ik had je staan met achja bmh en dancin_rhino --> maar dat was een voorstel van achja waarvan ik nog niet zeker wist of het door zou gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Darow het volgende:
Wordt het nou 4 tegen 4 of 3 tegen 3? Dit in verband met het samenstellen van een team. Omdat er niet zo heel erg veel wedstrijden worden gespeeld lijkt het me onnodig om 2 of meer reserve personen te hebben.
Ik ga waarschijnlijk met BHM een team vormen wie er bij komt moeten we nog regelen.
neem even contact op met: Edwinuss, linebear, cid en theamerican (aka phoebe85 of xbox live) zij hebben ook nog geen team.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef Rayyvin het volgende:
Ik wil ook wel graag meedoen.
Gamerstag: Rayyvin
Gewoon Icegirl kicken. Die moet in het FOK!crew team.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef clouddy het volgende:
ik denk ook dat het buffelteam te groot is, wij zijn alle 6 vrij actief en kunnen vrij vaak. dan is 6 gewoon teveel
Niet iedereen kan misschien altijd, zelf heb ik het volgende maand (wanneer ik denk dat we gaan spelen) redelijk druk en niet iedereen kan altijd. En anders moeten we maar een beetje wisselen, want het buffelteam kunnen we niet opsplitsen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef clouddy het volgende:
ik denk ook dat het buffelteam te groot is, wij zijn alle 6 vrij actief en kunnen vrij vaak. dan is 6 gewoon teveel
Ja. Leuk. Bij allemaal noobs.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon Icegirl kicken. Die moet in het FOK!crew team.
goede spelers moet je altijd behouden he.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon Icegirl kicken. Die moet in het FOK!crew team.
Games crew, zijn volgens mij mensen waarbij gamen een iets grotere hobby is dan bij de gemiddelde gamer, en dat noem jij noobs?quote:
Dat het gamers zijn wil niet zeggen dat ze Gears of War moeten en doen spelen. Ik ken bijna niemand van de kroew die het speelt in ieder geval. Met uitzondering van Fliepke en Kabouter. Maar Fliepke is wat dat betreft nog een noob ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Games crew, zijn volgens mij mensen waarbij gamen een iets grotere hobby is dan bij de gemiddelde gamer, en dat noem jij noobs?
Maar ja, het maakt mij niet uit hoor, als je wil mag je ook wel in ons team.
Of van mij part ga je bij achja in het team. Gezichtjes tekenen op schilderijen.
Fliepke en hij waren laatst Co-op GoW aan het spelen in ieder gevalquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft kabouter z'n 360 weer eens afgestoft dan?
Kepler heeft het spel ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat het gamers zijn wil niet zeggen dat ze Gears of War moeten en doen spelen. Ik ken bijna niemand van de kroew die het speelt in ieder geval. Met uitzondering van Fliepke en Kabouter. Maar Fliepke is wat dat betreft nog een noob ja.
En nee, ik zit en wil bij de buffels.
Afgestoft? Ik denk eerder uitgegravenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft kabouter z'n 360 weer eens afgestoft dan?
Heintje, jullie zijn ook met z'n zessen he. Dat is nog lulliger voor jou, want bij het vorige toernooi kwam je niet verder als de eerste rondequote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kepler heeft het spel ook.
Maar dan zitten julie nog met het probleem dat julie te veel spelers hebben.
Ik denk dat julie dan maar naar kwaliteiten moeten kijken.
het is lullig voor buffelmaster.....
Ja toen was de lol er wel af, in het toernooi.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Heintje, jullie zijn ook met z'n zessen he. Dat is nog lulliger voor jou, want bij het vorige toernooi kwam je niet verder als de eerste ronde
Maar ja, we zullen zien wat er gebeurt. Ik ga binnenkort het echte topic openen waarin we gaan plannen enzo. Heb nu alle regels wel zo'n beetje op een rijtje. Er zijn al 4 teams (waarvan 1 elkaar niet kent), ik zal de games-crew nog even mailen / pm-en om hun ook mee te krijgen mits ze willen natuurlijk.
Als het binnen Nederland is wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
compleet offtopic, maar als morgen een pakket verstuurd word, heb ik 't woensdag dan?
idd, misschien moeten we die op de reservelijst zettenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja toen was de lol er wel af, in het toernooi.
Maar ik heb het niet heel veel slechter gedaan dan ene Buffeltjuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |