Is ze ook van origine alleen heeft wie dan ook dat niet ingezien en haar vernaggeld.quote:
Te beginnen met haar moeder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is ze ook van origine alleen heeft wie dan ook dat niet ingezien en haar vernaggeld.
'k Was er niet bij maar daar riekt het wel naar ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Te beginnen met haar moeder waarschijnlijk.
zeker te wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Te beginnen met haar moeder waarschijnlijk.
'k Weet niet of tentzeil extreme hitte kan velen? Mijn handen iig niet..... afwachten maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef webextreme.nl het volgende:
Erik hangt een feun op in z'n tent.. als dat maar goed komt
Dat heet 'hard werken' ........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom zit die vrouw een spiegel te benagellakken?
Er hing nog een haakje.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
Ach, de pump heeft toch een plekje gekregen.
[afbeelding]
Aan de andere kant hangen 2 rode dobbelstenen. Wat een vernuft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef Ecila111 het volgende:
Kijk, pump hangt voor dat gat met die rode rand..... ik zie er enige logica in, is zelfs grappig.
Hoogtepunt was volgens mij dat Jaap het bad had laten overstromen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef cindy10 het volgende:
heb terug zitten lezen...maar kan er niets over vinden....!
hoe is de nacht van jaap en amanda samen in dat hotel verlopen??![]()
Dit wordt me teveel, kan ik niet aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan de andere kant hangen 2 rode dobbelstenen. Wat een vernuft.
Ze hebben het in ieder geval warmer gehad dan de campinggasten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef cindy10 het volgende:
heb terug zitten lezen...maar kan er niets over vinden....!
hoe is de nacht van jaap en amanda samen in dat hotel verlopen??![]()
tja das een inkoppertje he??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben het in ieder geval warmer gehad dan de campinggasten.
Hoe zou jij reageren wanneer je zomaar een paar eieren op je hoofd zou krijgen?? Wat veel mensen niet (willen) begrijpen is dat JJ totaal niets met het spel te maken heeft. Naar mijn idee heeft zij een uitnodiging van de redactie gekregen om de boel, op die kolere camping, te komen vermaken. Een paar Miljonairs waarderen dat, een paar niet. Van Jaap mag je m.i. verwachten dat hij JJ als een gast ziet, en niet als een object waar je alles mee kunt doen/uithalen!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JUDITH (geen juf) niet inziet dat ze het als een toneelstuk moet beschouwen.
Het is karikatuur. Hoe zou ze reageren als ze zo'n komische tekening van zichzelf zou zien? Zou ze dan ook flippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |