Kone is geen topspits net zoals Huntelaar dat ook niet is.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef BB-boy het volgende:
En dat is slecht? Maak dat zelfde rijtje eens voor een Kone dan.
Ander type spits, huntelaar is geen 442 voetballer en kone wel, huntelaar staat in de punt en scoort terwijl Kone meer meevoetbaltquote:Op zondag 13 mei 2007 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kone is geen topspits net zoals Huntelaar dat ook niet is.
Kone heeft wel bijna alles wat Huntelaar niet heeft behalve overzicht en torinstinct
Noem mij eens iets op wat Huntelaar beter kan dan Koné behalve op de juiste plek staan?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef BB-boy het volgende:
Sure.
Koppen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem mij eens iets op wat Huntelaar beter kan dan Koné behalve op de juiste plek staan?
Een bal tussen de palen schieten ipv 3 meter naast?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem mij eens iets op wat Huntelaar beter kan dan Koné behalve op de juiste plek staan?
Niet waar en Kone heeft meer snelheid, is fysiek sterker, heeft een betere voorzet en een beter schotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |