quote:Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
deze is mooier
http://www.youtube.com/watch?v=2MK84R363UY
Cola op mn beeldschermquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef AmarettoSour het volgende:
ik: Mag ik een McKroket een McGuyver en een cola met ijs?
McMiep: Pardon?
ik: MET IJS!!!
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:58 schreef Karrs het volgende:
Een baardbanenshake bestellen.
McWijf: "Aardbeien...?"
Jij: "Nee, een baardbánenshake."
McWijf: "Oh, banánenshake!"
Jij "Nee, luister dan, een báárdbanenshake!"
McWijf: "... wat zegt u nou, een aardbeien- of een bananenshake?!![]()
"
Jij "BAARD! BANEN! SHAKE!"
McWijf: "Sorry meneer, maar ik versta u echt niet"
Jij "Doe dan maar een Sundae."
McWijf: "Welke smaak? ... oh shit"
Jij "Baardbanen graag![]()
![]()
"
... nou ja, je kúnt het doen.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:58 schreef Karrs het volgende:
"
![]()
"
daar heb je net wsl 5min over na lopen denken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:58 schreef Karrs het volgende:
"
![]()
"
Wat ken je me toch goed. Bedankt voor je nuttige bijdrage ookquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
daar heb je net wsl 5min over na lopen denken...
hmm wat zal ik nu weer is verzinnen voor hier
jammer dat je er niet meer werkt, anders kwam ik even langs en was het pas echt dolle pret geworden in je hamburgerkeet...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:47 schreef kadet het volgende:
[..]
Ik 1.5j bij de Burger King, is leuk als er een neger aan de kassa staat, even je snot naar je mond laten komen, en eet smakelijk![]()
Is opzich niet zo bijzonder, dat lopen en met de fiets door mcdrive. Heb ik beide al eens gedaan. Achteruit met de auto nog niet =x. Meestal als het restaurant gedeelte dicht zit maken ze er niet zo'n probleem vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
Achteruitrijden/lopend/met de fiets door de McDrive.!
Triggerhappy FTWquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Aneurism het volgende:
Voorbij rijden met 2 mensen op de achterbank in roze konijnen pakken die elkaar aan het afraggen zijn.
of...
Bestellen met een helm op en totaal onverstaanbaar en geirriteerd worden naarmate mensen je niet verstaan en met overdreven toerental optrekken naar volgende loket. Met opgeheven vuist nog wat onverstaanbare tekst schreeuwen om vervolgens met rokende banden weg te scheuren.leuk dat triggerhappy
Halfbezopen in de autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lol laatst reden wij door de mc drive ... dus zei zo van : wat wil je hebben
... wij halfbezopen BANAAN ... BANAAAN en toen zei zei : Banaan .. banaan ..kenkerdroog
serieus... die was echt lekker..quote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik vraag altijd om de chilli chickenmaar die hebben ze al een jaar niet meer
kenker in de koelkast?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lol laatst reden wij door de mc drive ... dus zei zo van : wat wil je hebben
... wij halfbezopen BANAAN ... BANAAAN en toen zei zei : Banaan .. banaan ..kenkerdroog
WHAHAHA. Té grappigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef AmarettoSour het volgende:
ik: Mag ik een McKroket een McGuyver en een cola met ijs?
McMiep: Pardon?
ik: MET IJS!!!
![]()
hehequote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef roffelpantoffel het volgende:
Met een 50 tonner trekker de mcdrive oprijden, het boordje waarop staat: '3,4mtr' aan gort rijden. Dan vervolgens het bochtje iets te nauw nemen en het luidsprekertje aan barrels rijden en vervolgens zo de mcdonalds inrijden.....en dat allemaal terwijl je geniet van een heerlijke brownie met ijs van de Burger King....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef zarGon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZHCKlStZ5_o
Dit zou ik serieus een keer willen doen1
Inderdaad niet echt grappig neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:35 schreef MacKniver het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Verkleed gaan als Ronald McDonald door de McDrive. Als ze je wisselgeld geven moet je zeggen: "Doe maar in mijn spaarpot"
Niet zo heel grappig ofzo maar ik zou die reacties willen zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Aneurism het volgende:
Voorbij rijden met 2 mensen op de achterbank in roze konijnen pakken die elkaar aan het afraggen zijn.
of...
Bestellen met een helm op en totaal onverstaanbaar en geirriteerd worden naarmate mensen je niet verstaan en met overdreven toerental optrekken naar volgende loket. Met opgeheven vuist nog wat onverstaanbare tekst schreeuwen om vervolgens met rokende banden weg te scheuren.leuk dat triggerhappy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |