Da's wel heel erg voor de hand liggendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Waar staan de letter 'V.O.C.' voor ?
Laten we wel zijn; hou bij dit topic een zaterdagavond-kwis bij de commerciėlen in je achterhoofd.
Ey !quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ey !![]()
We hebben 't hier wel over spelletjes waarbij je, als je op de vraag 'Hoeveel is twee plus twee' als antwoord 'vijf' geeft, een auto kunt winnen.
Niet omdat je 't goeie antwoord gaf, maar omdat je er 't dichtste bij zat van alle kandidaten.
Mens ga...quote:
Met welke afstand won Bob Beamon het olympische verspringen van 1968, een record dat pas na 23 jaar verbroken zou worden ?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef tong80 het volgende:
Wie is de best verkopende kinderboek schrijfster ?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:36 schreef ElisaB het volgende:
Wie was de schrijfster van Kruistocht in spijkerbroek
Uhhh... nee, ik had iets anders in gedachtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
Wie schreef 'De klucht van de koe'?
Er is ook nog een uitspraak van Bredero, maar daar kan ik niet opkomen! De klucht van de koe...... op school gelezen, zal er wel nooit meer van afkomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... nee, ik had iets anders in gedachten
Nope, dat prevel je nog als je op hoogbejaarde leeftijd je kunstgebit zoektquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Er is ook nog een uitspraak van Bredero, maar daar kan ik niet opkomen! De klucht van de koe...... op school gelezen, zal er wel nooit meer van afkomen.![]()
Jaaaaaaaquote:
Ik weet het wel zekerquote:
Iedereen mag een antwoord verzinnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
Nu zit mijn taakje hier er toch op, of snap ik een deel van het spelletje niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |