Heeeeeey, stimuleer die Asmooh nou!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Irritant... Tsjah, denk nou eens na jongen...
Je hebt werkelijk nog helemaal niks gepresteerd... Niet één of twee keer, nee, continu... Dan vraag je er naar mijn mening zelf om hoor...
weet je wat het is, het zit dus echt heel diep... met een lakstift overheen dan blijf je de manier zien hoe de kras is gemaakt.. moet echt geschuurt worden enzow..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
al even met een lakstiftje overheen gegaan om het roesten tegen te gaan?
hmm, eens kijken waar ik deze vindquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef -Muse- het volgende:
Het gaat er niet om dat het niet meer zichtbaar is, maar om voorlopig de roest tegen te gaan.
inderdaad, het is een noodoplossing om verder verval te voorkomen.... dat het geschuurd moet worden allah, prima, maar als je niets doet is binnenkort heel je deur 1 roest paneelquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef -Muse- het volgende:
Het gaat er niet om dat het niet meer zichtbaar is, maar om voorlopig de roest tegen te gaan.
Bij een automaterialenzaak zullen ze er wel een hebben. Kosten meestal tussen de 5 en 10 euro.quote:
ja oke das ook weer zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Bij een automaterialenzaak zullen ze er wel een hebben. Kosten meestal tussen de 5 en 10 euro.
Als het allemaal begint te roesten ben je verder van huis
Dat ding loopt voor geen meter man...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef Asmooh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0DO81W6O4ho
en toch heeft ie er al 400.000.000 gelopen als het niet meer isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat ding loopt voor geen meter man...
400 miljoen zozo..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toch heeft ie er al 400.000.000 gelopen als het niet meer is
Duh, hij loopt niet meer sinds die in Asmooh's handen is. Daarvoor was het een prima auto.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toch heeft ie er al 400.000.000 gelopen als het niet meer is
dat kan jij helemaal niet weten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Duh, hij loopt niet meer sinds die in Asmooh's handen is. Daarvoor was het een prima auto.
klopt was een test omdat ik met de nieuwe sportfilter bezig wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat ding loopt voor geen meter man...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef Asmooh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0DO81W6O4ho
Aan jou postgeschiedenis te zien weet ik het wel zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat kan jij helemaal niet weten?
want je heb de auto nooit gezien en nooit gehad enz
is ni leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:48 schreef Dromer het volgende:
lol.. auito voor een uitrit parkeren... daardoor krassen oplopen door gefrustreerde mensen en vervolgens wordt het ding afgesleept.
Asmooh is back!
zou jij wel willen weten he...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is je doel?
oke manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zou jij wel willen weten he...
ik zeg dat ik niks meer posts kwa concrete informatie tot het klaar is
enige wat ik doe is af en toe een fototje of linkje posten
verder niks
Als je een "normale" post zou plaatsen krijg je zo'n "sarcasme" smile ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
juist om dit soort sarcasme smilies tegen te gaan post ik gewoon niks meer
tja, hetis erg simpel..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je een "normale" post zou plaatsen krijg je zo'n "sarcasme" smile ook niet.
daaromquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Verstanding, je post nu pas nadat iets gelukt is. Zoadat je niet telkens op al je flops gewezen kan worden..
haha neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Moet je nog een 4A-GE die kerel heeft er 1 liggen namelijk.
Ik had het over die Celica..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha nee
ik heb al een ander blok liggen
7M-GTE..
ga maar zoeken (6)
ik zeg niks..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had het over die Celica..
Of ga je daar een 7M in swappen
waar moet ik naar zoeken trouwens?
Je kan toch wel een tipje van de sluier oplichten...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zeg niks..
ik zeg alleen dat ik een 7M heb liggen hiernaja bij een vriend anders krijg ik geouwehoer
en ik zeg dat ik de 4a-ge niet meer nodig heb
hoe/wat het gaat worden merk je wel zodra het klaar is
dan is t ni meer spannend hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan toch wel een tipje van de sluier oplichten...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:03 schreef Supra_Turbo het volgende:
En lagers
Met een beetje pech ook een andere turbo (scheurtjes bij de wasegate)
maar als alles netjes is vervangen is het best een leuk blok, zo slecht als sommige het hier laten lijken is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:03 schreef Supra_Turbo het volgende:
En lagers
2JZ en 1JZ zijn zeker leuke blokjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar als alles netjes is vervangen is het best een leuk blok, zo slecht als sommige het hier laten lijken is het nu ook weer niet.
persoonlijk vind ik de loop van een 1JZ of 2JZ mooier, de 5M loopt eigenlijk ook wel mooier en de 1M natuurlijk helemaal
Ligt er heeeel erg aan hoe met het blok is om gegaan, maar inderdaad het beste is om dat soort dingen te vervangen en als je dan toch bezig bent gelijk andere zuigers, blok compleet schoonmaken, nieuw spuitstuk, andere vliegwiel, en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:03 schreef Supra_Turbo het volgende:
En lagers
een 3M (foutje in mijn vorige post 1M was een 2 liter crown blok met 115 pkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:57 schreef Asmooh het volgende:
[..]
2JZ en 1JZ zijn zeker leuke blokjes
alleen wat boven mijn budget
5M en 1M heb ik niet naar gekeken omdat een 7M-GTE me zeer goed beviel kwa specs, en kwa tuning al helemaal..
Dat valt wel tegen, die motoren hebben gewoon niet het eeuwige levenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ligt er heeeel erg aan hoe met het blok is om gegaan, maar inderdaad het beste is om dat soort dingen te vervangen en als je dan toch bezig bent gelijk andere zuigers, blok compleet schoonmaken, nieuw spuitstuk, andere vliegwiel, en ga zo maar door
er is altijd wel iets beters
mooie suup btw
Dat is zeker zo, maar het is een erg goed en stabiel blok.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een 3M (foutje in mijn vorige post 1M was een 2 liter crown blok met 115 pk) vind je waarschijnlijk niet omdat die o.a. in een 2000GT zat in de jaren 60 en dus niet echt meer overal te koop staat, bovendien moet je zo'n blok natuurlijk niet tunen
een 5M is een 2800 en zat o.a. in de CelicaSupra, best een puik blok maar niet echt interessant om te gaan tunen voor een Supra oid.
[..]
Dat valt wel tegen, die motoren hebben gewoon niet het eeuwige leven
de buitenkant ga ik echt niet zo veel aan doen hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jammer dat je "em" ga "tunen"
maar goed, ieder z'n meug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |