Dan ben ik het geheel met Dalrymple en Claudia eens. Links-intellectuele progressievelingen, grrr!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
U bent abuis. Volgens Dalrymple is het allemaal de schuld van de links-intellectuele progressievelingen. 'En terecht', aldus Claudia.
Haaaha, LXIV is grap-pig!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan ben ik het geheel met Dalrymple en Claudia eens. Links-intellectuele progressievelingen, grrr!![]()
(En de Joden? Krijgen die in zijn boekjes ook nog ergens een klein beetje de schuld van? Een heel klein beetje maar hoor, dat ze zo met hun kromme neuzen in het geniep een Wereldbank aan het oprichten zijn, om zodoende al het geld in hun macht te krijgen. Staat dat er ook in, Lienekien? Het hoeft maar een kort stukje te zijn, zo halverwege het achtste hoofdstuk. Maak me blij, Lienekien, maak me blij!)
Waar lieg ik dan, L? Wijs me aan waar ik lieg!quote:
Nou moet je echt óphouden, hoor. Ik heb de steken in mijn zij!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar lieg ik dan, L? Wijs me aan waar ik lieg!
Van jou zal ik dat nooit zeggen.
Nu betwijfel ik toch of je echt aan het lachen bent. Wat jouw postjes mogelijk toch als, op zijn minst, als minder waarachtig bestempeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou moet je echt óphouden, hoor. Ik heb de steken in mijn zij!
Het gaat erom dat wat waar geschreven wordt ook waar is. En wat niet waar geschreven wordt dat niet is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Je verwacht van mij waarachtigheid? Maar jouzelf interesseert de waarheid niet?
Ik kan daar niks mee.
Ja, dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wat waar geschreven wordt ook waar is. En wat niet waar geschreven wordt dat niet is.
Nu zou ik bijna Mulisch gaan citeren om een voorbeeld aan te halen...
(Of was het iemand anders?)
Je moet goed schrijven, Lienekien. Zo goed, dat men zich zelfs van jouw meest abjecte uitlatingen afvraagt:'zou ze dit nu echt menen?' Los van de grammatica of zelfs het taalgevoel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Maar jij snapt kennelijk niet dat ik 'daar niks mee kan'.
Dat interesseert me nou werkelijk geen ene ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:20 schreef LXIV het volgende:
Ik wil nu met je praten over het feit dat Aft zo'n ontzettende kut-schrijver is. En jij?
Heehee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:34 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk zou het vrouwen verboden moeten worden om boeken te schrijven. Ook geen kinderboeken, juist vooral geen kinderboeken.
Ik kan met trots zeggen dat ik heel bewust, al vele jaren lang geen enkel door een vrouw geschreven boek meer gelezen heb. Want lezen is denken met het hoofd van een ander, en ieder boek wat je leest verandert je toch in zekere mate. Ruggemergtering en verstandsverbijstering. Dat is wat je op kunt lopen met het lezen van de verkeerde lectuur.
En als ik schrijf:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heehee.
Nee, ik geloof er geen ... van.
En nu? Geloof je me nu wel?quote:Welbeschouwd zou het vrouwen verboden moeten worden boeken te schrijven. Zelfs geen kinderboeken, nee, vooral geen kinderboeken.
Ik kan met trots zeggen, dat ik al in geen tijden meer een boek dat door een vrouw geschreven is gelezen heb. Bewust. Want lezen blijft 'denken met het hoofd van een ander', en ieder gelezen boek verandert je toch een beetje.
Ruggenmergtering en verstandsverbijstering. Dat is wat je kunt oplopen door het lezen van de verkeerde lectuur.
Hoe kun je dat denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
(Het lag dus niet aan dat foute voorzetselgebruik of die vergeten tussen-n)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |