Als je leeft met alchoholrestricties, met bedtijd, je op dezelfde wijze moet(!) kleden als de onderlaag van de maatschappij, dan vind ik dat een behoorlijk dooie blinde armoede. Voor mij, lijkt dit in de verste verte niet op het leven van een miljonair. Ookal is er een zwembad in de tuin, en ookal heeft Jan des Bouvrie je paleis in een uitdragerij omgetoverd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke dat snap ik....maar laten we eerlijk zijn,ze leven niet bepaald in dooie blinde armoe?
oke er worden wat dingen goedkoper gedaan,maar neem die energie actie...?
dat hoort toch ook niet bij miljonairs?![]()
kwa regeltjes ben ik het volkomen met je eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als je leeft met alchoholrestricties, met bedtijd, je op dezelfde wijze moet(!) kleden als de onderlaag van de maatschappij, dan vind ik dat een behoorlijk dooie blinde armoede. Voor mij, lijkt dit in de verste verte niet op het leven van een miljonair. Ookal is er een zwembad in de tuin, en ookal heeft Jan des Bouvrie je paleis in een uitdragerij omgetoverd.
Zwaar mee eens...ik heb er mee te maken en dit klinkt zeer negatiefquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kwa regeltjes ben ik het volkomen met je eens!
slaat ook nergens op....![]()
maar onderlaag van de maatschappij heeft voor mij altijd een nare bijklank....
daarbij alsnog...ze zijn nog geen miljonair,mogen slecht proeven eraan.....
als je nagaat dat merendeel van wat in dat huis zit een uitkering of slechtbetaalde baan had....dan is dit luxe ja!![]()
dat bedoel ik....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zwaar mee eens...ik heb er mee te maken en dit klinkt zeer negatief
Ben ik met je eens hoor, en daarom had ik het ook expres zo genoemd (om het contrast te benadrukken). Maar zo is het ook echt, H&M is niet voor miljonairs, maar voor gewone mensen, die voor weinig geld toch leuke kleding kunnen kopen (ookal valt het van ellende uit elkaar als je er zelfs maar naar kijkt).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kwa regeltjes ben ik het volkomen met je eens!
slaat ook nergens op....![]()
maar onderlaag van de maatschappij heeft voor mij altijd een nare bijklank....
daarbij alsnog...ze zijn nog geen miljonair,mogen slecht proeven eraan.....
als je nagaat dat merendeel van wat in dat huis zit een uitkering of slechtbetaalde baan had....dan is dit luxe ja!![]()
Ja, ze is stevig bezig .......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:10 schreef Gert het volgende:
Lieke bovenop nu.
Dat doet ze het liefste denk ik.
De energie actie heeft ze geld opgeleverd, was een commercial.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke dat snap ik....maar laten we eerlijk zijn,ze leven niet bepaald in dooie blinde armoe?
oke er worden wat dingen goedkoper gedaan,maar neem die energie actie...?
dat hoort toch ook niet bij miljonairs?![]()
In control!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:10 schreef Gert het volgende:
Lieke bovenop nu.
Dat doet ze het liefste denk ik.
Spaarlampen kunnen niet omdat dat licht niet geschikt is voor de camera's.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De energie actie heeft ze geld opgeleverd, was een commercial.
Geloof dat het licht zo'n beetje het enige is waar ze niet op bezuinigen want spaarlampen hebben ze daar nauwelijks als je Natasia d'r woorden moet geloven.
Zijn ze nu alweer klaar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:13 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft keurig gewacht tot ze klaar waren, en roept nu ineens dat hij "getart is".
oke in deze uitleg ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, en daarom had ik het ook expres zo genoemd (om het contrast te benadrukken). Maar zo is het ook echt, H&M is niet voor miljonairs, maar voor gewone mensen, die voor weinig geld toch leuke kleding kunnen kopen (ookal valt het van ellende uit elkaar als je er zelfs maar naar kijkt).
Het gaat er niet om of dit luxe is in de ogen van de bewoners. Het gaat erom, dat dit de lifestyle is die als "upperclass" wordt gepresenteerd, maar wat het toch echt niet is. Er is geen enkele miljonair, die zo armoedig leeft.
Het is een leuke BB, maar het heeft niets met miljonair zijn van doen. Zelfs het personeel voelt zich verheven boven de miljonairs! Dat is verre van realistisch.
Klopt, die hele set is één groot energieslurpend monster. Het is hilarisch, dat dat ooit aan energiebesparing is gekoppeldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Spaarlampen kunnen niet omdat dat licht niet geschikt is voor de camera's.
Tuulk is er voor weinig geld goede kwalitatieve kleding te koop! maarre... H&M!!! En kwaliteit!!!! NOT!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke in deze uitleg ben ik het met je eens.
maar ben het alsnog niet eens met goedkope kleding die van ellende uit elkaar valt(noem me maar een zeikerd).
er is heus betaalbare en goede kleding te koop in nederland.
dat het niet strookt met het format van baden in weelde,vooruit.....
maar ze zijn maar alsof miljonairs nu...!!
en voor vele minder bedeelde,zijn ze zelfs gruwelijk verwend!
ik bedoel wie laat nu op regelmatige basis dr haar verlengen voor kweet niet hoeveel geld,en ziet er dan nog niet uit?![]()
![]()
Gebruiken die 2 eigenlijk condooms?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub trekt z'n broek weer aan, einde wip ......
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |