Wat heeft dat met die snackbar te maken ?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:24 schreef Meki het volgende:
Zijn jullie al wakker.
We zijn toch geen rellen vergeten die vorige week plaats vonden in Leidseplein
In Het Parool stond het verhaal anders ook. Don't blame the messenger, zou ik zeggen. Misschien zou het beter zijn als je net zo kritisch was op de daders als op de Telegraaf. Maar dat is zeker teveel gevraagd..quote:
Daar loopt het vaak op uit, maar links heeft daar geen patent op. Als het topic gaat over hooligans of nazi's, dan zijn er ook personen als PJORourke die meteen gaan roepen: "ja maar de allochtonen dan..."quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
is het weer zover?
is dit weer een topic geworden waar als beste verdediging wordt gezegd: "ja maar autochtonen zijn ook geen lievertjes".
voor het volledig artikel moet je betalen helaas .. maar het is iig voldoende om je niet te laten vergeten dat er altijd 2 kanten zijn aan een verhaal .. in dit geval is het dus de buurt die blijkbaar last heeft van de snackbar, gek genoeg lees je dat dan weer niet terug in de Telegraafquote:Besluiten Dagelijks Bestuur De Baarsjes Amsterdam 10 - 05 - 2007
Het dagelijks bestuur gaat akkoord met de uitkoop van Snackbar Raphael in de Van Kinsbergenstraat. De snackbar gaf al langere tijd overlast in de buurt ..
Tsssssssssssssssk, daar istie weer hoor... En dan nog, Er zit een behoorlijk verschil in één keer een rel op het leidscheplein of dag in dag uit een complete buurt te terroriseren. En ik weet niet of je het gehoord hebt, maar aan die rellen op het leidscheplein wordt dus wat gedaan (ze moeten de volgende keer maar gezellig in die stinkarena van ze gaan zitten. Hier wordt blijkbaar helemaal niks aan gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 01:24 schreef Meki het volgende:
Zijn jullie al wakker.
We zijn toch geen rellen vergeten die vorige week plaats vonden in Leidseplein
Wat ik alleen niet begrijp....hoe veroorzaakt een snackbar overlast? Bekogelt de eigenaar voorbijgangers met bitterballen en bereklauwen? Stankoverlast? Of zijn het zijn klanten die zich misdragen?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef moussie het volgende:
erm, ik ben dus eventjes wat verder gaan kijken .. snackbar Raphael op de van KInsbergenstraat 36 is eigenlijk Café, Bar, Snackbar Raphaël op de van Kinsbergenstraat 36-38
en al googelend op snackbar raphael zie ik ook dit
[..]
voor het volledig artikel moet je betalen helaas .. maar het is iig voldoende om je niet te laten vergeten dat er altijd 2 kanten zijn aan een verhaal .. in dit geval is het dus de buurt die blijkbaar last heeft van de snackbar, gek genoeg lees je dat dan weer niet terug in de Telegraaf
mwah, zoals ik al zei, het is zo'n combi-gebeuren en als de snackbar dan dezelfde openingsuren heeft als het Café kan dat mi best lastig zijn, iedere nacht van die dronken gasten die nog snel een patatje/broodje shoarma gaan halen .. maar ja, da's dus giswerk, ik ken die tent verder niet, ik wou met mijn post dan ook alleen aangeven dat we maar een kant van het verhaal kennen, we hebben geen idee wat eraan vooraf is gegaan voor de ruiten begonnen te sneuvelen ..quote:Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat ik alleen niet begrijp....hoe veroorzaakt een snackbar overlast? Bekogelt de eigenaar voorbijgangers met bitterballen en bereklauwen? Stankoverlast? Of zijn het zijn klanten die zich misdragen?
Overlast is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
zag t net op tv, blijkt t in mijn straat te zijn
whehe, ik heb gelukkig nog nooit overlast gehad hier.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Overlast is ook niet meer wat het geweest is.
Dat is ook het meest voor de hand liggende, want anders kwam in het bericht wel naar voren dat het de eigenaar van de snackbar was die overlast veroorzaakte, de winkeltijdenwet overtrad of op een andere manier de openbare orde aantastte.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik woon in de Baarsjes , de overlast die de snackbar bezorgde , kwam mede door stand door rondhangende jongeren.
En nee dat waren geen blonde jongetjes![]()
Dat merken veroorzakers zelf ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
whehe, ik heb gelukkig nog nooit overlast gehad hier.
Kijk, daar ga je dus al. Daar kan men toch moeilijk die snackbareigenaar de schuld van geven?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik woon in de Baarsjes , de overlast die de snackbar bezorgde , kwam mede door stand door rondhangende jongeren.
En nee dat waren geen blonde jongetjes![]()
blijkbaar wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je dus al. Daar kan men toch moeilijk die snackbareigenaar de schuld van geven?
dat klinkt joodsquote:Op zondag 2 december 2007 20:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nee, Rapael op de van Kinsbergenstraat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |