quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
vraagje voor de IT nerds hier:
ik kom niet met mn laptop op internet. heb wel verbinding met mn draadloze netwerk, alleen kan niet surfen.
heb ik in run ff ipconfig gedaan, zie ik dit:
Ethernet-adaptor LAN verbinding
Status van medium - medium ontkoppeld
IP = 10.0.0.03
Subnetmasker = 255.000
dis sowieso niet goed, is volgens mij IP van oude modem ofzo. dus net even ipconfig /renew gedaan, alleen dat werkt niet. zegtie dat het niet mogelijks is zonder LAN verbinding ofzo???
wat moet ik nu doen??? help!!!
-xxx- n00b
Gedaan, maar dan zegtie:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef Suikermais het volgende:
ipconfig/release en dan ipconfig/renew..
Tja, dat denk ik toch wel dat ik een netwerkkaart heb… vroeger (lees 2 weken geleden) deed hij het gewoon… ik heb ook gewoon verbinding met mn wireles modem…. Daar heb ik alleen een wachtwoord op, heb er verder geen IP ofzo in gezet….quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is je netwerkkaart goed geinstalleerd? Heb je wel een netwerkkaart?
Is er toevallig een vast IP adres e.d. ingevuld? Zit je achter een Router?
Staat er wel een verbinding op je modem op?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:12 schreef IJsmuts het volgende:
Tja, dat denk ik toch wel dat ik een netwerkkaart heb… vroeger (lees 2 weken geleden) deed hij het gewoon… ik heb ook gewoon verbinding met mn wireles modem…. Daar heb ik alleen een wachtwoord op, heb er verder geen IP ofzo in gezet….
En ik zit volgens mij niet achter een router, alleen een modem.
Maar ik snap dat van die opmerking niet, dat er geen bewerking kan worden uitgevoerd…
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
knuffelnegertje!
![]()
je broertje ownde gister flink zeg![]()
hoe bedoel je?? mijn modem zit met een telefoondraadje aan de splitter vast. mn gewone pc (deze dus) draait gewoon op het wireless signaal, mn laptop kan wel verbinding maken, maar geen internetvagina's laten zienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Staat er wel een verbinding op je modem op?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJsmuts, is je wireless netwerkkaartje wel ingesteld om zijn ip te krijgen van een dhcp server?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Geeft je router wel IP adresjes uit (staat de dhcp server aan)
volgens mij niet..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Staat op je router misschien securty aan, zodat je MAC adres van je wireless eerst geregistreerd moet worden voordat je kan connecten.
dank je hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Succes ermee, helaas kan ik je verder niet helpen, aangezien ik nu ga sporten
Ben wel benieuwd naar de foto's
maar als mn gewone pc het wel doet, moet de fout toch ergens in de laptop zitten??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
Als je limited or no connectivity hebt dan is dat t hoogstwaarschijnlijk idd
Gewone PC heeft toch een kabel in z'n kont zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
maar als mn gewone pc het wel doet, moet de fout toch ergens in de laptop zitten??
nee, gewone pc gaat ook wirelessquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewone PC heeft toch een kabel in z'n kont zitten
En wat als je een kabel gebruikt, doet hij het dan wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar als mn gewone pc het wel doet, moet de fout toch ergens in de laptop zitten??
ik geef wel antwoord, aangezien de rest van de homo's het niet doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:54 schreef Beezz het volgende:
Ik kom van de week effe knallen op jullie pubOnder m'n pseudoniem trouwens, ik wil niet m'n stats omlaag trekken nadat ik zo lang heb droog gestaan
![]()
Zijn hier ook mensen die op ET:QW wachten? Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik weer ben begonnen, als zometeen Quakewars uitkomt wil ik niet noobie zijn natuurlijk.
jah dan doettie het!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:47 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En wat als je een kabel gebruikt, doet hij het dan wel?
wanneer gaan jullie nu echt daarnaar toe, was het nou juni of juli?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef jpjedi het volgende:
homooooos![]()
Meubelmaker gevonden in Bangalore die een pokertafel voor me gaat maken.![]()
owquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef staticdata het volgende:
Enemy terretories die nieuwe quake versie
tis angstvallig stil hier over de f1 kwalificatie
zo danquote:Punten kwalificatie: 23 20 9 + 7 9 + 7 75
Punten race: 0
Totaal kwali+race: 75
Totaal bedrag bij: ¤ 1.500.000
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef jpjedi het volgende:
homooooos![]()
Meubelmaker gevonden in Bangalore die een pokertafel voor me gaat maken.![]()
jaja ik kan knallenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef staticdata het volgende:
kan je al knallen? dan maak ik 2 plekken vrij op de server namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |