HET VOLGENDE STATION IS STATION HENGELOOOOOOWquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das bij de Syntus vaak wel andersSoms knappen je oren kapot van het volume waarmee die automatische omroep gedraaid word
Wat zeg je???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
HET VOLGENDE STATION IS STATION HENGELOOOOOOW
dat is toch zo`n stuk dubbeldeksijzer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zal wel een te compact locje zijn.
In stel 7854 heeft gister trouwens ook brand gewoed. Zeker ¤400.000 schade. Weer een stel minder op de baan dus![]()
hmm motorrijtuig nog heel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
een mDDM
moet je wel een 1700/1800 over hebben B)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee wat er uitgefikt is. Mocht het het motorrijtuig zijn, dan hang je er een 1700 voor en rij je met een 7300 stammetje![]()
1800 + DD-AR is nogoquote:
tuluk! hier rijd nog toffe ICM shitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vrijdag nog in de trein gezetenMoest van utrecht naar Heerenveen, heerlijk relaxt
Heb je weer een groter materieel tekort. Bovendien trekt een 1800 met DDM-1 lekker snel opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
liever zie ik het allemaal in de shredder gaan :p
motorwagen met ICK ICRM dr achter lijkt me ook wel wat :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je weer een groter materieel tekort. Bovendien trekt een 1800 met DDM-1 lekker snel op
ja ik nu je t zegt..quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:09 schreef FredvZ het volgende:
Das toch overduidelijk de contructie waarmee de band van de graafmachine de flens aandrijft om aadrijving te hebben op de rails.
nou die 2 "vertandingen" passen absoluut niet in elkaar, en "overduidelijk"....quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:09 schreef FredvZ het volgende:
Das toch overduidelijk de contructie waarmee de band van de graafmachine de flens aandrijft om aadrijving te hebben op de rails.
Heb je goed gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou die 2 "vertandingen" passen absoluut niet in elkaar, en "overduidelijk"....
Lijkt me sterk. Het profiel van de banden past absoluut niet bij het schoepenrad. Als er ook maar dit met de banden gebeurt, dan hang je al als je het zo wilt gaan doen. Andere soorten aandrijvingen zijn in dit geval beter en efficiënter lijkt me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
de banden drijven met hun profiel de spoorwielen aan
Volgens mij bij die Unimogs word het gewoon via de banden aangedreven, als ze over de rails rijden. Foto:quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef FredvZ het volgende:
De breedte tussen de wielen is breder dan het spoor en volgensmij raken de banden de rails niet.
idd dacht ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij bij die Unimogs word het gewoon via de banden aangedreven, als ze over de rails rijden. Foto:[afbeelding]
Denk je nou echt dat een suïcidaaltje nog logisch kan nadenken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Was gisteravond geloof ik ook een springer bij de overgang peizerweg in Groningen. Waarom juist daar, want de treinen rijden daar maar met max 60 km/h![]()
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een suïcidaaltje nog logisch kan nadenken?
Denk het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Denk dat VIRM's pas een likje verf krijgen als de nieuwe dubbeldekkers in dienst zijn gekomen.
VOor de Unimog zijn er tientallen verschillende zweiwegsystemen leverbaar, dus daar is weing zinnigs over te zeggen in deze contextquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij bij die Unimogs word het gewoon via de banden aangedreven, als ze over de rails rijden. Foto:[afbeelding]
Nog een duidelijker foto gevonden zet hem hier toch effe neer, bij Utrecht is dit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |