quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het eten was héérlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ík heb gekookt. Ik!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:23 schreef LXIV het volgende:
Picasso heeft toch ook ooit gezegd dat het hem dertig jaar gekost heeft om weer te leren tekenen als een kind?
Zo'n onhandig geschreven briefje van een kind aan Sinterklaas. Dat is nog eens Literatuur. Geen woord van gelogen.
Ik heb het nog niet gevonden, maar de post is ook altijd een chaos in dit trappenhuis.quote:
Dat moet je even aan de heer Koekepan vragen. Die is minstens 298x zo grappig als ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef JAM het volgende:
Win ik nu een prijsje? Wordt het trouwens niet weer eens tijd voor de Dutroux-wisselbokaalprijsvraag, I_R?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:19 schreef broer het volgende:
God, wat is dat nep-geprovoceer van LXIV treurig, zeg.
Da's fries, voor zo ver ik kan nagaan. In ieder geval, in de periode dat ik in Friesland woonde zei men dat vaak en werd ik er gek van.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, maar, Kampen! Daar kom ik weg!
Dat laatste is een zinsnede die overigens altijd als raar wordt betiteld door mensen. Daar kom ik weg. Is dat raar? Eigenlijk?
Rode raamverlichting hadden ze er ook jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De Walle.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik lees immers gericht, en wel om mijn ideeën bevestigd te zien.
Maar... wanneer JAM niet bij zijn moeder zou wonen zou hij ze na één biertje wel durven neuken hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik woon wel in een huis met studenten, JAM, maar het mag geen studentenhuis heten. Met mijn huisgenoten deel ik alleen een keuken en een badkamer, en ik heb eigenlijk helemaal geen contact met ze. Dat komt doordat het ontzettend christelijke meisjes zijn. Ik kan er niet eens bier mee drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |