Nadat Jaap net begon te praten, dreigde Huub de inhoud van zijn condoom over hem heen te gieten. Dus ik denk het wel.quote:
Nee paar x wassen en je kunt het wegflikkeren...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tuulk is er voor weinig geld goede kwalitatieve kleding te koop! maarre... H&M!!! En kwaliteit!!!! NOT!![]()
Wist je dat de villa in het begin grote energie-toevoer-problemen had. Energiebedrijven konden niet voldoende leveren omdat de kabels ontoereikend waren en het gebied rond de villa geen industrie heeft. Daarom was binnen een redelijke straal geen extra voorziening te treffen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Klopt, die hele set is één groot energieslurpend monster. Het is hilarisch, dat dat ooit aan energiebesparing is gekoppeld![]()
Serieus?!quote:
ligt eraan wat je kwaliteit vind mischien?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tuulk is er voor weinig geld goede kwalitatieve kleding te koop! maarre... H&M!!! En kwaliteit!!!! NOT!![]()
Eh ja... maar dan gaat het om een anderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:23 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus?!![]()
En die tirades van Huub tegen Brian en Amanda dan?
Ik kan je verzekeren, dat je dat niet gaat lukken met een truitje van de H&M (Zeeman verkoopt betere kwaliteit voor minder geld)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je kwaliteit vind mischien?
hahahaha zal je vertellen ik heb ooit bij de zeeman een truitje gekocht,ding zit lekker,staat goed(voor zover ik iedereen mag geloven),valt niet uitelkaar als ik er naar kijk,heeft al menig wasbeurt doorstaan,en is nog steeds in perfecte staat.
dat vind ik kwaliteit!
h&m heb ik geen ervaring mee....
maar dat maffe truitje van de zeeman gaat al jaren mee!![]()
![]()
hmmm zou best kunnen,mn zus heeft ooit bij h&m een aantal kledingstukken gekocht,waarvan telkens een naadje losliet of de kleur niet zo echt bleek te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, dat je dat niet gaat lukken met een truitje van de H&M (Zeeman verkoopt betere kwaliteit voor minder geld)![]()
Nou, weet niet. Zelf de 2e keer hield hij het nog geen 5 minuten vol.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je kan veel zeggen,maar hij bewerktstelligd wel,wat brian niet voor elkaar krijgt![]()
![]()
Van die dingen dus...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmmm zou best kunnen,mn zus heeft ooit bij h&m een aantal kledingstukken gekocht,waarvan telkens een naadje losliet of de kleur niet zo echt bleek te zijn.
kwa maten waren er soms ook rare problemen,want bv een maat 36 paste haar dochtertje.
en zijzelf heeft maat 36,maar kwam bij h&m uit op maatje 40/42
heb toen nog hartelijk gelachen,en gezegt dat de chineze dames die de kleding naaien,natuurlijk een stuk smaller zijn![]()
Dat vermoeden heb ik ook. Als Huubje stopt begin ik pas net op stoom te komen ......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Zelf de 2e keer hield hij het nog geen 5 minuten vol.
Dit valt onder neuken met een puber![]()
Mooi gezegd....er is meer met die Jaap...Jaap is niet "gewoon" er mankeert iets...maar wat, daar kan ik mn vinger (nog) niet op leggen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft weer hele verhalen in z'n slaap. Het zijn hele, goed vertsaanbare, verhalen. En iedere keer hoor je aan zijn verhalen een soort 'angst en bang zijn' voor sanctie's en dingen die niet mogen.
Die vent heeft geen seconde rust in z'n hersenpannetje volgens mij.
Lullen jullie rustig door over Zeeman hoor ......... Dan houden wij de streams wel voor je in de gaten.quote:
Het hele probleem bij Japio is : Je kunt er geen vinger op leggen omdat je vinger te klein is voor dat lijf. Dat red je nog niet met tien vingers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi gezegd....er is meer met die Jaap...Jaap is niet "gewoon" er mankeert iets...maar wat, daar kan ik mn vinger (nog) niet op leggen...
H&M! Harstikke ontopic, het hele programma is overgoten van de productplacing van H&M!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lullen jullie rustig door over Zeeman hoor ......... Dan houden wij de streams wel voor je in de gaten.
nou vooruit brian kan lang volhouden....maar dan nog komt er weinig van terecht volgens mij...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Als Huubje stopt begin ik pas net op stoom te komen ......![]()
ahhhh dat vind ik aardig!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lullen jullie rustig door over Zeeman hoor ......... Dan houden wij de streams wel voor je in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |