abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:01:57 #126
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49400130
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Gwennert het volgende:

als ik zo terug lees, zijn de kdv en psz erg laat met het maken van een moederdagcadeau geweest... of lijkt dat maar zo... wij beginnen vaak al bijna 3 weken van te voren, met de jongsten (de echte baby's dus) en de kinderen die maar 1 dag komen, maar geven het de week voor moederdag mee, en laten het nog eens zien voor het in gepakt wordt... zodat het besef dat zij het hebben gemaakt er ook weer is.. maar voor het geval een kindje ziek wordt of zo, dan is er zowiezo wat gemaakt voor moederdag... ik schrok er best wel van, als ik hier lees, dat er kdv's zijn die er niks aan doen.. het is juist zo leuk, en ik vind het er wel een beetje bij horen, dat wij als kdv een cadeautje maken voor moederdag...
Wilyan zit nu op de basisschool.
Ik dacht dus ook dat hij voor de vakantie wel bezig was geweest met iets, maar schijnbaar niet dus. In de vakantie kreeg hij de waterpokken en is dus de week ná de vakantie ook thuis geweest van school.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe vroeg ze hier beginnen met dat soort projectjes en wat normaal is..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:55:21 #127
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_49402143
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Mammietje het volgende:
Op moederdag 2004 wist ik middels een positieve zwangerschapstest dat ik moeder zou worden. Dat kadootje valt nooit meer te evenaren! Maar dit jaar was een goede poging!
Onze zoon is geboren op moederdag 2006. Gelukkig had ik rekening gehouden met deze mogelijkheid en dus kon hij, een kwartier oud pas, direct zijn eerste moederdagkado overhandigen aan zijn moeder (die op haar beurt een kwartier daarvoor nog geen moeder was). Uiteraard was het manneke zelf het grootste kado van die dag.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_49412819
[peuterjufmodus] Ik heb vandaag van welgeteld 1 moeder een reactie gehad op het moederdagkadootje...
Wij zijn er ook pas vorige week mee begonnen, maar dat kwam ook omdat de meivakantie ertussen zat. Met de ene groep was ik voor de vakantie al wel aan het verfen geweest, maar met de andere niet. Gelukkig hebben alle kindjes hun cadeautje kunnen maken en ook op moederdag aan mama kunnen geven .
[/peuterjufmodus]
Fake it till you make it...
pi_49418599
Mijn moederdag begon goed... Ik moest werken en om 4 uur 's morgens beginnen... Nix geen ontbijtje op bed dus! Ik moest wel bellen als ik klaar was en naar huis kwam... Daar stonden toen dus heerlijke broodjes klaar! Na die opgesmikkeld te hebben werden de kadootjes tevoorschijn getoverd... Van de kids en de zoessie en vriend heerlijke "luchtjessets" gekregen... Van mn oudste zoon een geweldig geknutseld tasje met gedicht en dochterlief besloot dat het bij zoesie geknutselde knutselwerk niet helemaal af was en dat ze die af ging maken en aan de moeder van mn vriendje wilde geven... Van alle kids ook nog een mooie roos gekregen en van vriendlief een kaartje...

T was ons ondertussen allemaal opgevallen dat het oortje van de kleinste enorm dik en rood was en dat er een bult achter zat.. Nou was ie al een weekje aan het sukkelen... Eerst dachten we dat het waterpokken waren maar dat bleek een ander virusje te zijn en met wat paracetamol mocht ie t doen... Later in de week viel het me op dat ie begon te jammeren als ik aan zn oortje kwam... Aangezien ie een flinke geschiedenis van oorontstekingkjes heeft ben ik zaterdag met m naar de HAP gegaan en daar zei men dat het wel wat rood zag, maar niet ontstoken... Druppeltjes om de boel "open" te houden meegekregen en dan zou het wel goed komen.... Oortje was toen al wel wat dikkig, maar niet extreem... Tot zondag dus! HAP weer gebeld en vriendlief met t kleine monster langs gestuurd... Ik ondertussen de rest vand e kids een beetje netjes zien te krijgen voor een bezoekje aan de mama van vriendlief...
Daar zijn we dus nooit aangekomen want vriendlief belde vanuit het ziekenhuis dat miniminimonster opgenomen moest worden!! Flinke middenoorontsteking en men was bang voor een abces... Mannetje moest aant infuus en een paar daagjes blijven... Die paar daagjes zijn tot nu toe bekend tot iig donderdag.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:49:50 #130
640 snoopy
peanuts
pi_49419497
Dat is een naar moederdagkadootje zeg
Hopelijk mag minimonster donderdag ook echt naar huis. Beterschap!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49441912
ik ben vanochtend vergeten om de juffen te bedanken voor de leuke geknutselde moederdagkadootjes die ik zondag kreeg, vrijdag weer een kans *knoopt in geheugen*. wij vierden deze moederdag tegelijkertijd de verjaardag van mijn moeder, we waren het weekend ook daar, dus het was driedubbel feest. piet en anna hadden allebei een theepotje met theezakjes erin geknutseld, althans zelf beplakt met allerlei kleurige papiertjes, heel schattig. (nog geen foto van, ondankbaar he ). en ik kreeg er nog wat lekkere (& dure) smeersels en douchespul bij.
maar het grappigst vond ik toch wel dat Piet heel bewust z'n uiterste best deed om die dag heel lief voor me te zijn, extra goed te luisteren etc. bij 't uitkleden en tandenpoetsen 's avonds maakt hij er vaak een spelletje van door tussendoor weg te rennen maar die keer niet, en elke keer als ik hem riep stond ie meteen naast me. de volgende ochtend was een van de eerste dingen die hij vroeg toen ik hem een keer riep "is het nog moederdag?" en toen ik zei van niet ging hij opgelucht verder met spelen, blij dat ie niet meer zo verschrikkelijk goed hoefde te luisteren.
pi_49442804

dus morgenochtend verklaar je de dag tot weer een moederdag !
pi_49443272
Piet
Vooral dat opgelucht zijn dat hij niet meer lief hoeft te zijn

Ik heb een placemat gekregen van Amber Amber had eigenlijk weinig interesse in dat hele moederdag Ze glom wel van trots toen ik haar de hemel in prees omdat ik haar cadeautje zo mooi vond
En op zaterdag had ze samen met Papa een bloemetje gekocht, en die ook meteen gegeven. "Gefeliciteerd" zei ze . (we hebben nogal een boel verjaardagen gehad, 2 oma's, 1 opa, papa en mama in 3 weken tijd ofzo, dus ze is de weg een beetje kwijt qua cadeautjes )
pi_49443312
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:45 schreef babsjuh het volgende:

<knip>
Ja hallo, wat was dit nou?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49443421
oja babsjuh, nog wel even updaten he! ben ook benieuwd wat die verrassing was.
pi_49443468
En dat bedanken, tsja, dom is dat he? En dat terwijl ze zelfs 2 kadootjes hebben gemaakt met Anna omdat YPPY nog jarig was ook. . Vanmiddag maar even doen dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:08:46 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49444363
Ooooh! Wat is Piet toch een cutie!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:00:02 #138
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49446464
Ik ga straks Noah ophalen en zit me ook al de hele dag in te prenten dat ik niet moet vergeten te ebdanken.

Ik was trouwens ook jarig maar daar hebben ze niks voor gemaakt Voorgaande jaren ook niet trouwens volgens mij, maar met micha's verjaradag doen ze het wel altijd. Ik zei nog tegen Micha dat ie even subtiel moest laten vallen dat ik jarig was, maar helaas. En ik vind het stom om er zelf over te beginnen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_49446523
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef texelonia het volgende:

Ik was trouwens ook jarig maar daar hebben ze niks voor gemaakt En ik vind het stom om er zelf over te beginnen
Ik had van YPPYopdracht gekregen er over te beginnen. .
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:04:00 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49446649
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik had van YPPYopdracht gekregen er over te beginnen. .
Ja die opdracht had ik Micha dus ook gegeven maar tevergeefs
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_49446702
Eigenlijk best erg. Ik ging Anna ophalen, toen hadden ze net de moederdagkado's ingepakt, dus ze gaf 'm aan mij om mee te nemen, ik zo van 'goh ja leuk, maar mijn vrouw is zondag ook nog eens jarig, zien jullie nog kans daar wat voor te maken morgen?' , .
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:07:15 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49446788

Ik vind het sowieso wel flauw/raar dat ze met Micha's verjaardag wel wat maken zonder dat we iets zeggen en bij mij niet. Terwijl ze toch echt allebei onze gegevens hebben etc. Maar goed. Offtopic enzow.
©Dumbo
pi_49446986
wij moeten 't er ook echt wel bij vertellen/vragen hoor, als er iets dergelijks is.
pi_49446994
Oh, bij ons hebben ze in het begin een keer gezegd dat we het gewoon maar moesten zeggen als er iemand jarig was. Lijkt me dat dat zelf bijhouden echt heel lastig is. Dus als opa's of oma's jarig zijn, of papa of mama, dan geven we even een gil.
pi_49450005
Vandaag meer moeders die iets zeiden over de moederdagcadeautjes, toch leuk om te horen!

Tex dat is inderdaad wel raar als als ze het met Micha's verjaardag wel doen en met die van jou niet... Jammer dat Micha er ook niet even over begonnen is.

Wij maken alleen iets voor papa of mama als het kind er zelf over begint of als een van de ouders het aangeeft.
Fake it till you make it...
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:12:02 #146
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_49460735
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef bixister het volgende:
oja babsjuh, nog wel even updaten he! ben ook benieuwd wat die verrassing was.
Jajaja 'k ben aan de late kant

Vanmorgen stond de juf in de gang, met veel kindjes. Alle kinderen moesten hun moeder de klas in brengen en op hun stoeltje plaats laten nemen. Wij moeders werden in de gaten gehouden door de klassenassistente... Alsof we elkaar te lijf zouden gaan met onze video- en telefooncamera's

Toen we allemaal zaten kwamen de kids met z'n allen de klas in, allemaal een oranje gerbera in de hand met een kaartje daaraan. De kids stonden bij elkaar voor in de klas en hebben met z'n allen 'n liedje gezongen voor moederdag. Twee keer zelfs, dus we konden één keer slikken en sommigen ook snotteren van ontroering en toen kregen we een herkansing voor 't kodak-momentje voor paps.
Daarna mochten de kids één voor één de bloem aan hun moeder gaan geven en werden we geacht weg te wezen.

Ik vond het absoluut leuk en ontroerend, maar het moederdag-effect was er toch niet helemaal vond ik. Maar dat maakte het niet minder leuk!!
De leerkracht heeft nog wel toegelicht waarom er niet voor knutselwerkjes was gekozen (idd die 2 weken vakantie) en hoopte dat we dit ook leuk vonden. Tuurlijk! Maar ben wel blij dat ze volgend jaar geen 2 weken vakantie hebben voor moederdag

De bloem staat in een mooi vaasje op het dressoir, met het kaartje met de tekst van het liedje.'k zal morgen eens kijken of ik er een mooie foto van kan maken, kan ik die bewaren
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_49467801
bij ons op school hangt bij iedere kleuterklas een kalender, waarop je de verjaardagen schrijft (alleen pap/mam, opa/oma en feesten, zoals huwelijk etc)
dat doe je minimaal twee weken van tevoren en dan is er (op tijd voor) die dag een cadeau
uit een aspergernest
  donderdag 17 mei 2007 @ 09:03:30 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49471026
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef texelonia het volgende:
Ik ga straks Noah ophalen en zit me ook al de hele dag in te prenten dat ik niet moet vergeten te ebdanken.

Ik was trouwens ook jarig maar daar hebben ze niks voor gemaakt Voorgaande jaren ook niet trouwens volgens mij, maar met micha's verjaradag doen ze het wel altijd. Ik zei nog tegen Micha dat ie even subtiel moest laten vallen dat ik jarig was, maar helaas. En ik vind het stom om er zelf over te beginnen
Gewoon 1 minuut voor het naar binnen gaan Noah inprenten dat hij naar de juf moet rennen "Mijn mama is bijna jarig!!!!"

Werkt hier ook perfect

(ik ben dus altijd aan het einde van de kerstvakantie jarig en wordt ook standaard overgeslagen )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:59:39 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49473908
Goeie Ireth, die ga ik onthouden!

Mijn zus is leidster op een kinderdagverblijf en baalt altijd als er geen reacties komen met het maken van dit soort cadeautjes. En hier heb ik het ook een aantal keer gelezen. Dus ik gisteren Noah opgehaald, ik enthousiast vertellen dat ze zo'n leuk cadeautje hadden gemaakt. Maar zij reageerden daar weer niet erg enthousiast op. Nou hadden ze het ook druk met opruimen, vegen, kindjes voeren, etc. Maar goed, probeer ik een keer attent te zijn...
©Dumbo
pi_49474037
babsjuh, leuk verslag! en lijkt me toch ook wel erg leuk hoor, zo'n liedje met z'n allen. maar wel wat laat, je wil op moederdag gewoon op de dag zelf een kadootje kan ik me voorstellen.

ik heb trouwens voor verjaardagen van onszelf en van opa/oma's nog nooit iets laten knutselen bij 't kdv, dat doen we zelf thuis wel. wel een keer voor het 40-jarig huwelijk van opa&oma, ook heel kort van tevoren gevraagd en ze hadden er echt iets leuks van gebrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 17-05-2007 12:42:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')