dat vind ik niet miljonairwaardig... zoiets noem je een campingsmoking...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mootie is ziek.... Ian moet een lekker joggingpakje ontwerpen!
Ohjee... Arme Mootie.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
Mootie is ziek.... Ian moet een lekker joggingpakje ontwerpen!
Wat doen miljonairs dan aan als ze zich niet zo lekker voelen?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik niet miljonairwaardig... zoiets noem je een campingsmoking...
jaa het is een mooie zondag... een van mijn beste denk ik...quote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef Polonium-120 het volgende:
jaa het is een mooie zondag... een van mijn beste denk ik...
aan de coke?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doen miljonairs dan aan als ze zich niet zo lekker voelen?
... tegenwoordig heb minder peristaltische bewegingen...quote:
Zo lief dat je die aan mij hebt overgedaan......quote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... tegenwoordig heb minder peristaltische bewegingen...![]()
Nog niet zo ergs als de nieuwe coca cola zero... Dat is dus echt ranzige meuk.quote:
Keep smilin', keep shinin'quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo lief dat je die aan mij hebt overgedaan......![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
Die is gisteren thuisgekomen...
Want?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
Ga even lekker in de Cos op Amanda lopen geilen.![]()
Dat wel... maar hij heeft ook een ongelukje gehad, tijdens het op een vuilniszak van de berg af sleën met z'n rug tegen een rotsblok geknald waardoor hij de dinsdagavond al vrijwel helemaal gemist had, en in de loop van de woensdag zo'n last van kreeg dat ze woensdagavond met m naar t ziekenhuis zijn geweest en er foto's gemaakt zijn.quote:
Betekent SC dat je niet over de Gouden Kooi mag praten of haar bewoners?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |