Ik denk dat hij sowieso nog een jaartje blijft, we hebben Van Geelquote:Op zondag 13 mei 2007 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat veel van het CL voetbal afhangt, als Ajax CL voetbal haalt zie ik Huntelaar wel blijven.
Maar de vraag is of hij blijft als Ajax dat niet haalt denk ik..
Dat ligt toch echt aan de KPN, want Tele2 zelf zend altijd alle wedstrijden uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef kevin6188 het volgende:
Hoop dat we het redden vandaag, maar heb wel zo'n gevoel van dat ik er nu een beetje klaar mee ben. Ook omdat ik niet heen ga vanmiddag, en nog eens moet werken ook. Wordt half via de radio volgen en tweede helft hoop ik op tv mee te kunnen pakken. Alleen zie ik Tele 2 er wel voor aan om Feyenoord en AZ uit te zenden, net als 29/4
Spreek lekker voor jezelfquote:Op zondag 13 mei 2007 02:22 schreef Shreyas het volgende:
Twee dingen:
1. Het is erg triest dat iedereen hier nu ineens tegen de play-offs is, vorig jaar waren we er maar al te blij mee, want het werkte in ons voordeel. Nu echter zijn we tweede en gaan we zeuren dat we toch play-offs moeten spelen. Beetje kinderachtig is het wel.
Idd, volgens mij vond 90% het vorig jaar al een gedrocht ondanks dat we er voordeel uit konden pakken.quote:
quote:Ajax meld zich voor N'Kufo
Ajax heeft heeft net als PSV & Middelsbrough zich gemeld voor Blaise N'Kufo. De geboren Kongolees, weet niets van de interesse af. Betrouwbare bronnen zijn via telefoongesprekken te weten gekomen, dat N'Kufo 4 opties heeft. Of Ajax, of PSV,of Middelsbrough. En de 4de optie is van zelfsprekend en dat is gewoon bij Twente blijven.
N'Kufo heeft dit seizoen maar liefst 22 keer het net weten vinden. De aanvaller heeft nog een contract tot 2009.
Voordat N'Kufo bij FC Twente speelde, speelde hij onder andere voor Grasshoppers, FSV Mainz 05 & Hannover 96.
Hij is best een goede speler hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Hmmz, Delorge, N'Kufo..
Wij hebben Youri Cornelisse nog wel in de aanbieding..![]()
Neuh, liever N'Kufo eigenlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat 'm maar lekker naar Engeland gaan....dan liever Kluivert hoor.
Zonder Pay offs was de laatste dag nog spannender, dan was het nog spannend wie er 2e zou wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 10:28 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben blij met play-offs, misschien niet in de vorm zoals het nu is, omdat het toch een beetje oneerlijk is, maar algeheel is er veel meer spanning in de competitie. Op de laatste speeldag kon het nog alle kanten op, er werd nog steeds gestreden door iedereen, dat is toch prachtig? (en dan niet alleen het kampioenschap maar ook bijv. voor plek 5)
juistquote:Op zondag 13 mei 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat 'm maar lekker naar Engeland gaan....dan liever Kluivert hoor.
Neuh. Dat ligt aan het feit dat Digitenne alleen voetbalkanalen 1&2 krijgt. Tele2 voetbal bestaat uit 4 kanalen.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan de KPN, want Tele2 zelf zend altijd alle wedstrijden uit.
Als back-up/pinchitter N'Kufo ja, niet als opvolger van Huntelaar.quote:
Huntelaar gaat nog niet weg.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als back-up/pinchitter N'Kufo ja, niet als opvolger van Huntelaar.
Ik gok van een twente sitequote:En de 4de optie is van zelfsprekend en dat is gewoon bij Twente blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |