Kan Volkert eigen post versturen vanuit zijn hok?quote:'J.Lo moet dood'
De bodyguards van Jennifer Lopez zijn deze dagen extra alert, omdat mevrouw enkele doodsbedreigingen heeft ontvangen van dierenactivisiten. Dit meldt de New York Daily.
Enkele activisten werden woedend toen J.Lo onlangs bont in het openbaar droeg. Dit resulteerde in "zeer bedreigende" brieven richting de zangeres/actrice. Lopez' lover Marc Anthony heeft vervolgens persoonlijk aangedrongen op het aanscherpen van de persoonlijke beveiliging rondom de beroemdheid.
Dierenrechtenorganisatie PETA vindt het absurd dat Lopez nog meer geld uitgeeft aan haar beveiliging. "Ze kan het geld beter uitgeven aan organisaties die dierengeweld bestrijden", aldus PETA.
Uhm, juist wel. En de reden is je vast ook wel duidelijk: dragen van bont (vooral door bekende sterren) stimuleert andere mensen om ook bont te dragen. Haal die stimulering weg en de vraag naar bont zal flink dalen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef Natalie het volgende:
En die dierenactivisten die lopen te dreigen, kunnen hun tijd beter besteden aan het beschermen van de nog levende dieren en niet aan bontjassen van anderen. Die zijn toch al dood.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:03 schreef BasEnAad het volgende:
Hier valt niet echt over te discussieren denk ik, of wil iemand doodsbedreigingen goed praten?
Met zo'n foto vraag je om de kogel natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef HarryP het volgende:
Ach ik ga toch ook geen dieren bedreigen..
Als ze zo voor een prettige behandeling zijn (dus ook tegen slavernij van dieren zoals huisdieren) dan moeten ze ook niet gaan dreigen.
[afbeelding]
Gut, wat een stoer plaatje zeg. Als je zo dol bent op dat soort lui, ga je er toch lekker tusseninwonen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef HarryP het volgende:
Als ze zo voor een prettige behandeling zijn (dus ook tegen slavernij van dieren zoals huisdieren) dan moeten ze ook niet gaan dreigen.
Dan ben ik de uitzondering op de regel. Ik ben ook de enige niet-linkse vegetarier die ik ken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:22 schreef Posdnous het volgende:
Sowieso grappig dat dierenliefhebbers per definitie links moeten zijn.
Grappig dat zegt Marianne Thieme ook alleen wil ze alleen maar met linkse partijen samenwerken. Please we hebben het over een partij die onlangs nog ouwe schapen uit de sloot haalde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom zijn mensen, begaan met het dierenleven, links ?
Mijn avatar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
J. Lo...Laat een grote vloedgolf haar aub wegspoelen.
Kun je toch een keurmerk voor maken voor bedrijven waar het dier zo min mogelijkg geleden heeft. En om het nou te verbieden daar is toch geen meerderheid in de bevolking voor een vb partij voor de dieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:13 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En dan moet alles dus maar kunnen?
Ach, het is meer dat J.Lo toch al van mening is dat ze alles maar kan maken (zij is niet de enige, maar dat terzijde) en ze moet volgens veel mensen een toontje lager zingen (letterlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Kun je toch een keurmerk voor maken voor bedrijven waar het dier zo min mogelijkg geleden heeft. En om het nou te verbieden daar is toch geen meerderheid in de bevolking voor een vb partij voor de dieren.
Je mag tegenwoordig nog geen plant uit de grond trekken of het is al niet ethisch verantwoord.![]()
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jort Kelder zal dan je grote vriend zijn geloof ik.
Als Jennifer zich nu eens tegen bont had uitgesproken en het nu toch draagt, dan snap ik PETA wel. Net als die Naomi Campbell die eens riep dat bont dragen slecht was en vervolgens met een stola van hier tot Tokyo op een show verscheen. Da's krom, dan doe je niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Uhm, juist wel. En de reden is je vast ook wel duidelijk: dragen van bont (vooral door bekende sterren) stimuleert andere mensen om ook bont te dragen. Haal die stimulering weg en de vraag naar bont zal flink dalen.
En juist op die manier steun je de nog levende beesten. Immers: geen afzet, geen handel. Geen handel, geen dieren die gedood worden voor bont.
Ik had ergens een artikel gevonden en dat ging over dat PETA een criminele en corrupte organisatie is. Ik steun liever het IFAW is wat realistischer en heeft een minder "geitenwollensok" gehalte.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als Jennifer zich nu eens tegen bont had uitgesproken en het nu toch draagt, dan snap ik PETA wel. Net als die Naomi Campbell die eens riep dat bont dragen slecht was en vervolgens met een stola van hier tot Tokyo op een show verscheen. Da's krom, dan doe je niet.
Fans hebben een eigen geweten, eigen overtuiging. Als iemand tegen bont is en hun idool Jennifer draagt het wel, dan mag ik hopen dat ze hun principes niet overboord gooien. Maar ik vindt niet dat zij ermee moet stoppen als ze geen probleem heeft met het dragen ervan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef HarryP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |