Samen met Caitlin, die is toch niet geweest bij C&S show?quote:

?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
Leuk, die chat
sta alleen nog in de wachtrij

Als er opeens *poingggggg* MAIL! uit je PC komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:36 schreef biggetje het volgende:
wanneer kan je eigenlijk een reactie terugverwachten als je je hebt aangemeld voor de cocktailparty?

he dat heb ik ff gemist, iemand url?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef TommyGun het volgende:
Die chat is zwaar druk idd. Maar gaaf om die gasten te zien

Caitlin, was zo schattig he.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Samen met Caitlin, die is toch niet geweest bij C&S show?

Ik las ergens in de comments (bij Antiroos geloof ik) dat het vandaag zou zijn, maar dat zal dan wel nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Caitlin, was zo schattig he.
Volgens mij gingen ze die nog later een x terugbellen voor een afspraakje in de studio.

Ben jij Paul Rabbering?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:41 schreef Paul3fm het volgende:
"ik ben op de radio"

Zoals Mart Smeets zou zeggen: senk joe!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
Zie een post boven je Cee. Het is ook niet mijn ding moet ik zeggen.

ik aan de capucinoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nu pas Glacier? Smakelijk iig.
* chatgirl is aan de ijsthee vanavond

Ik zat er een knopje naast, moest de preview ipv de verstuur-knop hebben (heb even wat fine-tuning in de wiki gedaan, maar moest even testen).quote:

Ik zit ook net pas te eten, zie nu eigenlijk dat het wel laat is...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nu pas Glacier? Smakelijk iig.
* chatgirl is aan de ijsthee vanavond

ow, gelukkig, ik dacht al dat ik spoken zagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zat er een knopje naast, moest de preview ipv de verstuur-knop hebben (heb even wat fine-tuning in de wiki gedaan, maar moest even testen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |