Dat is ook een mooi ezelsbruggetje!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Cootz het volgende:
Oh ja, Declan... MacManus wist ik omdat ik dacht dat het zo'n naam van een clan was... maar z'n voornaam is dus ook van de clan
Dat zal die bedrijven worst wezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef Berkery het volgende:
Zo'n oude bakelieten telefoon lijkt me gaaf om te hebben, ik denk alleen niet dat de telecombedrijven er erg blij mee zullen zijn.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:33 schreef Cootz het volgende:
God hoe heet dat mens... ze heeft er zelfs nog een boek over geschreven
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
Bebe Buell
Juist.... Zou Mick Jagger nou ook gedacht hebben toen ie haar nam: 'Daar heeft David Bowie ook in liggen roeren...'quote:
En Todd Rundgren, Steve Tyler en nog een dozijn meer, lees ik net op Wiki.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:37 schreef ElizabethR het volgende:
Juist.... Zou Mick Jagger nou ook gedacht hebben toen ie haar nam: 'Daar heeft David Bowie ook in liggen roeren...'
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jango Edward(s)?
Kun je ook wel zien. Maar wie is de papa???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Cootz het volgende:
Het meest bizarre is nog wel dat Liv Tyler d'r dochter is
Dit is niet leuk meerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
Yeah, the look of love.....
Mr Burt Bacharach!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |