Sorry, jij zou dezelfde woordverbasteringen gebruiken als Ajax zo dramatisch presteerde (lees: Ajakkes ofzoquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:08 schreef Teije het volgende:
Moggûh.
Nee hoor, blijft gewoon Ajax. Soms wel 020..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, jij zou dezelfde woordverbasteringen gebruiken als Ajax zo dramatisch presteerde (lees: Ajakkes ofzo)!
Ah oke, sorry van mij kant danquote:Op maandag 14 mei 2007 09:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee hoor, blijft gewoon Ajax. Soms wel 020..
Ken je derat.nl (NAC), die zijn kinderachtig wat dat betreft met namen van clubs ed.. Dordt-Noord enzo (dat is dan Feyenoord)![]()
Al men het over Dordt-Noord zou hebben zou ik niet gelijk aan Feyenoord denken. Verder vind ik het wel zielig dat mensen een club anders gaan noemen dan dat ze werkelijk heten. Zoals Feyenooit, Ajakkes of Pisvee.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee hoor, blijft gewoon Ajax. Soms wel 020..
Ken je derat.nl (NAC), die zijn kinderachtig wat dat betreft met namen van clubs ed.. Dordt-Noord enzo (dat is dan Feyenoord)![]()
Ach, paar keer Feyenooit floept er bij mij wel eens uitquote:Op maandag 14 mei 2007 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al men het over Dordt-Noord zou hebben zou ik niet gelijk aan Feyenoord denken. Verder vind ik het wel zielig dat mensen een club anders gaan noemen dan dat ze werkelijk heten. Zoals Feyenooit, Ajakkes of Pisvee.
Ik snap niet wat daar "leuk" aan is of zo. Maar waarschijnlijk is het gewoon jaloezie op die club
Maakt niet uit! Ieder zo zijn eigen jargon en gebruiken.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah oke, sorry van mij kant dan! Alhoewel dit toch wel ''lachwekkend'' is voor een ''top''club als Feyenoord zijnde, moeten zich dood schamen daar. En dan altijd grote bek over ons over de supporters, terwijl de Kuip nog geen eens half vol was
![]()
Idd ken ik![]()
sinds seizoen '90/'91 geen Europees voetbal meer voor Feyenoord en in '98/'99 werden ze kampioen, dus komend seizoen '07/'08 geen Europees voetbal voor Feyenoord, dus worden ze in '15/'16 weer kampiopenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah oke, sorry van mij kant dan! Alhoewel dit toch wel ''lachwekkend'' is voor een ''top''club als Feyenoord zijnde, moeten zich dood schamen daar. En dan altijd grote bek over ons over de supporters, terwijl de Kuip nog geen eens half vol was
![]()
Idd ken ik![]()
ja oke, direct tegen je club dan. Hun kunnen er ook niks aan doen (natuurlijk met toestemming van alle clubs maar knvb was de aanstichter tot dit alles).quote:Op maandag 14 mei 2007 09:20 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Ieder zo zijn eigen jargon en gebruiken.![]()
Over het tweede heb je gelijk.
Mwah over het derde.. was meer gericht tegen de playoffs.. net zoals bij jullie toch?
Lollersquote:Op maandag 14 mei 2007 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sinds seizoen '90/'91 geen Europees voetbal meer voor Feyenoord en in '98/'99 werden ze kampioen, dus komend seizoen '07/'08 geen Europees voetbal voor Feyenoord, dus worden ze in '15/'16 weer kampiopen
Echt he? *gaapt*quote:Op maandag 14 mei 2007 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
Leuk, een voetbaltopic op maandagochtend![]()
Zeker.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
dat is wel een rage dit seizoenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers!
Ben benieuwd hoe ze het gaan managendaar, geen geld en weinig talent (Drenthe/de Guzman
) wat er rond loopt. Denk dat Adriaanse het daar weer probeert op de rails te zetten, zou imo een goeie zijn!
hersenschuddingquote:Op maandag 14 mei 2007 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan mij weinig herinneren van de zaterdagen niet omdat ik alcohol op heb.
Serieus? Das dan niet al te bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |