ik geef de voorkeur aan de billen van christine aaftinkquote:
Lemayquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik geef de voorkeur aan de billen van christine aaftink![]()
Ja, wat een vraag he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
Lenie 't Hart??
quote:
Toepassingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Cootz het volgende:
En van die pannenhandvaten, toch?
Ik hád er eenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef Berkery het volgende:
Zo'n oude bakelieten telefoon lijkt me gaaf om te hebben, ik denk alleen niet dat de telecombedrijven er erg blij mee zullen zijn.
Zoveel!! Ik heb er zout en pepervaatjes van, scheermesjes, radio, thermoskan, kandelaars, fototoestel, asbak, perforator, noem maar op!! Het is leuk spul, heeft een specifieke geur als je erover wrijft ook. Als ik een rommelmarkt afstruin ga ik altijd voor antiek emaille en bakeliet. Loop ik aldoor te snuffelen aan voorwerpen die van bakeliet zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Cootz het volgende:
En van die pannenhandvaten, toch?
Wat isquote:& Co., een Amerikaans juweliersbedrijf dat onder andere lampen maakte met de koperfolietechniek
Haha, heb je een foto van je interieur?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Zoveel!! Ik heb er zout en pepervaatjes van, scheermesjes, radio, thermoskan, kandelaars, fototoestel, asbak, perforator, noem maar op!! Het is leuk spul, heeft een specifieke geur als je erover wrijft ook. Als ik een rommelmarkt afstruin ga ik altijd voor antiek emaille en bakeliet. Loop ik aldoor te snuffelen aan voorwerpen die van bakeliet zouden kunnen zijn
Dit is de mijnequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hád er een![]()
Uiteindelijk weggesodemieterd, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |