Ik kan me nog steeds op mijn kop slaan. Dat ik niet inzag dat de hunk me zat versieren, hij was echt een knapperd. Een jaar of 20 denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wa-wa-waattt??Om twee ogen?
Ik ben geen wilde Gay Palace-hunk hoor...
Wat een domme doos ben ik toch weer ik heb net de verkeerde petitie getekendquote:Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef sammienl het volgende:
Heb net de petitie getekend. Free Paris
http://www.petitiononline.com/jailph/petition.html
Iedereen die gezopen heeft en achter het stuur kruipt, mag van mij een levenslang rijverbod.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef sammienl het volgende:
Je bent pas een domme doos als je voor haar vrijheid pleit.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
Wat een domme doos ben ik toch weer ik heb net de verkeerde petitie getekend
Opsluiten da wijfquote:Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef sammienl het volgende:
Ja, daar heb je het al.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds op mijn kop slaan. Dat ik niet inzag dat de hunk me zat versieren, hij was echt een knapperd. Een jaar of 20 denk ik.
Maar natuurlijk. Ben ik een party-homo of niet?quote:
Nee jij bent veel leuker. 1 2 stap en draaiquote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wa-wa-waattt??Om twee ogen?
Ik ben geen wilde Gay Palace-hunk hoor...
Hee beter dan kom ik ook ff checken jaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ben ik een party-homo of niet?
Ik ga t/m 35quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al.Ik ben 27.
Nog maar drie weken.
Nounounou, kom-kom-kom....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij bent veel leuker. 1 2 stap en draai
Ik heb een hekel aan de zonnebanklook, gespierd is wel leuk om te zien maar voor de rest geen toegevoegde waarde. Het allerbelangrijkste bij een jongen vind ik toch zijn koppie en karakter. Qua lichaamsbouw normaal gewicht, een beetje gezet mag als het maar door zijn karakter wordt weggewerkt.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je kunt mijn ribben niet tellen hooren ik ben niet gespierd
en ik ben geen zonnebanktype
![]()
Ow, dan gooi ik mezelf in de uitverkoop!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de zonnebanklook, gespierd is wel leuk om te zien maar voor de rest geen toegevoegde waarde. Het allerbelangrijkste bij een jongen vind ik toch zijn koppie en karakter. Qua lichaamsbouw normaal gewicht, een beetje gezet mag als het maar door zijn karakter wordt weggewerkt.
Ik val overigens niet op echt dunne types, ribben tellen is niks voor mij.
Laat dat kind nog maar een tijdje zitten.. misschien wordt ze er intelligenter vanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef sammienl het volgende:
Dat wordt nog leuk als ze op de plaat wordt gezet, wanneer ze zich gaat melden...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Vlarp het volgende:
Wax!![]()
Opzich wel heel aandoenlijk dat al dat simpele volk petities gaat indienen om hun ambassadeur vrij te krijgen![]()
.
Ja, en daarom is het ook een kut tent geworden. Nou vol ik wel op jonger, maar ik hoef geen 16-17 jarige sletjes die met 1 breezertje de hele avond staan te kontwiegen op de grote dansvloer.. met hun arrogante huppelkut vriendjes..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:25 schreef sammienl het volgende:
@Vlarp ik voelde me tot de ouwtjes behoren in Palace. De hele tent zat vol met minderjarigen. De ene jonger dan de ander. De twintigjarigen kon je op een hand tellen.
Misschien is Cairon wel iets voor jequote:Op zondag 13 mei 2007 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en daarom is het ook een kut tent geworden. Nou vol ik wel op jonger, maar ik hoef geen 16-17 jarige sletjes die met 1 breezertje de hele avond staan te kontwiegen op de grote dansvloer.. met hun arrogante huppelkut vriendjes..![]()
Je zou dit weekend nog met je vriendje samenbrengen en hoe bevalt het tot nu toequote:
Cairon en ik maken elkaar af..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:36 schreef sammienl het volgende:
[..]
Misschien is Cairon wel iets voor je![]()
Ik vind het niet echt een kut tent, want je kan daar nog altijd heerlijk dansen maar in Amsterdam gaat het iets leuker aan toe.
Jullie zijn gemaakt voor elkaar, ik voel het. Een perfect bij elkaar passend potje en dekseltje. Urn & as. Koek & ei. Mango & citroen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dan gooi ik mezelf in de uitverkoop!
Hai!
LGE EN SAMMIENL ZIJN VOORELKAAR GEMAAKTquote:Op zondag 13 mei 2007 21:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jullie zijn gemaakt voor elkaar, ik voel het. Een perfect bij elkaar passend potje en dekseltje. Urn & as. Koek & ei. Mango & citroen.. Oh nee, dat was iemand anders.
.
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef sammienl het volgende:
[..]
LGE EN SAMMIENL ZIJN VOORELKAAR GEMAAKT![]()
Nopequote:Op zondag 13 mei 2007 21:45 schreef wonderer het volgende:
Maar nog steeds geen stelletje?
"Ja, de positie van faghag is inderdaad nog vacant."quote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als je gaat studeren kom je wel een leuk meisje tegen."
Kon ik op zo'n moment maar gewoon met trots en eigenwaarde zeggen dat ik helemaal niet hoop op een leuk meisje, maar een toffe jongen.
Maar ach, misschien zijn familie-aangelegenheden toch niet zo geschikt voor dat soort openbaringen.
Eigenlijk zou het zou moeten zijn dat iemand het neutraal zegt "Als je gaat studeren kom je wel een nieuwe liefde tegen", in plaats van dat jij je ongemakkelijk of opgelaten moet voelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als je gaat studeren kom je wel een leuk meisje tegen."
Kon ik op zo'n moment maar gewoon met trots en eigenwaarde zeggen dat ik helemaal niet hoop op een leuk meisje, maar een toffe jongen.
Maar ach, misschien zijn familie-aangelegenheden toch niet zo geschikt voor dat soort openbaringen.
Ja, precies, inderdaad, correctemundo, dat bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het zou moeten zijn dat iemand het neutraal zegt "Als je gaat studeren kom je wel een nieuwe liefde tegen", in plaats van dat jij je ongemakkelijk of opgelaten moet voelen.
Want óf je wordt gedwongen weer een coming-out te doen op een moment dat jij niet hebt uitgekozen, óf je zegt niets en je voelt je opgelaten omdat je het gevoel hebt niet gewoon jezelf te kunnen zijn.
Ja, dat heb ik dus ook. Tenzij het familie is, dan nietquote:Ik sta ook nog altijd met mijn mond vol tanden, als in een grotere gezelschap iemand iets zegt, er expliciet vanuit gaande dat je hetero bent. In een gesprek onder vier ogen kan ik het soms nog wel aan om iemand te corrigeren. Als ik er zin in heb.
Teveel om nu zo te vertellen. Eerst lekker op adem komen en dan hoor je van de week wel wat sappige details.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef wonderer het volgende:
Nathan!!
Ik heb je gemistWat heb je allemaal uitgespookt?
Snap ik. Hopelijk treffen we elkaar snel dan, want ik ben niet zoveel online de komende week (ouders)...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Teveel om nu zo te vertellen. Eerst lekker op adem komen en dan hoor je van de week wel wat sappige details.
Dat probeer ik inderdaad. Als ik iemand spreek en ik ben nieuwsgierig naar of ze een relatie hebben, vraag ik meestal "heb je een vriend of vriendin" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid). Ik ga er in ieder geval nooit zomaar vanuit dat iemand hetero is.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het zou moeten zijn dat iemand het neutraal zegt "Als je gaat studeren kom je wel een nieuwe liefde tegen", in plaats van dat jij je ongemakkelijk of opgelaten moet voelen.
Want óf je wordt gedwongen weer een coming-out te doen op een moment dat jij niet hebt uitgekozen, óf je zegt niets en je voelt je opgelaten omdat je het gevoel hebt niet gewoon jezelf te kunnen zijn.
Ik sta ook nog altijd met mijn mond vol tanden, als in een grotere gezelschap iemand iets zegt, er expliciet vanuit gaande dat je hetero bent. In een gesprek onder vier ogen kan ik het soms nog wel aan om iemand te corrigeren. Als ik er zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |