is er geen kermis....???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:20 schreef OudFruit het volgende:
Vanwaar dat vuurwerk??!?
Ja serieus. De vorige opzichter kreeg maarliefst 2 dagen per week om dat miljardenproject te beheren en de sfeer bij BAM was ook afschuwelijk. Die man heeft een maand of zes geleden ontslag genomen en sinds die tijd staat het eigenlijk een btje stil daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef Smeich het volgende:
Serieus Slarioux? De sloop is volgens mij al bezig ja
[afbeelding]
Dit moet het gaan worden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of zoiets![]()
![]()
En hoe het eerst was vanuit Sonsbeek
[afbeelding]
lief stationnetje
kom danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef dramslag het volgende:
Ik wil altijd nog een keer door het Sonsbeekpark lopen.
ik ben dit weekend in hardenberg, dus geen loempia's voor mijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Vork het volgende:
Hmm loempia's. Nu nog even een tweede excuus vinden om even de stad in te gaan.
Zo is het daar nu nog steeds hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef Smeich het volgende:
En hoe het eerst was vanuit Sonsbeek
[afbeelding]
lief stationnetje
Ow, die kalender daar is wel handigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Adelante het volgende:
http://www.madeinarnhem.eu
mijn god, die spotjes op ster&cultuur... heeft arnhem geldt over ofzo?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
tvp
whiskeyquote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef Vork het volgende:
lang leve Whisk(e)y... en Bosch.
Nee hier niet gezien, laatst wel een jongetje die plantjes kwam verkopen, dat was zo schattig dat ik het maar heb gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef voodoolady het volgende:
Hadden jullie vorige week ook 2 van die gastjes aan de deur die roomboterwafels wilden verkopen? Ze floten naar me![]()
Wel posters met "Rijnboog NEE!!!" en "Arnhem heeft al genoeg problemen zonder Rijnboog!".quote:Op zondag 13 mei 2007 12:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand gister die sneue mini-fanfare nog gezien in de stad? Die protesteerden tegen de Rijnboog ofzo
Hmm, intressant.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:36 schreef teig het volgende:
Zembla
In Arnhem doen de gemeente en de regering hun uiterste best om de probleemwijken op te knappen en te verbeteren. Maar terwijl het met die wijken beter gaat, gaan wijken die minder aandacht krijgen er juist op achteruit. Zembla spreekt bewoners uit die wijken in Arnhem en constateert dat de aanpak van probleem wijken vooral betekent dat de armoede van de ene wijk naar de andere wordt verplaatst.
vanavond in zemba, 20.25 op nld3
Presikhaaf is groot, daar waar ik woon(Presikhaaf 3, weet niet precies welkequote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Vork het volgende:
Er is zelfs ook helemaal niet gesproken over Presikhaaf. Maargoed, vooruitgang is natuurlijk niet interessant voor een TV programma. We willen problemen zien en trieste wijken die eigenlijk op een probleemwijkenlijst hadden moeten staan enzo.
Pff.. nouja, dan maar gewoon niet stemmen hequote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ik trouwens vanochtend las, was dat je met dat preferendum () niet eens blanco kan stemmen.
Hebben ze geblokkeerd![]()
Pyongyang aan de Rijn...
Stiekem had ik dat biljet ook wel weggeflikkerdquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Pff.. nouja, dan maar gewoon niet stemmen he![]()
Denk dat ik 'm ook maar bij de oude kranten gooi, als de boel hier eindelijk klaar is woon ik hier toch niet meer..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stiekem had ik dat biljet ook wel weggeflikkerd![]()
Maar toch, zo schuif je de tegenstanders wel heel erg makkelijk en vies opzij...
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
als de boel hier eindelijk klaar is woon ik hier toch niet meer..
"'t leg oak gewoon allemael aan die buîtenlenders!"quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Woa kenne ze hie nouw verdienuh?? 12 meiass maximahl!!
Loat ik t netjes zeggu, ze kome voak van buutenaf...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
"'t leg oak gewoon allemael aan die buîtenlenders!"
zei ie terwijl z'n marokkaanse vriend er naast staat
quote:Man steekt zonder reden in op gezin
Uitgegeven: 14 mei 2007 15:48
Laatst gewijzigd: 14 mei 2007 17:06
ARNHEM - Een onbekende man is zondagavond binnengedrongen in de woning van een gezin in Arnhem. Hij heeft drie leden van het gezin gestoken met een mes en is er daarna vandoor gegaan. Volgens een woordvoerster van de politie hebben de gezinsleden geen idee wie de man was en waarom hij hen aanviel.
De man belde rond tien uur aan bij de woning in de wijk De Laar West. Toen de deur openging, drong hij naar binnen en bedreigde de vader, de moeder en hun twee zonen van 15 en 17 jaar. Na een worsteling zag de familie kans om hem het mes af te pakken. Toen sloeg de man op de vlucht richting een nabijgelegen winkelcentrum.
Drie gezinsleden moesten snijwonden aan handen en armen laten behandelen in het ziekenhuis. De politie zette de wijk af en heeft sporenonderzoek gedaan, maar nog zonder resultaat. De familie heeft aangifte van poging tot doodslag tegen de onbekende aanvaller gedaan.
ja ernstig irritant die luiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef voodoolady het volgende:
Bij dat pad onder de bomen als je vanuit de zij ingang aan de parkweg? rechtdoorloopt richting chinees. Onder de villa zeg maar. Daar staat een bankje en daar zit of een kerel (zwerver?) in een rolstoel te picknicken of die gastjes staan er.
ja die is grappig!! ook vriendelijk trouwens, altijd netjes groeten enzo, die mag van mij best blijven hangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:00 schreef voodoolady het volgende:
Mwah volgens mij heeft die ene het wel naar z'n zin, die heeft regelmatig een halve picknick uitgestald, radiootje erbij, biertje erbij en slap lullen maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:29 schreef voodoolady het volgende:
Ik kwam gisteren mijn havo 3 leraar frans tegen bij indoor action bodypump
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
die ging ook bodypumpen?
ik kwam laatst mijn oude nederlandse lerares tegen op een personeelsfeestje van mijn (ex)partner, we hadden allebei al iets teveel wijn op. Stonden we daar hard ons best te doen een fatsoenlijk gesprek te voeren zonder dubbele tong![]()
voodoolady heb jij ook op Arnhemse scholen gezeten of kom jij hier niet weg?
boulevard heuvelink...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:56 schreef 44pje het volgende:
Zo het is hier nog best gezellig. Zijn er mensen die in de buurt vd boulevard heuvelink wonen?
oh nee dan heb ik je nooit gezien denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:36 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb op het olympus college gezeten van 1995 tot 2000.
Waar wil je dan wel dood gevonden worden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
boulevard heuvelink...ik geloof dat ik daar nog niet dood gevonden wil worden
Ik kan het vanaf mijn balkon duidelijk zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef Slarioux het volgende:
Het is dan ook een graflelijk gebouw.
Die zijn over drie jaar verbleekt en uit de mode. Da's wat andersquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het wel een beelbepalend gebouw voor Arnhem. Tuurlijk is het lelijk, maar dat zijn die twee nieuwe torens op het cs ook wel
zo is het maar netquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Vork het volgende:
Ach, tegen die tijd, als het dan echt zover is, dan douw je er gewoon een paar krakers in.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:28 schreef Vork het volgende:
Soms zijn net mensen he, die lui.
quote:Arnhem: tippelzone moet blijven
ARNHEM - De tippelzone aan de Oude Veerweg in Arnhem moet blijven. Dat vindt het gemeentebestuur.
Na de invoer van een pasjessysteem is het aantal verslaafde prostituees afgenomen van bijna 100 naar ongeveer 30 vrouwen.
Een tippelvergunning wordt alleen afgegeven als de verslaafde vrouwen zich laten behandelen.
Gadverdamme man, ben je er wel eens serieus langsgereden met de fiets brommert of iets dergelijks?quote:
Jahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Gadverdamme man, ben je er wel eens serieus langsgereden met de fiets brommert of iets dergelijks?![]()
Oh...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik vind nijmegen veel vetter en mooier, en ik ga ook wel vaak naar arnhem..
Tssk, waarom had je dat niet verwacht?quote:
ik had heel veel klompen enzo verwachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tssk, waarom had je dat niet verwacht?
Klompen!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik had heel veel klompen enzo verwacht
Maar de Korenmarkt met Hemelvaart![]()
m'n beeld is ook aardig bijgesteld nuquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Klompen!!Tis Arnhem hoor! Niet Bathmen ofzo
![]()
ow vast.. maarja.. je moet ergens beginnen hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, da's Arnhem voor de touristen
d'r zijn nog veul mooiere en leukere plekjes, teamlead
Dollarsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow vast.. maarja.. je moet ergens beginnen he
Ik ben wel nog in een paar hele vage kroegen geweestDollars (ofzo
) nog bijna uitgelazerd door zo'n gorilla
. Aparte tent....
ik voelde me er wel behoorlijk jong jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dollars
Echt zo'n hok voor 40+'ers die het niet helemaal meer op een rijtje hebben
ik ben gewoon meegegaan met de mensen die al jaren in Arnhem wonen.. wist ik veelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
Met 150mg achter m'n kiezen voel ik me ook wel stoer en breed
Ik weet niet hoe oud je precies bent maar je kunt b.v de Pavlov proberen(zit er niet heel ver naast)Manhattan, dat soort tenten.
Ja dat zijn dan wel weer leuke tenten, maar overal waar je komt heb je toch wel apen als uitsmijters, alleen heeft de 1 wat meer verstand in z'n donder dan de anderquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben gewoon meegegaan met de mensen die al jaren in Arnhem wonen.. wist ik veel
Hij vond mij iig niet aardig, zeker niet toen ik (met m'n dronken kop) keihard in de lach schoot toen hij stoer tegenover me stond
Manhatten zijn we geloof ik ook nog even geweest idd
Je zou de reerink eens kunnen bellen, die weten waarschijnlijk wel een adresje daarvoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Muck het volgende:
iemand enig idee of en waar ik in arnhem een scooter kan huren?
euh, ik woon nog niet zo lang in arnhemquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan wel weer leuke tenten, maar overal waar je komt heb je toch wel apen als uitsmijters, alleen heeft de 1 wat meer verstand in z'n donder dan de ander
[..]
Je zou de reerink eens kunnen bellen, die weten waarschijnlijk wel een adresje daarvoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:14 schreef remlof het volgende:
Jullie weten hoe je een arnhems meisje kan laten miauwen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! so true
![]()
Ja noem ze eens danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, da's Arnhem voor de touristen
d'r zijn nog veul mooiere en leukere plekjes, teamlead
Echt fucking groot poolcentrum he, was er dinsdag geweest voor het eerst.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
Poolen is best wel leuk
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
Wie had er vannacht m'n voicemail ingesproken?
nee, niet best wel leuk.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
Poolen is best wel leuk
quote:
Ik zat ooit in eens met z'n drieen vast in die lift. En veel gedronken dus tja, dan moet je wel ergens urineren...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
House of billiarts, met die liften
Heel mooi daar, maar bier is hardstikke duur..
ah, je bedoelt het verlengstuk van mijn woonkamer. Goed poolen daar ja, maar is die bierprijs zo schrikbarend hoog t.o.v. de rest van de stad dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
House of billiarts, met die liften
Heel mooi daar, maar bier is hardstikke duur..
1 euro per pot. Munt werp je in de tafel.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hoe duur is het poolen zelf daar?
2.20 voor een glas van 0.25cl.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah, je bedoelt het verlengstuk van mijn woonkamer. Goed poolen daar ja, maar is die bierprijs zo schrikbarend hoog t.o.v. de rest van de stad dan?
sorry, maar deze moet even: muntentafels...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
1 euro per pot. Munt werp je in de tafel.
Borg is 2 euro.
De grote tafels in House of Billiards zijn ook niet duur. Gewoon tafel vragen, al je drank op de rekening laten zetten en aan het einde afrekenen. Ik ben nog nooit van het af te rekenen bedrag geschrokken, valt me altijd reuze mee zelfs.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sorry, maar deze moet even: muntentafels...![]()
hebben ze wel dab's daar dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De grote tafels in House of Billiards zijn ook niet duur. Gewoon tafel vragen, al je drank op de rekening laten zetten en aan het einde afrekenen. Ik ben nog nooit van het af te rekenen bedrag geschrokken, valt me altijd reuze mee zelfs.
Whehe, even vergeten dat ik kleine tafel hadquote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sorry, maar deze moet even: muntentafels...![]()
Oooohw was dat het, hoorde echt om de paar minuten van die motoren voorbij rijden.. misschien had ik toch effe uit 't raam moeten kijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
Iemand vandaag nog naar de Harleydag geweest? Ik had willen gaan maar had vanmiddag helaas al andere plannen, gelukkig nog wel veel Harley;s hier voor het stoplicht zien staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
ik ben met mijn vriend naar de kermis geweest, dus we kwamen er langs gewandeldquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
Iemand vandaag nog naar de Harleydag geweest? Ik had willen gaan maar had vanmiddag helaas al andere plannen, gelukkig nog wel veel Harley;s hier voor het stoplicht zien staan
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaar zeker gister dat pokkegeluid de de hele middag.
Afschaffen die kutmotors die nog meer geluid maken als een laagvliegende F-16
Compensatiemateriaal voor kleine piemels en/of flappentapvaginasquote:
in zijn meest pure vormquote:Op maandag 21 mei 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Compensatiemateriaal voor kleine piemels en/of flappentapvaginas![]()
echt een opmerking om een keer te maken op een hell's angels feestjequote:Op maandag 21 mei 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Compensatiemateriaal voor kleine piemels en/of flappentapvaginas![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef Muck het volgende:
ik vond de kermis wel een beetje tegenvallen overigens
ik kom uit wijk bij duurstede, en zelfs daar stelt de kermis meer voor...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
wat had je er in hemelsnaam van verwacht?
![]()
de "echte" kermis moet dan ook nog komenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom uit wijk bij duurstede, en zelfs daar stelt de kermis meer voor...
dus mja, we dachten: grote stad, grotere kermis, leuk!
waar heeft ie het overquote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Weet er iemand nog een tabakszaak waar je ook shit kan uitproberen? Of mag dat niet meer van het Stasi minvws?
ohquote:Op maandag 21 mei 2007 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
de "echte" kermis moet dan ook nog komen
10-14 oktober op presikhaafquote:
Tabakszaak waar je van die test sigaartjes enzo kan proberen in die zaak weet je wel...quote:
Nietussss! Dé kermis van het jaar is die in Elden. Waar je zelf in de nacht die botsauto's kan aanzetten. Ahhhquote:
oh zo...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tabakszaak waar je van die test sigaartjes enzo kan proberen in die zaak weet je wel...
Is wel vet he? Met oud en nieuw kon je met minimale moeite bij al die dronken barsletjes gratis zuipenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:00 schreef Tha_Mars het volgende:
konijn 2000, nooit geweest wegens allerlei redenen... daar ga ik vaker heen!
Da's niet alleen met oud en nieuw zo hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is wel vet he? Met oud en nieuw kon je met minimale moeite bij al die dronken barsletjes gratis zuipen![]()
Ik heb me nooit meer in de Willemeen durven te vertonen omdat daar een keer in één zaal toen allemaal gothics waren in kleding waarvan ik niet eens wist dat het als kleding was bedoelt en in de andere zaal allemaal wannabe gangstertjes met (plastic) flessen chapagne rondliepenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's niet alleen met oud en nieuw zo hoor
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo, ik heb er weer een onderzetter bij
Ik denk dat deeveedeetje van die sloot die er moet komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
't zal aan mij liggen hoor, maar ik snappemnie.![]()
je zou naar de meet kunnen komenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef Vork het volgende:
Ja jij misschien. Ik heb vrijdag eigenlijk helemaal geen plannen. Gewoon geen. Ook geen Tomcat.
Die ONZ meet in Utrecht waarvan een linkje naar het topic in m'n sig staat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:41 schreef Slarioux het volgende:
Welke meet eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef voodoolady het volgende:
Ik ga vrijdag mijn contract tekenen![]()
Oei het wordt warm, nou ja dan maar een swirl halen op utrecht cs
Ik moet me echt inhouden voor een fenomenale inkoppper....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
waar vinden jullie toch al dat werk? (ook desperate in need of a job)
Als je na 4 uur vrijdagmiddag nog in Utrecht bent, zou je theoretisch gezien even langs Stairway kunnen lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef voodoolady het volgende:
Ik ga vrijdag mijn contract tekenen![]()
Oei het wordt warm, nou ja dan maar een swirl halen op utrecht cs
Randstad, het enige uitzendbureau hier wat me WEL wilde helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
waar vinden jullie toch al dat werk? (ook desperate in need of a job)
Dat ga ik ook doen idd (ben ik al weken van plan eigenlijk, maar heb een schop onder m'n reet nodig), ik heb dit maar gewoon aangepakt omdat ik anders echt zonder geld kom te zitten, heb een dag opzegtermijn dus als ik een positieve reactie krijg op een open sollicitatie ben ik ook zo weer vertrokkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook gewoon bij iets gaan solliciteren zonder dat ze iets zoeken.
Vaak als ze dan wel iemand nodig hebben, lig jij bovenaan de stapel omdat je al pluspunten hebt gescoord door het écht graag te willen en er moeite voor doet.
Gewoon dus al dingen sturen naar bedrijven of wat dan ook waar je intresses liggen
same herequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Randstad, het enige uitzendbureau hier wat me WEL wilde helpen![]()
Oh da's een goeie daar ga ik eens kijken dan. Wat was er mis met de rest dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Randstad, het enige uitzendbureau hier wat me WEL wilde helpen![]()
god mag het weten, maar mij wilden ze ook niet hebben, terwijl toen ik bij randstad binnen liep, ik binnen 5 minuten een contract aan het opstellen was met zequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh da's een goeie daar ga ik eens kijken dan. Wat was er mis met de rest dan?![]()
Ik had niet de goede diploma's, of te weinig ervaring, of ze wilden me alleen inschrijven als ik al bij ze werkte (quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh da's een goeie daar ga ik eens kijken dan. Wat was er mis met de rest dan?![]()
Vreemd zeg!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik had niet de goede diploma's, of te weinig ervaring, of ze wilden me alleen inschrijven als ik al bij ze werkte (), of ik werd afgescheept met een telefoonnummer waar ze nog data-entry typistes zochten
, enz.. dat was iig bij de uitzendburo's waar ik ben langsgeweest, bij Randstad had ik me toevallig via de site ingeschreven en die belden me zomaar, dus daar heb ik nog de minste moeite voor hoeven doen ook
Ik had me trouwens ook bij Start aangemeld, die zeggen je binnen 24 uur te bellen maar das nou 2 weken geleden en ik heb nog niks gehoord
![]()
nou Randstad for president dan maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
god mag het weten, maar mij wilden ze ook niet hebben, terwijl toen ik bij randstad binnen liep, ik binnen 5 minuten een contract aan het opstellen was met ze
waar blijft die inkopper nou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Wat voor iets zoek je dan Q_B?
Horeca is toch wel veel te vinden in de zomermaanden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
waar blijft die inkopper nou?
iets administratiefs, horeca ook goed, tis maar tijdelijk voor alleen de zomermaanden tot mijn opleiding weer begint
Opzich wel, alleen nemen ze minder snel iemand aan die alleen in de zomer kan werken, dus eigenlijk moet je gewoon doen alsof je gewoon van plan bent door te werken na de zomer Q_Bquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Horeca is toch wel veel te vinden in de zomermaanden?
Is wel best pittig hoor. Ik was na 4 dagen al ontslagen omdat ik liep "te lanterfanten" (wtf dat ook is)
bij Zwagers (dus daar kun je op je wenkbrauwen heen) zochten ze laatst nog gemotiveerd bedienend personeel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
waar blijft die inkopper nou?
iets administratiefs, horeca ook goed, tis maar tijdelijk voor alleen de zomermaanden tot mijn opleiding weer begint
moet het perse gemotiveerd zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
bij Zwagers (dus daar kun je op je wenkbrauwen heen) zochten ze laatst nog gemotiveerd bedienend personeel...![]()
Dat boeit niet, het gaat er om of je dikke tieten hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ik heb het zien staan ja, ik meen ook iets te hebben zien staan van +- 19 jaar![]()
quote:Beste betrokken inwoner (m/v) van Arnhem,
Onlangs hebt u van de gemeente Arnhem een stempas gekregen voor het preferendum van 6 juni a.s. Daarbij mag u kiezen uit de varianten “kort”, “lang” en “sluis”. De promotie voor het referendum kost 1,2 miljoen. Tevens is 50.000 euro uitgetrokken voor groeperingen die één van de drie varianten willen promoten. Groeperingen die een haven en de massale hoogbouw niet zien zitten en daar wat over willen verkondigen krijgen niets.
Ik ben echter lid van een groep die vindt dat er op een referendum ook echt iets te kiezen moet zijn en dat er dus een “nuloptie” (dit is géén haven) toegevoegd had moeten worden. Ondanks alle verzoeken van diverse politieke partijen en tegenstanders van de massale ingreep in het hart van Arnhem, is die variant uitgesloten. Ook de knop om blanco te stemmen wordt geblokkeerd, zodat het de tegenstemmers onmogelijk wordt gemaakt om dat kenbaar te maken. Indien u tegen de haven bent, kunt u dus niets.
Nou ja, niets?
Als u, net als ik, vindt dat er iets moet gebeuren in het Rijnbooggebied, maar dat het geen Haven, met de daaraan gekoppelde 9 torenflats van 20 verdiepingen hoog, moet zijn, verzoek ik u om u stempas in te leveren op een van de volgende avonden:
• dinsdag 22 mei a.s. om 20.00 uur in de Coehoorn, Coehoornstraat 17, vlak bij het NS station: Informatieavond van de oppositie, te weten Zuid-Centraal, Pro Arnhem en de SP
• donderdag 31 mei a.s.om 20.00 uur in de Koepelkerk, Jansplein : informatieavond verzorgd door Stichting Jansbeek boven water en de Vereniging Stadsschoon.
Als u in uw omgeving mensen kent die ook niet willen stemmen, maar helaas verhinderd zijn, kunt u hun stemkaart ook meenemen. Hoe meer stemkaarten we verzamelen, hoe meer we de gemeenteraad kenbaar kunnen maken dat er ook burgers in Arnhem zijn die er anders over denken.
Verder wil ik u verzoeken om deze mail naar al u Arnhemse vrienden en bekenden te mailen.. Ik kan u adviseren om de mail te verzenden met de optie Bcc (klik op het pijltje links naast het woordje “Aan” boven in de informatiebalk). Dit zorgt ervoor dat niet al uw vrienden over elkaars mailadres komen te beschikken.
Ik ben eigenlijk tegen kettingbrieven omdat de kans heel snel, heel groot is dat je mails meerdere keren ontvangt, maar ik zie nu helaas geen andere optie.
Als u meer wilt weten over de alternatieven en over de argumenten tegen de haven, kunt u een kijkje nemen op de site van de Vereinging Stadsschoon: www.stadsschoon.nl.
Indien u vóór een van de varianten van de haven bent, kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen en direct verwijderen. Ik verontschuldig me voor de overlast.
Ik dank u alvast hartelijk voor uw aandacht en voor uw medewerking.
Tinka Chabot,
Een betrokken en bezorgde Arnhemse inwoner.
so true, die zijn geniaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef Smeich het volgende:
Die kleine stand voor de V&D ja, BESTE!![]()
Dat is iets om voor te buigen, niet voor Pavlov
Is dus zeker geen tent voor ballen. Als je dat wilt moet je maar naar florian gaan om een rosé te drinken.quote:
Precies. Leuke muziek en niet die breezer rotzooi. En chicks natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Is dus zeker geen tent voor ballen. Als je dat wilt moet je maar naar florian gaan om een rosé te drinken.
pavlov is een leuke tent met een goede sfeer, leuke muziek en geen paupers of breezersletjes
Ik kom er vrijwel iedere week, maar ik ben toch echt wel een pauperquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Is dus zeker geen tent voor ballen. Als je dat wilt moet je maar naar florian gaan om een rosé te drinken.
pavlov is een leuke tent met een goede sfeer, leuke muziek en geen paupers of breezersletjes
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef deschandebakker het volgende:
[..]
Ik kom er vrijwel iedere week, maar ik ben toch echt wel een pauper
Jaloers?
je mist niksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kwam er begin jaren negentig wel veel, vond het toen wel leuk, maar ben er nu zeker 15 jaar niet geweest
surequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch maar weer eens proberen, ga je mee?
Zaterdag weer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef deschandebakker het volgende:
[..]
Ik kom er vrijwel iedere week, maar ik ben toch echt wel een pauper
Jaloers?
Nah laten we het maar bij Bosch houden...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
dus voortaan geen "bosch 10 minuten" maar "pavlov 10 minuten"?
heb ik wel meer dan 10 minuten nodig
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef -skippybal- het volgende:
Florian![]()
Hoe ze daar zo op een zaterdagavond zo staan met hun kraagjes en sigaren
Dus toch! Iemand had me daar al eens op gewezen dus ok.. ik moet die stap over de drempel toch maar eens makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:43 schreef voodoolady het volgende:
Florian heeft geweldige capuccinoBeetje jammer van die ballen ja...
quote:ARNHEM - De politie controleert tot en met september extra om de overlast van verslaafden in Arnhem-Noord te beperken.
In de zomermaanden leven veel verslaafden op straat. De politie gaat extra letten op verslaafden die op straat drank of drugs gebruiken, tippelen of bedelen.
De politie heeft een lijst opgesteld met een top-10 van de mensen die voor de meeste overlast zorgen. Zij worden extra in de gaten gehouden.
En toch heb ik ze liever buiten dan binnen. Het kost misschien even tijd om bij de ingang te vinden, maar dan zit je tenminste wel in een niet overvolle kroeg, waar mensen gewoon ook nog eens wat van de kaart drinken, zegmaar. Laat die nietsnutten dan maar lekker buiten hangen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef Arnhemunited het volgende:
En dan heb je ook nog die kut hippies die buiten the move & storterbeker staan. Al regent het pijpenstelen dan nog staan ze buiten met elkaar. Wat een trieste lui zijn dat, en dan hebben ze ook nog in de supermarkt drank gekocht wat er helemaal sneu uitziet![]()
Die vent komt me ook de strot uit onderhand. Irritante man.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik hoop dat ze die halfzachte neger die altijd in de stad staat te schooien ook eens in de cel mikken
keigoed manquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef sanni het volgende:
Update: Ik was dus gisteren in Arnhem en mwah...best gesellig daar. Ben nog naar die loempia stand geweest waar iedereen sow hote-de-botel van was,en om nu te seggen " wow...nog nooit sow een goeie loempia gegeten..nee! " Gewoon standaard lekker zoals je ook in Amsterdam met regelmaat tegenkomt. Alleen ze moeten eens stoppen met dat "kei"goed stopwoordje.
Sow hee nou gelukkig seggen se dat nooit in amsterdam he..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef sanni het volgende:
Update: Ik was dus gisteren in Arnhem en mwah...best gesellig daar. Ben nog naar die loempia stand geweest waar iedereen sow hote-de-botel van was,en om nu te seggen " wow...nog nooit sow een goeie loempia gegeten..nee! " Gewoon standaard lekker zoals je ook in Amsterdam met regelmaat tegenkomt. Alleen ze moeten eens stoppen met dat "kei"goed stopwoordje.
aaa-hem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef sanni het volgende:
Ben nog naar die loempia stand geweest waar iedereen sow hote-de-botel van was,en om nu te seggen " wow...nog nooit sow een goeie loempia gegeten..nee! " Gewoon standaard lekker zoals je ook in Amsterdam met regelmaat tegenkomt. Alleen ze moeten eens stoppen met dat "kei"goed stopwoordje.
zei ik nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb nooit begrepen wat er nou bijzonder is aan die maagwandverzurende loempia's, als ik even zo eerlijk mag zijn...![]()
Oh goodies...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:31 schreef Snever het volgende:
Morgenavond Snatze in de Pavlov
http://www.madeinarnhem.eu/nl/evenementen/quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:28 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er binnenkort nog een beetje boeiende evenementen dan Arnhem?
De promotie is namelijk altijd zo goed dat ik er achteraf van alles lees over in de krant![]()
quote:27/05/07 Ronde Weide concert Sonsbeek Park
28/05/07 Sonsbeek Vlotconcert Sonsbeek Park
die hele, hele vieze baardquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Snever het volgende:
Die gozer met die tulband en kleed om zich heen en die baard? Moet haast wel_!
meld!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:37 schreef Smeich het volgende:
free your mind?
Dat zou nog eens vet zijnquote:Arnhem in de race voor WK in 2018
Zaterdag, 26 mei 2007 - ARNHEM - Arnhem maakt een goede kans om in 2018 een van de speelsteden van het Wereldkampioenschap Voetbal te zijn. Voorwaarde is wel dat het Nederland en België lukt om de organisatie van dat toernooi binnen te halen.
Och, in 2018 is de groote Nederlandsche Burgeroorlog allang gevoerd en zitten ze met z'n allen op Rottumeroog tussen de zeehondenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Adelante het volgende:
Goh, 't is te hopen dat Marokko zich niet plaatst dan...
Gast, praat niet zo engquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Adelante het volgende:
Ohjah, da's over 11 jaar, dan moet ik waarschijnlijk met m'n kinderen gaan
Je hebt IKEA in Duiven, in Zevenaar zit aan de snelweg ook een meubelboulevard en Wijchen bij Nijmegen of Eijerkamp in Zutphen. Keuze genoeg, in elk geval beter dan Arnhem Zuidquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat is de dichtstbijzijnde meubelboulevard hier? Vandaag tegen beter weten in even bij die 'woonboulevard' in Arnhem-zuid gekeken ...
lol, wat is er mis met die woonboulevard?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat is de dichtstbijzijnde meubelboulevard hier? Vandaag tegen beter weten in even bij die 'woonboulevard' in Arnhem-zuid gekeken ...
'n beetje net-niet winkels daarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
lol, wat is er mis met die woonboulevard?
http://www.bnb-arnhem.nl/evenementen.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.madeinarnhem.eu/nl/evenementen/
site sucks, maar de evenementenkaldender is wel oke.
The Horrorquote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
DankuMorgen ons maar eens tussen meubelwinkelend Nederland storten..
Huissenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:51 schreef voodoolady het volgende:
Je hebt ook nog janssen totaalwonen in Huissen.
leuk dorpquote:
In Duiven heb je ook nog beterbed en een andere beddenspeciaalzaak (duur) in het oude pand van IKEA. En de Woonexpress en ook niet te vergeten kwantum en leenbakkerquote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
DankuMorgen ons maar eens tussen meubelwinkelend Nederland storten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |