergestelde noemen.
pi_49301153
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:34 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, want de publieke omroep zet wel zaken heel politiek gekleurd neer. Dat was tijdens de afgelopen verkiezingen ook goed te zien. de "fouten" van rechts werden breed uitgemeten en de "goede" dingen van links ook. Maar anders om werd er niets verteld. bijvoorbeeld het gedraai van Bos werd met de mantel der liefde bedekt en bijna volledige genegeerd.
Jezus wat een onzin. Als er iemand kritisch gevolgd wordt dan is het Wouter Bos wel, op het absurde af vind ik.
pi_49301323
http://www.rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554
Een gedeelde eerste plaats voor onze Media, Noord-Korea als laatste (167), Ik gok dat er dus nog aardig wat verschil moet zijn.
pi_49301338
Reportes sans frontièrs? Klink best wel Frans. Lekker geloofwaardig.
pi_49301418
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:38 schreef Hyperdude het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk over de "linkse media", maar hij doet het er ook om. Als je iedere keer als je (terechte) kritiek krijgt gaat lopen janken, wordt je wel een heel makkelijk doelwit.
Ja, inderdaad. Hij wil zelf alles zeggen, maar zodra iemand heel rustig zegt dat die het er niet mee eens is, dan begint hij meteen over: demonisering

Ik denk dat hij van alle partijen het meest tegen vrije meningsuiting is.
pi_49301423
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef Monidique het volgende:
Reportes sans frontièrs? Klink best wel Frans. Lekker geloofwaardig.
pi_49301434
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef jaoka het volgende:
Ik denk dat hij van alle partijen het meest tegen vrije meningsuiting is.
Zeker weten
pi_49301490
Vergeet de SGP niet, he, die niet eens kredietverstrekker wil zijn voor de creatieve uitlaatklep van de geplaagde Saladdin.
pi_49301591
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef jaoka het volgende:

zodra iemand heel rustig zegt dat die het er niet mee eens is, dan begint hij meteen over: demonisering
Dat eerste gebeurt toch maar zelden?
pi_49302382
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat eerste gebeurt toch maar zelden?
Misschien dat jij het weinig ziet in Wilders partijkrantje.
pi_49302482
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef jaoka het volgende:

Misschien dat jij het weinig ziet in Wilders partijkrantje.
Hihi, wat een grap. .
pi_49302521
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hihi, wat een grap. .
Vind het eerder triest dat jij denkt dat iedereen die het niet met Wilders eens is bezig is met demoniseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')