hadden het te druk met flitsboetes schrijven en thee drinken bij Job Cohen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch zot eigenlijk hoe een groepje kutjongeren het voor elkaar kunnen krijgen om 2 hardwerkende mensen te vernederen, schade te berokkenen en hen uiteindelijk laten vertrekken.
Waarom heeft de politie in godsnaam niets gedaan tegen deze buurtterreur?
Naja, buiten dat.........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hadden het te druk met flitsboetes schrijven en thee drinken bij Job Cohen.
Waarschijnljk inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hadden het te druk met flitsboetes schrijven en thee drinken bij Job Cohen.
Die is praten met de jongens over hun gevoelens over de positie van ze binnen de Nederlandse maatschappijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar blijft SCH om het allemaal te relativeren?
Die is nog steeds de boel bij elkaar aan het houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
of Meki om ons te overtuigen dat het de schuld is van die egyptenaren, die die marokkanen bewust hebben zitten sarren door friet te bakken in dierlijk (o.a. varkens-)vet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Juist gesproken. Ik ben niet anti-marrokaans of anti-turks. Zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:27 schreef Fcuker het volgende:
Zulke mensen verpesten het voor de marokkaanse EN de turkse bevolking![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
of Meki om ons te overtuigen dat het de schuld is van die egyptenaren, die die marokkanen bewust hebben zitten sarren door friet te bakken in dierlijk (o.a. varkens-)vet.
het is veilig om te zeggen dat dit soort uitschot tot de ziekte der Nederlandse samenleving kan worden gerekendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]dan ben je toch wel ziek hoor
hehehequote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
of Meki om ons te overtuigen dat het de schuld is van die egyptenaren, die die marokkanen bewust hebben zitten sarren door friet te bakken in dierlijk (o.a. varkens-)vet.
in mijn ogen ben je pas écht een goede marokkaan als je opstaat tegen al die lutsers, maar ja, dan hou je maar een paar procent van het totaal overquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
OOk iets wat ik niet snap...........
Waarom staan al die goede marrokanen niet op en veroordelen ze dit of nemen actie tegen die kut-marrokanen??
Waarom komt er uit eigen kring geen enkel teken van correctie??
Waar zijn die ouders van die kutmarrokanen??
Stiekum begin ik het vermoeden te krijgen dat ze of geen lef hebben of gewoon niet willen dat dat Rif-tuig aangepakt word onder het mom van "ja maar het is er een van ons, en 1 voor allen voor 1".
Ik word strontziek van die houding. Schijnbaar werkt de zachte hand niet, nou dan maar de harde hand. Jammer voor die goeden.
Dat vraag ik mij al langer af, misschien zijn goede marokkanen wel een illusie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom staan al die goede marrokanen niet op en veroordelen ze dit of nemen actie tegen die kut-marrokanen??
Ik word gek qwerty, niets dan die man in dat witte gewaat en mijter op z'n kop!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:15 schreef qwerty_x het volgende:
denk aan je bloeddruk, Erwin - zet de tv aan en relax met die vent uit vaticaanstad
die hele marokkanen toestand is voor ons gelukkig een ver-van-mijn-bed-show
Gedwongen nog welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef katerwater het volgende:
Ik woon in de turkse wijk van brussel en enkele maanden geleden had je hier een leuke vlaamse broodjeszaak en bakker...
Nu ben ik gedwongen tot hallalfood en slappe stokbroden.![]()
En jij woont in?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al langer af, misschien zijn goede marokkanen wel een illusie?
Idd, hard aanpakken ipv de onschuldigen weer het slachtoffer laten worden!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik word strontziek van die houding. Schijnbaar werkt de zachte hand niet, nou dan maar de harde hand. Jammer voor die goeden.
Kijk..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk nu is het nog onschuldig hardwerkende mensen wegjagen, maar waar eindigd dit?
Bekijk dit maar eens en denk na................De geschiedenis kan zich herhalen!!!!!!!
Blijf kijken naar het hoe fanatiek men is.
http://youtube.com/watch?v=JerbEh0CfKM
Ik denk dat jij een andere interpretatie erop nahoud dan ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:43 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Kijk..
daar heb je tenminste iemand die spijkers met koppen sloeg..
Wat nou thee drinken ?![]()
![]()
Waarom staan autochtonen niet op tegen de hooligans? Zie jij dat gebeuren? Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden voor iemand anders puur en alleen omdat ze dezelfde afkomst hebben? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
OOk iets wat ik niet snap...........
Ik mis in het bericht wat de politie ertegen gedaan heeft. Die heeft in deze toch een taak om de relschoppers aan te pakken, gezien het waarschijnlijk een vaste groep was.quote:Ik word strontziek van die houding. Schijnbaar werkt de zachte hand niet, nou dan maar de harde hand. Jammer voor die goeden.
Hooligans hebben niets met dit artikel te maken mijn beste. Daar zal ik kort in zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom staan autochtonen niet op tegen de hooligans? Zie jij dat gebeuren? Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden voor iemand anders puur en alleen omdat ze dezelfde afkomst hebben? Wat een onzin.
[..]
Ik mis in het bericht wat de politie ertegen gedaan heeft. Die heeft in deze toch een taak om de relschoppers aan te pakken, gezien het waarschijnlijk een vaste groep was.
Met een username als die van jou snap ik de verwarringquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een andere interpretatie erop nahoud dan ik.
Gezien jou naam, denk ik dat we aardig op een lijn zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een andere interpretatie erop nahoud dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |