Ja, Moonlight Sonata tot in den treurequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al maanden hetzelfde treurige deuntje![]()
Ik zeg: laat ze maar weer leeglopen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
De expo postertjes zijn 'gemaakt en opgeblazen'
Alsjeblieft zeg....
Een taart alleen voor Jaap lijkt me een beter plan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
De huisvrouwtjes op VOL zitten nu te vingeren, en de huismannetjes te trekken.
En maandag komt er weer een taart van VOL.
Mensen, zullen we een taart sturen met 2 snifjes arcenicum.
Als brian gitaar speelt wel ja !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
[..]
"Muziek gaat door je hele lichaam" volgens Eric.
Die hou ik lekker zelfquote:
Mochten ze de mening van de fokkers nog laten horen.. Deze jongeman vindt het er echt super goedkoop uitzien! Ik zou nog liever een medewerker van de Ikea mijn huis laten inrichtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
De lange houten tafel was mooi. Ik had daar juist een bruine bank met allemaal kussentjes willen zien en de muren beige. Iets warmer dan deze studentenkamer.
Schat, ik bedoelde daarnet op de streams, er ging iemand in de woonkamer zitten en liep door het beeld...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Dat was wel voor een goed doel hoor nl Prison Break
![]()
![]()
![]()
Principes werken het best als ze niet op de proef gesteld worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Overboord gegooid....tegelijk met al die andere!
Tijd om te gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Oh my god Brian gaat draaien.
Sterker nog het vorige interieur kwam van Ikea en zag er 10x beter uit dan dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mochten ze de mening van de fokkers nog laten horen.. Deze jongeman vindt het er echt super goedkoop uitzien! Ik zou nog liever een medewerker van de Ikea mijn huis laten inrichten
De meest eenvoudige stoel kan lekker zitten. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dit is echt de miskleun van het huis. Die lange tafel was veel ruimer en overzichtelijker. De stoelen zijn echt te erg en oncomfortabel en dat kleed tja ik zeg maar niks.
Oh dacht dat je me msn naam bedoelde van gister.!!!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, ik bedoelde daarnet op de streams, er ging iemand in de woonkamer zitten en liep door het beeld...
![]()
Hij zou wel mijn wc mogen doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:58 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ga iig NOOIT JDB bellen voor mijn huisje!! Hoe zijn de slaapkamers?? Die vond ik wel ok met de donkere muren.
Dat gaat door merg en been.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:57 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als brian gitaar speelt wel ja !
Zou die mooie grote lange tafel al op marktplaats staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:59 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
De meest eenvoudige stoel kan lekker zitten. Voor de rest ben ik het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |