Dat zal dan wel een opzoeker zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, degene die deze vraag oplost, geeft echt wel blijk van een enorme filmkennis.
Klopt. En toch denk ik dat een niet-filmkenner Gigi niet kent, net zomin een musical uit '59 kan noemen en evenmin Indigenes en Inland Empire herkend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, degene die deze vraag oplost, geeft echt wel blijk van een enorme filmkennis.
De filmposters herkende ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:20 schreef Mainport het volgende:
De titel lijkt op die van een succesvolle samenwerking tussen Bennifer.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef Mainport het volgende:
Zeker van je zaak = vraag maar raak.
Ik doelde eerder op 4 letters en begint met een G. Of recente vragen die werden opgelost door galgje te spelen. Allemaal okay hoor, maar daar geef ik geen antwoord meer op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. En toch denk ik dat een niet-filmkenner Gigi niet kent, net zomin een musical uit '59 kan noemen en evenmin Indigenes en Inland Empire herkend.
Galgje heeft inderdaad heel weinig met filmkennis te maken. Dergelijke vragen probeer ik dan ook nooit te stellen. Inspiratie is echter soms wel een probleem.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik doelde eerder op 4 letters en begint met een G. Of recente vragen die werden opgelost door galgje te spelen. Allemaal okay hoor, maar daar geef ik geen antwoord meer op.
quote:Documentaire The making of
Originele bioscooptrailer
Diverse korte documentaires:"Wind, zand en sterren, het maken van een klassieker", "Een gesprek met Steven Spielberg", "New York premiere", " Romantiek in ",
"Op zoek naar ",
"Het casten van de ",
" : de marketing campagnes"
Dat is 'm toch wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Gillingham het volgende:
Lawrence of Arabia?
Maar daar zit geen romantiek in...
Enkel de hints wind, zand, sterren en klassieker hadden de vraag makkelijk gemaakt. Maar dat was wellicht je bedoeling.quote:
Ik typ het ook maar over van de achterkant van de dvd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:15 schreef Gillingham het volgende:
Enkel de hints wind, zand, sterren en klassieker hadden de vraag makkelijk gemaakt. Maar dat was wellicht je bedoeling.
Waar slaat die romantiek dan op?
Je hebt me niet gematst:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik typ het ook maar over van de achterkant van de dvd.
En je mag niet twee antwoorden achter elkaar geven, he! Ik heb je gematst. Hup, nieuwe vraag.
Oh ja, dat is de Engelse titel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Der Himmel uber Berlin?
Falk
Ganz
Paris, Texas
faraway, so close
Oh ja, je hebt gelijk. Sorry ik zit teveel in AKQ.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Gillingham het volgende:
Je hebt me niet gematst:
- Er mag slechts één antwoord per post gegeven worden.
- Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd.
![]()
En ik was gewoon benieuwd.
die eerste gaf ook al erg veel wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef Gillingham het volgende:
Die tweede hint verraadde te veel.
Klopt, maar dat had nog op meerdere films kunnen slaan. Maar blijkbaar had jij 'm dan toch al geraden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
die eerste gaf ook al erg veel weg
quote:Topless / Black Cat / Country Home / Female Nudity / Death Of Pet
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Catwoman?
quote:Tagline:
The knock at the door meant the birth of one man and the death of seven others!
quote:A young American and his English wife come to rural England and face increasingly vicious local harassment.
Net op tijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:16 schreef Doff het volgende:
Oh, Straw Dogs lijkt me.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:57 schreef cwk het volgende:
Stewart en Novak in Hitchcock's Vertigo? (Tis al zolang geleden...)
Nog een naam volstaat dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
Bringing up baby Jane?![]()
Katherine Hepburn?
De rest geen idee.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
Cary Grant?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
die gast van emperor of the north en dirty dozen maar uiteraard ben ik zijn naam kwijt
Nee, maar toevallig wel het zelfde jaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef RuneRose het volgende:
the invisible man?
Das stimmtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Testament of Dr. Mabuse weer eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |