abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52381969
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:20 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik spreek ook uit ervaring (1,97), het is ook lullig voor je voorganger.

Ik zet me (op het moment dat de lampjes riemen vast uitgaan) me schrap tegen de stoel van de voorganger, zodat hij/zij hem niet naar achteren kan doen. Want als dat gebeurt zit ik dus helemaal klem. Als ze klachten hebben, verwijs ik ze altijd naar de stewardess.
Hmm... Je wilt wel dat anderen rekening houden met jou maar je hebt er geen enkele moeite mee om je verder asociaal te gedragen. Ik ben altijd blij dat dit soort types meestal alleen bij Tui, Martinair en Transavia te vinden zijn en niet voor de bestemmingen die ik leuk vind.

Wat een onzin zeg. Iemand anders met jou probleem opzadelen. Je bent niet eens zo lang trouwens. Er zijn genoeg mensen die langer dan je zijn.
pi_52382066
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef DRA het volgende:

[..]

Hmm... Je wilt wel dat anderen rekening houden met jou maar je hebt er geen enkele moeite mee om je verder asociaal te gedragen. Ik ben altijd blij dat dit soort types meestal alleen bij Tui, Martinair en Transavia te vinden zijn en niet voor de bestemmingen die ik leuk vind.

Wat een onzin zeg. Iemand anders met jou probleem opzadelen. Je bent niet eens zo lang trouwens. Er zijn genoeg mensen die langer dan je zijn.
Noem het associaal, maar het probleem is dat als jij je stoel naar achteren zet, ik gewoon klem zit. Het probleem bij nog langere mensen zal wel groter zijn vrees ik.

Het is niet associaal bedoeld, maar wat moet ik anders ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:46:39 #53
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_52386407
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef DRA het volgende:

[..]

Je stoel naar achteren zetten, zodat iemand anders klem komt te zitten is niet asociaal dan? Zeker als het een smurf van 1.60 is zal ik het niet nalaten om dringend te vragen om die stoel gewoon naar voren te laten staan. En anders heb je inderdaad mijn knie in je rug, want ik heb geen zin om de trolleys met eten en drinken tegen mijn knieën aan te laten botsen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_52386544
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:25:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52446011
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je stoel naar achteren zetten, zodat iemand anders klem komt te zitten is niet asociaal dan? Zeker als het een smurf van 1.60 is zal ik het niet nalaten om dringend te vragen om die stoel gewoon naar voren te laten staan. En anders heb je inderdaad mijn knie in je rug, want ik heb geen zin om de trolleys met eten en drinken tegen mijn knieën aan te laten botsen.
Diegene die zijn stoel naar achter zet heeft daar net zoveel recht op als jij. Heeft ook zijn stoel betaald en dus ook betaald om zijn stoel naar achter te zetten. Ik ben zelf 2.00m en heb net een vliegreis van Los ANgeles naar Amsterdam achter de rug en zat ook op een k*t plek, maar heb er geen probleem mee als degene voor mij zijn stoel naar achter zet (die 5cm boeit verder ook totaal niets).

Klagen doe je bij de luchtvaartmaatschappij/ reisorganisatie en niet bij de persoon voor je.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52446364

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:25:29 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:02:55 #57
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_52446413
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Diegene die zijn stoel naar achter zet heeft daar net zoveel recht op als jij. Heeft ook zijn stoel betaald en dus ook betaald om zijn stoel naar achter te zetten. Ik ben zelf 2.00m en heb net een vliegreis van Los ANgeles naar Amsterdam achter de rug en zat ook op een k*t plek, maar heb er geen probleem mee als degene voor mij zijn stoel naar achter zet (die 5cm boeit verder ook totaal niets).

Klagen doe je bij de luchtvaartmaatschappij/ reisorganisatie en niet bij de persoon voor je.
Die 5 cm maakt voor mij alle verschil van de wereld. Maar om jouw logica even aan te houden: als degene voor mij het recht heeft om zijn/haar benen gewoon recht voor zich te hebben, dan heb ik dat ook. Dus heb je mijn knieën in je rug.

Klagen doe je bij de luchtvaartmaatschappij/ reisorganisatie en niet bij de persoon achter je.

Waarmee ik maar wil zeggen dat je als je al ruimte hebt best een beetje om anderen met minder kunt denken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_52446542
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Kan wezen, maar er is een verschil tussen recht hebben en sociaal zijn. Je hebt ook het recht om jezelf een week niet te douchen, je broek vol te schijten en in je neus te peuteren, en op die manier naast iemand te gaan zitten. Dat maakt het nog niet sociaal.

Dit is nou net zo'n voorbeeld waardoor 'de maatschappij' in de ogen van veel mensen achteruit gaat: verindividualisering. Het gaat niet meer om wat ethisch of moreel is, of wat volgens sociale wetten kan, maar puur om welk 'recht' je hebt.
Als je zo lang bent had je je stoel beter moeten regelen. Door de fout van mijn reisorganisatie heb ik ook kut plekken gekregen en dat konden ze in het vliegtuig niet meer veranderen, ze hebben me aan he gangpad geplaatst maar dat weinig uit met een reis naar New-York en terug vanaf Los Angeles...10 uur is dodelijk. Maar om dan je woede/ frustratie te gaan botvieren op je voorganger, ga dan naar de stewardes toe.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52446772

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:25:31 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:40:50 #60
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52459121
Persoonlijk kijk ik altijd wat voor persoon er achter mij zit. Indien deze wat fors is zal ik rekening houden met hoever mijn stoel naar achteren gaat. Tenzij deze persoon ook zijn stoel helemaal naar achteren heeft, dan staat mij dit vrij om ook te doen. Maar dit doe ik nooit in één keer, een beetje sociaal rustig aan doen kan geen kwaad.

Persoon welke voor mij in een keer de stoel naar achteren doet klapt heel snel terug, het mechanisme is daarvoor uitstekend. Je ziet dat ze daarna het opeens wel vragen. En het wel met beleid kunnen doen. Dit maakt het vliegen een stuk prettiger!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')