... zegt de kassa: "ruim je 't zelf even op?" Oeahahaha!11lollereins!!1.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:16 schreef Sant het volgende:
[..]
whehe goeie..
die hoort in t rijtje: "komt n marrokaan bij de kassa..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef Ordinair het volgende:
Het is 12 meter lang en kaal.Laatste 3 posts van vorige pagina zeker niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
OMG. Nee niet echt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:22 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Laatste 3 posts van vorige pagina zeker niet gelezen
WTFquote:- In de laatste trein van Amsterdam naar Nijmegen, na 't concert van The Streets, zit een man die er in Utrecht uit moet. Hij heeft netjes een geldig vervoersbewijs. Vlak na Utrecht vindt er controle plaats. De man zit nog in de trein en krijgt te maken met de conducteurs.
De man:
"Ik wil je naam hebben! Ik heb schijt aan een stempel!"
"Ik ben geen imbiciel hoor, kijk uit met me!"
"Ik ben geen terrorist, ik ben een gewone Hollandse jongen!"
"Dit is toch geen beroep meer man! Wat jullie doen!"
De man] geeft een adres op dat na controle onjuist blijkt te zijn. De man reageert wanneer hij dit hoort:
"Ik heb schijt aan je."
Conducteur:
"Ik heb ook schijt aan u. Gaat u maar even zitten."
Man:
"Zeg dat maar tegen je familie, dat ze moeten gaan zitten!"
Ik weet ook niet wat een transvestiet isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:17 schreef Terpentin07 het volgende:
Vraagt kees aan zijn vader "pap, wat is een transvestiet?" Zegt die "geen idee, vraag dat maar aan je moeder, hij weet dat!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pffffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef grassiekuik het volgende:
zitten 2 eieren te kaarten op de oceaanbodem. Komt er een duikboot aan vragen die eieren aan de duikboot. Doe je ook mee? Nee zegt de duikboot ik moet nog naar de kapper.
hint: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=travestietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Dan moet je maar je moeder vragen![]()
Ahh ik zie dat je e weg hebt gejorist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |