abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49274262
Mijn man was de laatste dagen zo gestressed door een cadeautje dat hij MOEST kopen dat ik maar heb voorgesteld om voor moeder- en vaderdag samen maar lekker uit eten te gaan. Dat doet me op dit moment veel meer dan een broodrooster
pi_49274960
Heerlijk die verhalen
Djulian kwam gisteren uit school en vertelde dat hij dootje had en ik zei dat ik het nog niet mocht zien en papa het al verstopt had (dacht ik) Wijst Djulian naar de kast: kijk daar!
Gelukkig zit er een tas om heen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:13:00 #28
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49276685
Ik ben dit jaar jarig op moederdag, dus ik denk dat er niet zoveel aandacht aan moederdag wordt besteed dit jaar. Vooral ook omdat ik met m'n grote mond riep dat mijn verjaardag moederdag 'overruled' (omdat ik bang was dat ik op mijn verjaardag naar mijn schoonmoeder zou moeten ). Dus ik geloof niet dat ik een moederdagceautje krijg dit jaar (al heb ik dat voorgaande jaren ook niet gehad volgens mij....)

Maar Ik heb vorige week wel weer een cadeautje in Noah's kdv-tas gevonden met "voor mama" erop. Dus dat zal wel een moederdag-knutselwerkje zijn Als Noah het ziet liggen wil ie het al geven maar als ie het niet ziet dan denkt ie er verder ook niet aan

Verder verwacht ik een ontbijtje op bed
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:14:29 #29
16245 CarOnline
met lange O
pi_49276722
Lara kwam uit school gelopen met een plastic zak, die ik in mn handen kreeg gedrukt.
Ik keek er in, en zag wat ingepakts, dus ik enthousiast: ohh spannend!
Lara heel droog: Mja, tis een plant.. terwijl ze weg liep naar het klimrek.

Ze vind het zelf niet zo spannend geloof ik
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:31:17 #30
105850 Fuente
mamamuts
pi_49277208
Wat leuk! Die verhaaltjes ook van kinderen die het per ongeluk toch verklappen

Vorig jaar had Sara op het kdv een foto van haarzelf, met een papieren rand eromheen met vingerafdrukjes gemaakt
Afgelopen week zat er ook iets in haar postvak, maar netjes verpakt, en papa heeft het thuis verstopt Papa en Sara zijn afgelopen week ook samen de stad in geweest voor een cadeau, ook dat is verstopt Ik ben zo benieuwd wat Sara gemaakt heeft!
Helaas is manlief komend weekend op scoutingkamp, dus ben ik zondag alleen thuis met Sara Maar goed, dan houd ik gewoon nog een ontbijtje op bed tegoed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:04:52 #31
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49281817
Freek kon het allemaal heel goed voor zich houden, al kon ik wel merken dat het blijkbaar een spannende week op school was. Er hing een heel groot bord op de deur van de klas, "Verboden voor moeders!" en dat nam ie ook echt serieus, ik werd iedere ochtend gewaarschuwd dat ik echt de klas niet in mocht.

Hij heeft het zelf verstopt. Vanmiddag meldde ie dat ie ook nog een kadootje voor Oma wilde maken, want hij kan heel goed boekjes maken .

Sinds de kinderen zelf iets maken krijg ik trouwens van mijn man geen kadootje meer, wil ik zelf niet, ik ben zijn moeder niet .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_49284176
Ik vond een ingepakt moederdag cadeautje in zijn schoolrugzak toen ik hem toenstraks leegmaakte.

Ik geloof dat Damon er dus niet veel mee bezig is
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 22:38:12 #33
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49285084
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:06 schreef owlet het volgende:
Mijn man was de laatste dagen zo gestressed door een cadeautje dat hij MOEST kopen dat ik maar heb voorgesteld om voor moeder- en vaderdag samen maar lekker uit eten te gaan. Dat doet me op dit moment veel meer dan een broodrooster
Deden wij thuis ook altijd. Noemden we Voederdag
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49285156
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 22:38 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Deden wij thuis ook altijd. Noemden we Voederdag
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:55:32 #35
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49294983
Ook mijn eerste moederdag (wrs ziek op bed....).
Ben benieuwd, ik gok op een gekocht cadeautje, al zou ik een zelf gefröbeld presentje ook zeer op prijs stellen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:37:10 #36
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49297124
mijn man wou cadeau gaan halen voor moederdag, heb het hem verboden, wil geen gekocht cadeau van papa die de kinderen dan in hun handjes geduwd krijgen. wil alleen een gefrobeld iets
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:48:39 #37
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49297403
Belsen gisteren: 'Dan moet Kendahl eigenlijk ook een cadeautje voor je maken.' Hij is mijn cadeautje
En trouwens hij maakt elke dag een heleboel cadeautjes, waar hij erg zijn best op doet...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_49297730
ik krijg iets geknutseld (mam, ik mag niet zeggen dat we een blouse maken, maar wel dat we een gedichtje leren, maar ik mag het gedichtje niet zeggen, maar wel dat we het leren)
en vanmorgen zijn oudste zoon en man het dorp in gegaan om gezellig iets te halen
uit een aspergernest
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:08:27 #39
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49297840
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:03 schreef wendytje het volgende:
ik krijg iets geknutseld (mam, ik mag niet zeggen dat we een blouse maken, maar wel dat we een gedichtje leren, maar ik mag het gedichtje niet zeggen, maar wel dat we het leren)
en vanmorgen zijn oudste zoon en man het dorp in gegaan om gezellig iets te halen
kids!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:36:40 #40
167723 sanni
Acima de seu
pi_49306414
Yup..ik heb mam's tijdje terug op de digitale plaat vereeuwigt en de foto ingelijst en ga die morgenochtend aanbieden te
samen met een doos Belgische pralines.

[ Bericht 11% gewijzigd door sanni op 12-05-2007 19:12:57 ]
pi_49307373
Ik ga voor mijn moeder en schoonmoeder morgen ook nog even bonbons halen in België, toch wel makkelijk een bonbonzaak die op zondag open is . Voor mijzelf heb ik de cadeautjes al zien liggen, ben heel benieuwd morgen wat mijn mannen hebben gemaakt/gekocht. Merlijn heeft iets geknutseld, ik had er al gezien van andere kindjes. En Magneet heeft iets gekocht, spannend.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 19:13:05 #42
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49307514
Wij doen hier niet meer aan moederdag Hier is het elke dag moederdag... ... Maar toen ik klein was vond ik het geweeeldig. Zo'n groot vel papier op de deur van het klaslokaal met febooden voor moedes en dat soort teksten En dan je gedichtje voorlezen aan de rand van het bed met een prachtig beschilderde bloempot cadeau.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49308017
Afgelopen woensdag kreeg Sven het moederdagkado wat op de peuterspeelzaal gemaakt is mee naar huis.

Bij het ophalen in de peuterspeelzaal, de kadootjes stonden op een tafel om mee te nemen, Sven had het veel drukker met van alles en nog wat.
Ik (nadat ik tas ingepakt had): Sven, hebben we alles?
Sven: ja toch
Ik: Oké
Sven: onee mama, nog niet, we moeten jouw kadootje nog meenemen van die hele vieze klei waar ik hele vieze handen van had

In de auto:
Sven: Mam. je mag dat kado nog niet openmaken hoor!
Ik: Wanneer mag dat wel dan?
Sven: Als we thuis zijn mama!

Ik heel verstandig heb het kado thuis op de kast gelegd en gezegd dat het vast wel voor de dag bestemd was wanneer mama uit mag slapen. (zondag is nog steeds mama-uitslaapdag hier)

Een paar uur later:

Sven: Mama, mag ik dat kadootje wat op de kast ligt openmaken, ik wil weten wat erin zit!!

Ik krijg er overigens 2 heb ik al stiekum gezien, Sven is deze week gaan wennen op de basisschool en daar heeft hij ook iets van meegekregen

Oja, en ze zijn nog steeds ingepakt!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:06:50 #44
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49310906
Morgen krijg ik twee cadeautjes. Die van moederdag had J. stiekem meegenomen. Gaat hij eens in de drie weken Anna ophalen, is het net die keer met het moederdagcadeautje, ik dacht dus dat ze niks gemaakt had. Maar het staat nu toch op de kast. En nog iets voor mijn verjaardag. Dubbel feest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49311318
Ik heb een A4 envelop meegekregen van de creche: voor de mama van Lis, zondag openmaken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:35:01 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_49312151
ik kreeg van de week een cadeautje mee vanuit de PSZ, maar Liam vroeg er steeds maar om, wat er in zat en wanneer hij ZIJN cadeautje open mochten maken, hij snapte het niet helemaal dus het is geopend en de hartjes snoepjes die erin zaten heeft ie heerlijk opgegeten
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:48:57 #47
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49312765
Ik heb Noah vanavond in bad gedaan en bij het afdrogen/aankleden zag hij het cadeautje weer liggen. "Is voor mama he?" Hij wilde dat ik het meteen open ging maken maar ik zei dat ik dat morgen pas open mocht maken. Ik weet niet of hij al snapt wat "morgen" betekent, dus ik zei erbij dat hij zometeen ging slapen en als ie dan wakker werd (hopelijk niet midden in de nacht ) dat het dan morgen was en dat ik het dan open zou maken. Noah wilde meteen naar bed

Micha heeft geloof ik ook nog iets geregeld, dus ik ben zéér benieuwd!

Morgen ben ik ook jarig dus moest er ook taart komen (waar Noah trouwens ook al niet op kon wachten, 's middags toen ik de taart ging hlen bleef hij thuis met Micha, hij wilde geen broodje eten maar taart ). Ik heb een moederdagtaart gehaald en daar komen dan 26 verjaardagskaarsjes op Moederverjaardagstaart
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_49315853
Lief besloot vandaag dat we bij wijze van moederdagcadeautje maar wat van dat draakjes spul van de prenatal moesten gaan halen . We zijn er allebei als een blok voor gevallen .
Hij die niet meedoet aan die commerciele onzin wilde het ook nog bijna in laten pakken voor moederdag, maar dat vond ik wat overbodig eigenlijk .
Wel lief
Fake it till you make it...
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:36:32 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_49317310
Lieve mama's die morgenochtend mogen genieten van het ontbijt op bed wat door de oudere kindjes onder ons gemaakt zullen worden, de eigen gemaakte gefreubelde werkjes, een heerlijke natte kwijl kus...

Geniet er van
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:18:50 #50
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_49318978
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Moonah het volgende:
Wat aandoenlijk dat Suus ervan overtuigd was dat het al zondag is!
Lief cadeautje (en dom verpakt ).
[..]

Nou, dat had ik eerst ook. Maar nu ik zelf moeder ben, vind ik het toch wel leuk en ook een beetje spannend!
Mijn lief is nu alweer de stad in, "Op geheime missie," zei hij. Eigenlijk moest Thies mee, maar die ligt te slapen Het eerste plan was mislukt. Ik ben erg benieuwd wat 'plan 2' inhoudt....
Hee die Moonah!

Hoewel onze kabouter nog geen 1 is, vieren wij morgen toch al de 2e moederdag .
Hij is namelijk vorig jaar óp moederdag geboren de slimmerik. Maandag is ie zelf jarig.

Hoe gaat ie?
Een pauw is een kip die in bloei staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')