Wilyan zit nu op de basisschool.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Gwennert het volgende:
als ik zo terug lees, zijn de kdv en psz erg laat met het maken van een moederdagcadeau geweest... of lijkt dat maar zo... wij beginnen vaak al bijna 3 weken van te voren, met de jongsten (de echte baby's dus) en de kinderen die maar 1 dag komen, maar geven het de week voor moederdag mee, en laten het nog eens zien voor het in gepakt wordt... zodat het besef dat zij het hebben gemaakt er ook weer is.. maar voor het geval een kindje ziek wordt of zo, dan is er zowiezo wat gemaakt voor moederdag... ik schrok er best wel van, als ik hier lees, dat er kdv's zijn die er niks aan doen.. het is juist zo leuk, en ik vind het er wel een beetje bij horen, dat wij als kdv een cadeautje maken voor moederdag...
Onze zoon is geboren op moederdag 2006. Gelukkig had ik rekening gehouden met deze mogelijkheid en dus kon hij, een kwartier oud pas, direct zijn eerste moederdagkado overhandigen aan zijn moeder (die op haar beurt een kwartier daarvoor nog geen moeder was). Uiteraard was het manneke zelf het grootste kado van die dag.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Mammietje het volgende:
Op moederdag 2004 wist ik middels een positieve zwangerschapstest dat ik moeder zou worden.Dat kadootje valt nooit meer te evenaren!
Maar dit jaar was een goede poging!
Ja hallo, wat was dit nou?quote:
Ik had van YPPYopdracht gekregen er over te beginnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef texelonia het volgende:
Ik was trouwens ook jarig maar daar hebben ze niks voor gemaaktEn ik vind het stom om er zelf over te beginnen
Ja die opdracht had ik Micha dus ook gegeven maar tevergeefsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had van YPPYopdracht gekregen er over te beginnen..
Jajajaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef bixister het volgende:
oja babsjuh, nog wel even updaten he! ben ook benieuwd wat die verrassing was.
Gewoon 1 minuut voor het naar binnen gaan Noah inprenten dat hij naar de juf moet rennen "Mijn mama is bijna jarig!!!!"quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef texelonia het volgende:
Ik ga straks Noah ophalen en zit me ook al de hele dag in te prenten dat ik niet moet vergeten te ebdanken.
Ik was trouwens ook jarig maar daar hebben ze niks voor gemaaktVoorgaande jaren ook niet trouwens volgens mij, maar met micha's verjaradag doen ze het wel altijd. Ik zei nog tegen Micha dat ie even subtiel moest laten vallen dat ik jarig was, maar helaas. En ik vind het stom om er zelf over te beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |