Fijn, want ik ben van mening dat iedereen het recht moet hebben om Goatse te zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Snakey het volgende:
Weer open, sorry. Was een onterecht slotje.
1 2 3 | ") rootTest=("Server.MapPath: " & Server.MapPath(pad) & " ") ' Response.Write(InStr(rootTest,"D:wwwroot")) If InStr(rootTest,"D:wwwroot")<>0 Then ' Response.Write("localhost") ' localhost pad = "D:databases" & naam & "pages.mdb" imagepath="../" Else ' Response.Write("server culdoc.net") ' server culdoc.net pad="W:websitesculdoc.netdata" & naam & "pages.mdb" ' pad="F:usersinternetwwwvhostzhaspwwwdatabases" & naam & "pages.mdb" imagepath="http://www." & naam & ".nl/" End If %> |
Iets dichter bij het scheerapparaat gaan staan zou hem niet misstaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:57 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Goatse er helemaal niet zo verkeerd uit ziet.
Desondanks zou ik het geen straf vinden om Goatse een keer een kusje op één van zijn wangen te geven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iets dichter bij het scheerapparaat gaan staan zou hem niet misstaan.
Iew.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:18 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Desondanks zou ik het geen straf vinden om Goatse een keer een kusje op één van zijn wangen te geven.
Das Farao, toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Waar zou hij mee bezig zijn
(dat is hem trouwens echt he1)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |