quote:
snel zwaaien voor het slotje danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Er waren klachten over de wildgroei van zwaaitopics, vandaar dit multi-functionele uitzwaaitopic.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Het idee is juist dat alle andere zwaaitopics gesloten worden, en dat deze als enige openblijft
Juf Judith is zo publiciteitsgeil, die is niet weg te branden, dus al helemaal niet weg te wuiven.quote:
Maar het valt te proberen en anders moedig ik Jaap wel weer aan met de actie een ei voor een eiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juf Judith is zo publiciteitsgeil, die is niet weg te branden, dus al helemaal niet weg te wuiven.![]()
MINDER BIER VOOR DEZE USERquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef r3gi3boy het volgende:
SLOTJE VOOR DIT VUILEB BAGGERTOPIC
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef r3gi3boy het volgende:
SLOTJE VOOR DIT VUILEB BAGGERTOPIC
FB enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
Misschien vinden ze het bij Onzin leuk om even mee te zwaaien?
Stalker.quote:
Terug naar ONZ jij!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef LijpeTurk het volgende:
ik poep onder de douche
Hoi zoonquote:
hey is er nog gebost op het schiedam centraal afgelopen donderdag om 19:00 uur?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef LijpeTurk het volgende:
ik poep onder de douche
Ziehier, het product van drie uur intensief nadenken met als openingspost "quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
SCHANDE, DIT IS EEN TOPICVORM WAAR IK 3 UUR OVER HEB NAGEDACHT, EN NU IS HET GEDEGRADEERD TOT ONZ BAGGERTOPIC.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
SCHANDE, DIT IS EEN TOPICVORM WAAR IK 3 UUR OVER HEB NAGEDACHT, EN NU IS HET GEDEGRADEERD TOT ONZ BAGGERTOPIC.![]()
Het valt nu nog onder ONZ, maar als het zometeen wordt teruggeplaatst (een verzoek daartoe heb ik reeds ingediend in het FB topic), is het vast inderdaad je eerste post.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als gert hem terug wilt halen is hij meer dan welkom, dus probeer het nog eens bij hem. IK heb geen zin in topicpingpong.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het valt nu nog onder ONZ, maar als het zometeen wordt teruggeplaatst (een verzoek daartoe heb ik reeds ingediend in het FB topic), is het vast inderdaad je eerste post.
Dat er nog vele mogen volgen.![]()
Kennen jullie mijn kunst al?
Na mijn dood (hopelijk binnenkort) verwacht ik dat dit grote waarde gaat krijgen.
[afbeelding]
Met dank aan Jan des Bouvrie
[afbeelding]
Identiteitscrisis van een metaforisch groen vlak
Tnx, dit is de allereerste keer dat ik positieve respons krijg op mijn kunst.quote:
Het lukt wel, het is ff oefenen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:19 schreef Berenanus het volgende:
Eigenlijk moet je de tekst bij het plaatje kunnen opslaan, kan je het er niet in verwerken? Dan ga ik ze sparen!
Zie ik daar nou een camera hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het valt nu nog onder ONZ, maar als het zometeen wordt teruggeplaatst (een verzoek daartoe heb ik reeds ingediend in het FB topic), is het vast inderdaad je eerste post.
Dat er nog vele mogen volgen.![]()
Kennen jullie mijn kunst al?
Na mijn dood (hopelijk binnenkort) verwacht ik dat dit grote waarde gaat krijgen.
[afbeelding]
Met dank aan Jan des Bouvrie
[afbeelding]
Identiteitscrisis van een metaforisch groen vlak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |