Off- topic. Ik vind jou usericon toch zo mooi.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Ik hoor Liesbeth op de achtergrond.
Ach zit lekker warm te kijken naar die verkleumersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Ik zie het er nog van komen dat er niets klopt van deze TT.
Dan is de dating op Second Life. Maar je hebt ook de dates van Eric nog.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef avonne het volgende:
[..]
21 mei dacht ik.
Er is een topic over, geloof ik
Als dat zo isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Ik hoop toch niet dat Palma ze straks staat op te wachten....![]()
woonkamerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou er na 5 minuten al stapel van worden
Meen je dat nou ?quote:
Maar we moeten nog helemaal door dat 'ooohhh, wat moooiiii' enzo heen... pas dan kan het spel verder gaan. Ik zie het er niet meer van komen vanavond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach zit lekker warm te kijken naar die verkleumers![]()
Huub en Amanda behoren dus tot het ras der volslagen smaaklozen.quote:
quote:
Ook geen pluim voor Jan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub en Amanda behoren dus tot het ras der volslagen smaaklozen.
Met deze kleding mag je allles.quote:
Of ohhhhhhhh wat lelijk (en waar zijn de eieren)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar we moeten nog helemaal door dat 'ooohhh, wat moooiiii' enzo heen... pas dan kan het spel verder gaan. Ik zie het er niet meer van komen vanavond.
Dan heb je de overlays niet uitgezet neem ik aan... je krijgt gewoon bewegend beeld in paint?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Vraqagje:
Ik kan stream 3 niet cappen .
Wie weet hoe dat kan?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.moviemachine.n(...)ice%20org%20cast.jpg
Voor Noekje..![]()
Tuurlijk Hoequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie me alsjeblieft even waarschuwen als er wat staat te gebeuren. als ze het huis in mogen. Zit survivor te kijken, de streams zijn zo saai.![]()
Ik PM je wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie me alsjeblieft even waarschuwen als er wat staat te gebeuren. als ze het huis in mogen. Zit survivor te kijken, de streams zijn zo saai.![]()
Ja maar alleen 3 de stream ook als ik ze allevier tegelijk wil cappen beweegt 3 door.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan heb je de overlays niet uitgezet neem ik aan... je krijgt gewoon bewegend beeld in paint?
Toe Troelaquote:
PM me even, dan zal ik proberen te helpen. Beschrijf je situatie even.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Vraqagje:
Ik kan stream 3 niet cappen .
Wie weet hoe dat kan?
De kleurstelling en herinrichting zien er niet slecht uit.quote:
Of Rene Froger heeft het van Reinout gejat....en van Sonny...alles kan....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Reinout heeft het gewoon van Sonny gejat, dat geen sokken dragen. Geile schoenen ook!!
Done ga ook ff met hondje lopen maar dat duurt niet langquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Gewoon hier. Ik hoop dat iemand even typt. Het gaat beginnen.![]()
Natasia, wat dacht je van haar voorhoofdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef robert2006 het volgende:
huub zal denk ik vroeg kaal worden, hij heeft nu al een hoog voorhoofd
Moet je even op stream 3 met rechtknop klikken, opties, tab prestaties en overlay gebruiken uitvinken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja maar alleen 3 de stream ook als ik ze allevier tegelijk wil cappen beweegt 3 door.
Impertinete vragen BSOLquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
PM me even, dan zal ik proberen te helpen. Beschrijf je situatie even.
hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan heb je de overlays niet uitgezet neem ik aan... je krijgt gewoon bewegend beeld in paint?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Ik hoop toch niet dat Palma ze straks staat op te wachten....![]()
quote:
Dat zou hem op FOK! op een waarschuwing door de mod-van-dienst zijn komen staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef Gigageil het volgende:
WHAhahaha....Jensen zei net `De Gouden Kooi is net een dierentuin en liet Natasia zien die springend op de bank stond te springen´![]()
![]()
viedeoversnelling naar "geen" schuiven. (opties, tabblad "prestaties")quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja maar alleen 3 de stream ook als ik ze allevier tegelijk wil cappen beweegt 3 door.
Wat heb je nou aan een doorzichtige string, dan kan je toch net zo goed een driehoekje stof op je muts plakkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gebukt met een doorzichtig stringetje... ik hoop dat je lekker slaapt
ik weet niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De kleurstelling en herinrichting zien er niet slecht uit.
Het zijn de (waarschijnlijk dus door Huub en Amanda uitgezochte) parafernalia die het geheel volkomen kitsch doet lijken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gebukt met een doorzichtig stringetje... ik hoop dat je lekker slaapt
Campingtafels naast de bankenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Naar mijn mening erg mooi!
[afbeelding]
GMT heeft een andere betekenis in DGK.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef Kaleddis het volgende:
Die half uurtjes duren wel lang zeg in die gouden kooi![]()
Niet verkeerd, alleen die Che-poster slaat als een tang op Natasja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Naar mijn mening erg mooi!
[afbeelding]
Heel lang.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef Kaleddis het volgende:
Die half uurtjes duren wel lang zeg in die gouden kooi![]()
ze nemen het niet zo nauw..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef Kinga het volgende:
21:59 - De Miljonairs wachten met spanning
De Miljonairs zijn druk bezig met omkleden en opmaken. Er wordt van de Miljonairs verwacht dat ze over een half uur klaar staan in Miljonairs kleding. “Ik ben zo benieuwd hoe het er in de Villa uitziet”, zegt een nieuwsgierig Amanda. Alle andere Miljonairs zijn het met haar eens. Volspanning wachten de Miljonairs op het moment dat de Villa betreden mag worden.
Dat is verdomme dus al een uur geleden.... schiet eens op daar!!!
En jij herkent Che niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
En wat is dat achter in de hoek ? Een 2-pac poster ofzo![]()
che guevaraquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Een massamoordenaar, Che Guevara.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Dat is de eettafel... en wacht maar tot je de lamp erboven ziet. Erg praktisch allemaalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet verkeerd, alleen die Che-poster slaat als een tang op Natasja.
En die grote ronde tafel lijkt wel heel erg veel ruimte in beslag te nemen.
che guevaraquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:08 schreef Gigageil het volgende:
Djézus......die lui kunnen zich echt niet vermaken. Ga pokeren, of neuken, of blowen, of sla mekar eens voor de bek, maar dit is te erg voor woorden........loosers![]()
Leeftijdgenoot!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Wat een dramatisch slechte make-over van de private-room, gameroom en woonkamer...
De masterbedroom ben ik ook niet weg van maar die is er iig niet nog lelijker op geworden.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Tacky vind ik ook wel een goede omschrijving.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef Kinga het volgende:
Ik snap de functionaliteit van die afgehakte benen in de private niet echt... ik vind het eerder zeer creepy dan mooi....
ja ok dat kleine tafeltje is nogwel handig voor een drankje of een versnapering.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet verkeerd, alleen die Che-poster slaat als een tang op Natasja.
En die grote ronde tafel lijkt wel heel erg veel ruimte in beslag te nemen.
Nope sorry, maar ondertussen ff bijgelezen: Che Guevaraquote:
Mijn allereerste reactie was: mooi (wellicht onbewust ingegeven doordat ik Jan des Bouvrie erg symphatiek vond, gisteren op de streams).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Wat een dramatisch slechte make-over van de private-room, gameroom en woonkamer...
De masterbedroom ben ik ook niet weg van maar die is er iig niet nog lelijker op geworden.
Die zijn speciaal voor Brian, mocht hij nog eens para worden, kunnen ze altijd nog zeggen dat hij getrapt is door de benen in de privatequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef Kinga het volgende:
Ik snap de functionaliteit van die afgehakte benen in de private niet echt... ik vind het eerder zeer creepy dan mooi....
Hij spaced hem al de hele avond op die panty van melissa.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Brian tegen Melissa: Heb je het niet koud in je korte panty?
Heb een tas van hem... Kende hem daarvoor ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope sorry, maar ondertussen ff bijgelezen: Che Guevara
Als een soort van knipoog naar Nena...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef Kinga het volgende:
kweeniequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef easysatellite het volgende:
hoelaat moge ze naar binne?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Doet me ook aan Dido denken met d'r Mao shirtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |