abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:26:37 #91
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_49299589
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:21 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ben het hier deels mee eens... maar dat je niet gelooft wil niet zeggen dat je geen normen en waarden hebt en dus de hele tijd loopt te vloeken... Ik vind mezelf dan wel officieel niet bij de gelovigen horen, dat betekent niet dat ik me onbehoorlijk gedraag...
Ik vind zelf dat iedereen gewoon in het dagelijkse leven zich moet houden aan zijn normen en waarden, dat lijkt me logisch, maar je geloof meenemen buiten de deur en mensen proberen te overtuigen dat jezus keitof is en op de meest kleine geloofskwesties doordrammen vind ik dus niet prettig..
Hoe vaak kom jij nou tegen dat gelovigen je "lastig vallen"? Zoals ik eerder al zei: Folders kan je weggooien. Je kan de deur dichtdoen voor Jehova getuigen. Mensen op kerstmarkten kan je voorbij lopen.
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Praten over geloof is geen probleem, maar koopzondagen afschaffen, abortusregelingen terug draaien, irritante jehova's aan de deur enz. dat gaat te ver.
Zolang er een democratie in Nederland is en zolang gelovigen in de regering komen zal je dit soort dingen tegenkomen.
quote:
Het is net als met mensen die roken, dat ze longkanker krijgen zal me een worst wezen, maar val mij er niet mee lastig. Praten over sigaretten moet overigens gewoon kunnen
Roken is al bijna overal verboden. Alleen in de horeca mag het nog....maar ook niet lang meer.
Ga jij ook zitten zeuren als je bij rokers in huis komt? Dat ze het niet moeten doen omdat jij er bent?

Leef en laat leven!!
pi_49299614
ach.. zolang je als gelovige nog steeds niet is verteld dat de bijbel een boek is, gemaakt is als regelgeving voor de mensheid.. sorry maar dan vind ik gelovigen kortzichtig... Als je goed gelezen hebt, dan lees je dus dat ik mensen die geloven niet minderwaardig vind of dat ik intolerant ben..

Overigens gebruikt het merendeel van de gelovigen bij rampen of doden altijd maar weer hetzelfde kutsmoesje..

"het was de wil van god"

Man flikker toch op .. je wordt geboren (je ouders hebben je gemaakt okay? niet god) je moet naar school, je levert je deel aan de economie.. je krijgt je waardering als je achter de gerianiums zit en dan ga je dood..

Dat is hoe het leven in elkaar steekt.. En dat was vast niet de wil van god!

"Kijk, dit is het kortzichtige waar ik het eerder over had.
Gelovigen moeten hun geloof maar binnenshuis houden. Zodra zij buiten komen mogen zij er niets over zeggen terwijl jij overal maar kan vloeken. Jij mag alles! Overal en altijd. Gelovigen niet. Zij mogen alleen maar geloven in hun eigen huis en in hun kerk. Verder niet.

Ik vind je erg kortzichting, intolerant en ja, ook zielig"

Ik zeg niet dat gelovigen niet buitenshuis mogen praten over god.. maar de mensen die zeer overdreven god zitten te prijzen in het openbaar mogen van mij direct in een inrichting gestopt.. Zelfde voor mensen die overdreven god lasteren.. Dus ik bekijk wel degelijk een situatie van twee zijden.. En dat is realistisch denken!

Maar je moet toegeven:

Geloof is altijd maar weer reden tot oorlog!
pi_49299630
god is toffe gozer man, niet fucken met hem
pi_49299687
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef alsem het volgende:
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:31:00 #95
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49299692
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Oldbie het volgende:
Zolang er een democratie in Nederland is en zolang gelovigen in de regering komen zal je dit soort dingen tegenkomen.
Ja, maar wel allemaal onder de valse voorwendselen van een fabeltje uit het jaar nul...
quote:
Roken is al bijna overal verboden. Alleen in de horeca mag het nog....maar ook niet lang meer.
Ga jij ook zitten zeuren als je bij rokers in huis komt? Dat ze het niet moeten doen omdat jij er bent?

Leef en laat leven!!
Als iemand thuis wil roken/geloven moet hij/zij dat zelf weten en zal ik me er absoluut niet druk over maken
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:32:50 #96
65997 Oldbie
pi_49299734
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:31 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Ja, maar wel allemaal onder de valse voorwendselen van een fabeltje uit het jaar nul...
[..]

Als iemand thuis wil roken/geloven moet hij/zij dat zelf weten en zal ik me er absoluut niet druk over maken
Maar als jij bij een roker in huis komt valt hij jou ermee lastig toch? En daarnet zei je nog dat je dat niet wil.....wat nu?
pi_49299746
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:27 schreef MdMa98 het volgende:
ach.. zolang je als gelovige nog steeds niet is verteld dat de bijbel een boek is, gemaakt is als regelgeving voor de mensheid.. sorry maar dan vind ik gelovigen kortzichtig... Als je goed gelezen hebt, dan lees je dus dat ik mensen die geloven niet minderwaardig vind of dat ik intolerant ben..

Overigens gebruikt het merendeel van de gelovigen bij rampen of doden altijd maar weer hetzelfde kutsmoesje..

"het was de wil van god"

Man flikker toch op .. je wordt geboren (je ouders hebben je gemaakt okay? niet god) je moet naar school, je levert je deel aan de economie.. je krijgt je waardering als je achter de gerianiums zit en dan ga je dood..

Dat is hoe het leven in elkaar steekt.. En dat was vast niet de wil van god!

"Kijk, dit is het kortzichtige waar ik het eerder over had.
Gelovigen moeten hun geloof maar binnenshuis houden. Zodra zij buiten komen mogen zij er niets over zeggen terwijl jij overal maar kan vloeken. Jij mag alles! Overal en altijd. Gelovigen niet. Zij mogen alleen maar geloven in hun eigen huis en in hun kerk. Verder niet.

Ik vind je erg kortzichting, intolerant en ja, ook zielig"

Ik zeg niet dat gelovigen niet buitenshuis mogen praten over god.. maar de mensen die zeer overdreven god zitten te prijzen in het openbaar mogen van mij direct in een inrichting gestopt.. Zelfde voor mensen die overdreven god lasteren.. Dus ik bekijk wel degelijk een situatie van twee zijden.. En dat is realistisch denken!

Maar je moet toegeven:

Geloof is altijd maar weer reden tot oorlog!
God

Geraniums
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_49299792
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
het basale primaire gedrag van de mens dat het van een god afkomstig moet zijn, komt voort uit pure angst om dood te gaan.
En uit schaamte. Stel je vindt een schilderij heel erg mooi. Maar je vrienden vinden het niks. Stel dat je onzeker bent en je schaamt je snel, wat doe je dan? Dan ga je er om heen lullen.

Dan zeg je: "Ja, de bekende criticus Piet Jansen, die zei ook dat dit schilderij mooi is."

Of je zegt: "Dit schilderij is heel bijzonder hoor, het is de enige in zijn soort. Het heeft ontzettend veel betekenis gehad voor de samenleving, alleen zien mensen dat niet zo snel."

Of: "De reden dat je dit schilderij niet mooi vindt, komt omdat al die anderen je aanpraten dat het lelijk is, terwijl het niet zo is!".

Of de allersluwste: "Misschien moet je het niet zo rationeel benaderen. Je moet het kunnen voelen dat het schilderij mooi is. Nadenken is kil en koud en heeft nooit wat opgeleverd."

Dit is precies hetzelfde wat er gebeurd met een mooi verhaal in de bijbel of de gastvrije cultuur binnen een gelovige familie. Mensen zijn onzeker wat er mee gaat gebeuren als ze hun fascinatie in het openbaar brengen en gaan dus de boel verdraaiien. Ze gaan liegen. Ze gaan dingen zeggen die niemand kan controleren. Ze zeggen dat het heel dom is als je er te veel kritiek op gaat hebben omdat blablabla. En als de leugens wel te controleren zijn, beginnen ze met angst zaaien en leggen ze mensen regels op. Dit allemaal om maar niet over je diepste gevoelens hoeven te praten en je zodoende niet hoeven te schamen voor dingen die JIJ mooi vindt.

Als mensen die gefascineerd zijn door een bepaald heilig geschrift, een bepaalde cultuur of een bepaald persoon zich minder zouden aantrekken wat andere mensen van deze individuele fascinatie zouden vinden, dan zou de wereld er heel anders uit zien.
pi_49299891
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:35 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]
[knip]

Ik vind geloof inderdaad voornamelijk een kwestie van angst zaaien.. ik bedoel, sommige verhalen uit de bijbel zijn minstens net zo ongeloofwaardig als het gemiddelde sprookje, maar daar kunnen mensen niet objectief naar kijken..

"Wat in de bijbel staat is waar, want anders...", en daar gaan ze weer, anders brand je oneindig in de hel..

Maargoed, strip de sprookjes uit de bijbel en je hebt best een nuttige kern met normen en waarden waar je wat aan hebt, maar dat heeft al weinig meer met geloof te maken..
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:39:37 #100
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49299895
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:32 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Maar als jij bij een roker in huis komt valt hij jou ermee lastig toch? En daarnet zei je nog dat je dat niet wil.....wat nu?
In dat geval kies ik er zelf voor om langs te gaan bij iemand waarvan ik weet dat hij rookt. Thuis moeten mensen zelf weten hoe ze hun leven verzieken. Daarbuiten moeten ze me gewoon niet lastig vallen met hun kankerverwekkende verslaving.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:53:24 #101
140099 Goomba
Stinkzwam
pi_49300178
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef Oldbie het volgende:
Niet geloven is ook een geloof. Alle niet gelovigen die afgeven op een geloof en roepen dat alle gelovigen dood moeten zijn net zo radicaal bezig als radicale gelovigen.

Leer toch eens met elkaar om te gaan. Roep toch niet van die vreemde dingen omdat je een denkbeeld niet deelt. Doe normaal en leef je eigen leven.

En nee, ik ben niet gelovig maar ik erger me wel aan de radicale niet gelovige. Als jij vind dat je het recht hebt om te vloeken op straat heeft een gelovige het recht er iets van te zeggen.

Theo van Gogh vermoord. Oh vreselijk: beperking van vrijheid van meningsuiting.
Een gelovige heeft een website: belachelijk!!! Hoe kan hij dat zeggen!!!!

Wie is kortzichtig? Ik denk toch zeker dat de radicale niet gelovige net zo kortzichtig is als een radicale gelovige.
Spijker op zijn kop . Ik ben ook niet gelovig, maar ik lach me kapot om mensen die stellig beweren dat het een sprookje is. Bewijs voor het wel of niet bestaan van een oppermacht is er niet. En aangezien een heel groot deel van de wereld wel gelooft, moet je er in ieder geval open voor staan dat er wel een opperwezen kan zijn. Anders ben je net zo kortzichtig als mensen die vasthouden aan het absoluut bestaan van een opperwezen.

Conclusie: zwaar gelovigen en pure atheisten zijn net zo treurig .
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:55:48 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49300242
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef alsem het volgende:
Anders doet ie met ons wat ie met Sodom en Gomorra deed.

Nee, maar on-topic:
Sommige mensen willen nou eenmaal heel erg hard ergens in geloven. De een doet dat omdat zijn omgeving hem dat vertelt, de ander doet dat omdat hem dat alle antwoorden op alle vragen kan geven, en de ander vind het weer een handig excuus voor zijn eigen daden.

Zo zijn er mensen die in personen geloven, zoals men vroeger in Jezus geloofde. Sommigen geloven dat sommige personen gelijk staan aan een halve messias. Dat persoon x alles op kan lossen. En dat hij / zij het antwoord is op alle problemen. En dan kun je best het geloof in god, allah, zeus of wat dan ook afschaffen, dan zullen die mensen simpelweg gaan geloven in bepaalde al dan niet oppermachtige mensen. En dan krijg je dezelfde dingen die nu gerelateerd worden aan geloof.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:00:54 #103
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_49300348
Alles wat de mens doet is dwaasheid als je het in perspectief plaatst. Of iemand dan er ook nog bij gelooft in één of ander bebaard gastje in de lucht, is van marginale betekenis.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:04:01 #104
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49300416
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:53 schreef Goomba het volgende:

[..]

Spijker op zijn kop . Ik ben ook niet gelovig, maar ik lach me kapot om mensen die stellig beweren dat het een sprookje is. Bewijs voor het wel of niet bestaan van een oppermacht is er niet. En aangezien een heel groot deel van de wereld wel gelooft, moet je er in ieder geval open voor staan dat er wel een opperwezen kan zijn. Anders ben je net zo kortzichtig als mensen die vasthouden aan het absoluut bestaan van een opperwezen.
Omgekeerde bewijslast enzo. Dan kan je net zo goed alles in twijfel trekken. Misschien besta jij wel niet en ben je gewoon een matrix-style computerprogramma. Bewijs maar dat het niet zo is. We kunnen dus nooit met zekerheid zeggen dat jij bestaat, alleen maar geloven dat jij bestaat.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:10:33 #105
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_49300547
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:04 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Omgekeerde bewijslast enzo. Dan kan je net zo goed alles in twijfel trekken. Misschien besta jij wel niet en ben je gewoon een matrix-style computerprogramma. Bewijs maar dat het niet zo is. We kunnen dus nooit met zekerheid zeggen dat jij bestaat, alleen maar geloven dat jij bestaat.
Inderdaad. De notie van één of ander bebaard gastje in de lucht dat niets beters te doen heeft dan zich te bemoeien met malle stervelingen is zó onwaarschijnlijk, zó debiel, zó absoluut veel te ver gezocht om waar te zijn, dat ik vind dat ik er niet voor open hoef te staan. Met jouw redenatie moet je ook openstaan voor de meest debiele geloven. Mensen geloven waar ze in willen geloven, hoe onwaarschijnlijk ook. Zwakzinnige drogredenen als "het is niet bewezen dat god niet bestaat, dus hij moet bestaan" zijn gevaarlijk.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:22:02 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49300809
quote:

[..]

Conclusie: zwaar gelovigen en pure atheisten zijn net zo treurig .
je slaat de pijker kijhard mis in mijn optiek. met alles wat je zegt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49300957
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Naar mijn idee zijn het altijd gelovigen die ongelovigen willen bekeren en niet andersom.
Waar haal jij vandaan dat niet gelovigen radicaal bezig zijn? Anti-geloof-folders, laat staan radicale krijg ik namelijk nooit in de bus.
Kijk even verder dan je eigen brievenbus...

Er zijn landen (N-Korea bv) waar gelovigen naar concentratiekampen worden gestuurd.
- AFCA -
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:30:35 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49300997
mensen moeten juist leren om iets minder hard te gaan geloven in een geloof. ook al zijn de woorden direct van "god" of"allah".

de wereld gaat ook verder zonder geloof.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:31:24 #109
65997 Oldbie
pi_49301019
Ik stop nu maar met deze discussie. Ik heb gezegd wat ik wil zeggen en als mensen (ja, ook de ongelovigen) door willen gaan met hun kortzichtig gedoe moeten ze dat lekker doen.

Je bent net zo kortzichtig als een radicale gelovige maar dat kan jezelf niet inzien omdat je zo overtuigd ben van je eigen gelijk. Precies zoals de gelovige overtuigd is van zijn gelijk. Discussie is niet mogelijk omdat de radicale ongelovige alles afschuift op sprookjes.

Mijn doel was om te proberen mensen in te laten zien dat er andere mensen zijn met andere denkbeelden. Ja, dat verschilt met jouw denkbeeld. Blijkbaar kan dat niet. Bij zowel gelovigen als bij ongelovigen kan dat niet. Als ongelovige beweer je veel waarde te hechten aan vrijheid van meningsuiting maar wanneer een gelovige zijn mening uit moet hij zijn bek houden want hij kraamt onzin uit.

Triest!! Diep en dieptriest!!
pi_49301059
van mij mag er ook een verbod komen op jehova-getuigen.. Alsof die gasten in loondienst van god werken... mafkezen.. een beetje gratis koffie zuipen bij vreemden en dan nog een beetje slap lullen ook nog

Vriend van mij is helaas ook bekeerd... Sindsdien zit hij alleen maar bij zo`n groepering en laat daarvoor zijn echte vrienden stikken... Het ergste is dan dat als hij ooit eens in de buurt is, hij mensen probeert te overtuigen in het geloof in god.. waanzin...
pi_49302078
quote:
Mijn doel was om te proberen mensen in te laten zien dat er andere mensen zijn met andere denkbeelden. Ja, dat verschilt met jouw denkbeeld. Blijkbaar kan dat niet. Bij zowel gelovigen als bij ongelovigen kan dat niet. Als ongelovige beweer je veel waarde te hechten aan vrijheid van meningsuiting maar wanneer een gelovige zijn mening uit moet hij zijn bek houden want hij kraamt onzin uit.

eens
pi_49302112
Willy, chill.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:16:36 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49302178
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Oldbie het volgende:
Ik stop nu maar met deze discussie. Ik heb gezegd wat ik wil zeggen en als mensen (ja, ook de ongelovigen) door willen gaan met hun kortzichtig gedoe moeten ze dat lekker doen.

Je bent net zo kortzichtig als een radicale gelovige maar dat kan jezelf niet inzien omdat je zo overtuigd ben van je eigen gelijk. Precies zoals de gelovige overtuigd is van zijn gelijk. Discussie is niet mogelijk omdat de radicale ongelovige alles afschuift op sprookjes.

zaterdag 12 mei 2007 @ 16:17:22 #114
65997 Oldbie
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:28:19 #115
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_49302535
quote:

maar ik lach me kapot om mensen die stellig beweren dat het een sprookje is. Bewijs voor het wel of niet bestaan van een oppermacht is er niet. En aangezien een heel groot deel van de wereld wel gelooft, moet je er in ieder geval open voor staan dat er wel een opperwezen kan zijn.
Jesus wat een gelul,, je lacht om mensen die vanuit een wetenschappelijke visie denken?

lol hoe kan je nou bewijzen dat iets niet bestaat? das hetzelfde dat als ik morgen roep ik zeg dat er een kikker met 128218 poten bestaat, nahh ga jij hem maar zoeken en totdat je hem gevonden hebt moet je ervanuit gaan dat ie bestaat?? iets wat wel bestaat kun je daarintegen wel vrij gemakkelijk bewijzen.

pfff 80%(overdreven) van de wereld kan niet lezen en schrijven en krijgt vanuit ouderlijk gezag (brainwashen noemen we dat) niet de kans om voor zichzelf te denken, dat is pas triest..

Gelovigen zijn imho zielig niks meer niks minder, ik heb met ze te doen, ze gebruiken de hersens die ze van hun god hebben gekregen niet eens

en als jij mij ,als gelovige zijnde, zielig vind, dan moet je aan de k*t god van je vragen waarom hij mij zo dom heeft gemaakt , zeker om jullie slimmer/superieur te laten voelen, goh wat misselijk
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:30:28 #116
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49302600
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Oldbie het volgende:

Waarom zou het geloven in iets dat zeer onwaarschijnlijk is op gelijke voet moeten staat met het niet geloven in iets dat zeer onwaarschijnlijk is? Ik vind het prima dat je gelooft, maar ga dan niet lopen verkondigen dat de ongelovigen onwetend zijn en zullen branden in de hel, terwijl statistisch gezien de kans dat jij gelijk hebt ontzettend klein is.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:33:52 #117
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_49302700
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef DAMH het volgende:
en als jij mij ,als gelovige zijnde, zielig vind, dan moet je aan de k*t god van je vragen waarom hij mij zo dom heeft gemaakt , zeker om jullie slimmer/superieur te laten voelen, goh wat misselijk
Daar heb je een goed punt. En uiteindelijk worden we nog bestraft ook voor een fout die Hij zelf heeft gemaakt Geef ons dan een goed stel hersenen zodat ook wij kunnen inzien dat er een God moet zijn
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:41:44 #118
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_49302915
Btw me oma was vorige week overleden en heel toevallig stonden er twee van die (ik denk uit amerika) christen bloedzuigers bij mij aan de deur,, ik moest eig. meteen al huilen over hoe zielig ze eruit zagen.. maar dat ter zijde...

Ik denk dom en naief als ik ben, het is zaterdag ga pas over 2u wat doen,, laat ik Proberen een discussie met ze te voeren en daarbij de standaard onderwerpen aanhalen, zoals leed in de wereld, ongelijkheid al die teringmeuk die ons wereldje rijk is...

Na ten eerste was die gast zo bezig ze eigen geprogrammeerde verhalen te vertellen dat ie niet in ging op mijn vragen,, hij had een bs verhaal van dat ie een tijdje weg was geweest en "wild" had geleefd en "plezier" had gehad etc,, dus ik vroeg nahh dus nu heb je geen plezier meer dan, toen was die sukkel 5tellen stil en ging ie weer door met lullen.. afijn toen ie eindelijk op mijn vragen inging, aangezien ik zei dat ie me vragen ontweek kwam ie met de simpele dingen als,,

Mja als er niks na het leven op aarde is, hoeft het van mij nu meteen al niet meer, waarom zou ik dan moeten leven,, nahh vrij egoistische (opzich logische gedachte aangezien god dat ook is en de mens na zijn evenbeeld schijnen te zijn gecreeerd) gedachte, ik bedoel stel dat je familie, vrienden anders denken dan jij, zou je ze veel pijn aandoen met je eigen leven te ontnemen.

punt over dat gezeik in de wereld was ie snel, sja als alles perfect is is er ook niet veel meer aan, zit een kern van waarheid in maar hey, vraag dat maar aan mensen in sierra leone of sri lanka, of die er ook zo over denken, altijd maar lijden en in de shit zitten,, een wereld met zoveel ongelijkheid en wrede shit lolz man, jah das toch eigenlijk wel beter Die gasten zitten met smart te wachten op een volgende tsunami zodat ze kunnen vergelijken en weten hoe goed ze het hebben

en oja tot slot op de vraag wat ze hier deden en waarom ze niet lekker in Irak ofso gingen recruteren
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_49303011
"Niet geloven is ook een geloof"

"Calling Atheism a religion is like calling bald a hair color." - Don Hirschberg

Als het een geloof is, dan mag je mij vertellen wat ik dan precies geloof, want ik zou het niet weten.
quote:
Je bent net zo kortzichtig als een radicale gelovige maar dat kan jezelf niet inzien omdat je zo overtuigd ben van je eigen gelijk.
Fout. Ik ben niet overtuigd van jouw gelijk. Ik heb verder geen overtuiging.
pi_49303120
Waarom zie ik deze topics elke keer maar weer? Je kan geloof niet uitbannen, vandaag niet, morgen niet, nooit niet. Het enige wat je kan doen is gewoon leven en laten leven en elkaars mening respecteren, maar niet je eigen mening opdringen aan anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')