quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
Portugal moet deze groep makkelijk kunnen winnen.
De andere drie schat ik vrij gelijkwaardig in.
Haha mooi! je gelijk achteraf halen hehe ik vond nederland goed voetballen, weer Drenthe die goed speelde maar ook Maduro en Donk die de boel achterin goed vast zettenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Zaterdag salonremise lijkt me. Laat die Portugezen maar lekker stikken.
Als je terugleest zie je dat ik er al eerder mijn twijfels bij had.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Haha mooi! je gelijk achteraf halen hehe
Nederland wat misschien met een veredeld tweede speelt om spelers wat rust te geven tegen een Belgie wat nog wel een puntje moet pakken (omdat ik denk dat Portugal wel wint van Israel)........ik weet niet of dat een gelijkspel wordt. Zie die Belgen nog wel winnen ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wordt zeker weten een gelijkspelletje tegen de Belgen...
Doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Ook best.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef DRD het volgende:
Zie die Belgen nog wel winnen ook.
Inderdaad. Tyfusportugezenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Vlaar speelt erg sterk. Zelfde geldt trouwens ook voor Maduro. Ik al Maduro-fan vind dat toch wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef El_Bassie het volgende:
Vlaar valt trouwens 100% mee dit EK, speelde tegen Portugal echt uitstekend, tegen Israel was hij ook al goed. Misschien is hij dan toch een goede verdediger?
En hoevaak heb je hem zien spelen, buiten dit EK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Tyfusportugezen
Nani, wat een zielig figuur. Die gaat het in Engeland dus absoluut niet redden![]()
Nooit. Gelukkig maar. Die gast ligt al te janken als ze naar hem kijken. Wordt nog leuk in Engelandquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
En hoevaak heb je hem zien spelen, buiten dit EK?
Zelfde zeiden ze van C.Ronaldo. En dat is nu de beste speler in de wereld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nooit. Gelukkig maar. Die gast ligt al te janken als ze naar hem kijken. Wordt nog leuk in Engeland![]()
Ik zou toch niet te veel gaan lopen klooien in de vaste opstelling eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Ik hoop dat tegen Belgie spelers als Krul, Bruins, Kruiswijk, Beerens, Janssen en Schilder mogen spelen. Dan kunnen zij ook nog zeggen dat ze een wedstrijd hebben gespeeld.
Doe maar iets van:
Krul; Zuiverloon, vd Struijk, Kruiswijk, Pieters; Bruins, Schilder, Drenthe; Beerens, Janssen, Bakkal.
Geen risico met Drenthe nemen. Bij een gele kaart is hij geschorst voor de halve finale, dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Krul; Zuiverloon, vd Struijk, Kruiswijk, Pieters; Bruins, Schilder, Drenthe; Beerens, Janssen, Bakkal.
Dat zagen we tegen Milan toen het er echt om gingquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zelfde zeiden ze van C.Ronaldo. En dat is nu de beste speler in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |