Sowieso wordt het wel tijd voor updates. Op de 8-core uitbreiding van de Mac Pro na is er voor geen enkel Mac product een update geweest sinds MWSF. En toen riepen mensen al dat ze zo lang moesten wachten..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Hm, de 20 inch ACD heeft dezelfde contrastratio (400:1) als de Eizo die ik nu heb. Aangezien dat één van de punten is waarop ik zeker verbetering wil, is dat dus niet echt een optie. Even wachten op de opvolger dan maar.
Apple kan zo 2000 euro van me krijgen als ze een nieuwe iMac uitbrengen. Of een 12" MBP. Maar ja, eigenwijs he..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik hou m'n geld nog even in m'n zak. Voor hetzelfde geld komen ze straks ook met nieuwe muizen of toetsenborden (en de tactile pro2 staat ook op punt van uitkomen).
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...Ik heb mooi 6 kaarten voor Prince in London!
Pussy Control.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...Ik heb mooi 6 kaarten voor Prince in London!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef George.W.Bush het volgende:
Is er hier interesse voor een iMac G5 2.0 Ghz 17" met ingebouwde isight (laatste generatie G5) en een powerbook G4 12" 1,5 Ghz met 1,25GB geheugen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
Of een 12" MBP.
Hij ziet er gewoon hetzelfde uit als de huidige iMacs. Hij is van E.T. en we doen hem (waarschijnlijk) weg omdat E.T. er nooit meer wat mee doet sinds ik ook met mijn laptop beneden zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Is dat het 'scherm' model iMac...? (Ben niet zo thuis in alle modellen en generaties). En waarom doe je 'm (issie van jou?) weg?
Lijkt me niet he, als het een G5 is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef Jarno het volgende:
Ahja. Maar het is dus geen Intel he?
Op tweedehandsmac staan vergelijkbare voor 1000,-. Lijkt me een mooi uitgangspunt aangezien hij echt zgan isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:20 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen interesse misschien een collega, wat moet die iMac kosten?
Ik had precies hetzelfde, maar je merkt zodra je "show package contents" doet op het Opera icoontje dat het in Adobe Bridge.App zit.. Het lijkt wel spyware..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, dat zou ook nog kunnen. Ik merkte het toen ik dubbelklikte op een .torrent bestand, die werd met Opera geopend opeens.
Ik geef het even door zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Op tweedehandsmac staan vergelijkbare voor 1000,-. Lijkt me een mooi uitgangspunt aangezien hij echt zgan is(inc originele verpakking)
Ik vind het wel lekker rustig zo, geen gefrustreerden die 5 jaar geleden eens aan het huilen gemaakt zijn door me die continue achter me aanlopen in de hoop te kunnen 'scoren'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:
Neem gewoon je eigen account weer, man!
Ze zijn natuurlijk wel veel.... apple-iger. Lekker eigenwijs.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af of die Intel Mac's net zo waardevast blijven als de PPC varianten.
¤1000,- voor een 2e hands G5 is nog best veel geld eigenlijk..
Ik had een tijdje geleden gekeken naar een leuke oude iMac om niet continu op 12" te hoeven werken, die dan door kon naar mijn ouders als ik een nieuwe Mac ging aanschaffen. Maar de prijzen daarvoor zijn echt nog steeds heel hoog, zo'n 300-400 euro minimaal. Voor iets meer heb je een Mac Mini.. De prijzen zijn dus nog steeds niet erg veel gedaald sinds de Intels, en dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af of die Intel Mac's net zo waardevast blijven als de PPC varianten.
¤1000,- voor een 2e hands G5 is nog best veel geld eigenlijk..
Inderdaad! Maar op Tweedehandsmac is sowieso eigenlijk alles overpriced.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach,Swets of Bush: beiden Republikein. Maar 1000 euro voor een iMac G5 is wel erg veel imho.
en wat ga je daar mee doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Herstel: ik heb inmiddels tien kaarten voor Prince in Londen! Ik ga, denk ik, gewoon een week in Londen bivakkeren.
Je kunt ze nog online bestellen: http://blueroom.o2.co.uk/the-o2/prince.jspquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
en wat ga je daar mee doen?
*stiekem jaloers is*
Magoe, ik wil beneden Aperture'en en de iMac wil ik niet beneden hebben(zat trouwens net nog even op de iMac te klooien, maar best een lekker ding
)
ik zie dat ik ook niet meer heel omslachtig met de indentiteit van dhr. Bush hoef om te gaan.. hij verlult zelf al wie hij is..![]()
Ook op marktplaats staan ze nog voor die prijs hoor .quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach,Swets of Bush: beiden Republikein. Maar 1000 euro voor een iMac G5 is wel erg veel imho.
Daar heb ik nooit geheimzinnig over gedaan hoor in dit topicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:35 schreef E.T. het volgende:
ik zie dat ik ook niet meer heel omslachtig met de indentiteit van dhr. Bush hoef om te gaan.. hij verlult zelf al wie hij is..![]()
geen stopcontact bij de eetkamertafel in de buurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
Waarom wil je die iMac niet beneden hebben? Keimooi vind ik die dingen.
Oooooh, okay!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
geen stopcontact bij de eetkamertafel in de buurt
Ik begrijp ook wel dat je hem voor 1000 euro wilt verkopen als je die kans krijgt, maar dan vind ik het nog steeds veel te duurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Ook op marktplaats staan ze nog voor die prijs hoor .
Maar goed, wie doet een mooi bod.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef George.W.Bush het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig zo, geen gefrustreerden die 5 jaar geleden eens aan het huilen gemaakt zijn door me die continue achter me aanlopen in de hoop te kunnen 'scoren'
Ik heb toevallig gisteren nog zo'n scherm aan m'n MBP gehangen om een film te kijken. Ging in 1x vanzelf goed, op de juiste resolutie en allesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe krijg ik in vredesnaam een goede resolutie op m'n TV wanneer ik de MacBook heb aangesloten. (DVI-HDMI)
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor mekaar.
TV is een Samsung LE27s71b (1366x768)
Welke resolutie moet ik hebben dan Welke resolutie ik ook kies, het beeld is niet schermvullend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren nog zo'n scherm aan m'n MBP gehangen om een film te kijken. Ging in 1x vanzelf goed, op de juiste resolutie en alles
Ik heb net mijn imac aangesloten via mini-dvi naar vga en hij stond gelijk op de goede res...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe krijg ik in vredesnaam een goede resolutie op m'n TV wanneer ik de MacBook heb aangesloten. (DVI-HDMI)
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor mekaar.
TV is een Samsung LE27s71b (1366x768)
XList?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:08 schreef TwyLight het volgende:
Is er trouwens iemand die weet of er ook iets van een queue optie is voor quicktime? zeg maar zoals wat vlc heeft.
zoiets ja, die is alleen niet meer te downloaden en ook niet compatible met de nieuwste quicktime ben ik bang,quote:
Misschien kan je videokaart geen 1366 x 768 aan en zet ie hem daarom op 1280 x 720?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Welke resolutie moet ik hebben dan Welke resolutie ik ook kies, het beeld is niet schermvullend.
edit. Ah, nu is overscan heb uitgeschakeld zie ik nu eindelijk het gehele scherm in breedbeld. Echter zie ik nog wel steeds een smalle zwarte rand rondom het hele scherm
Het probleem is dat de Vaio geen grote files meer kan downloaden via het draadloze netwerk. Geen flauw idee waarom, ik heb de nieuwste drivers en alles geinstalleerd, maar het lukt gewoon niet. Na een megabyte of 5 vliegt de verbinding er pertitent uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef Jarno het volgende:
Tsja mam, ik heb dit soort problemen nooit hoor!
Waarschijnlijk houdt hij niet van mac jehova's Jarno... Hebben meer mensen last vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Jarno het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een andere collega proberen te overtuigen om een Apple te kopen toen -ie aan mij vroeg wat voor nieuwe PC hij moest kopen. Keek me aan alsof -ie water zag branden..
dat wordt wat moeder-zoon talk vanavond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Vaio geen grote files meer kan downloaden via het draadloze netwerk. Geen flauw idee waarom, ik heb de nieuwste drivers en alles geinstalleerd, maar het lukt gewoon niet. Na een megabyte of 5 vliegt de verbinding er pertitent uit.
<moeder> "Is m'n laptop niet vol ofzo?"
<Tijn> "Nee, je hebt nog plek zat."
<moeder> "Ligt het dan niet aan het netwerk?"
<Tijn> "Nee, op mijn laptop werkt het gewoon."
<moeder> "Wat raar. Wat is nou het verschil tussen jou en mijn laptop?"
<Tijn> "Tsja..."
Tsk. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:15 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt hij niet van mac jehova's Jarno... Hebben meer mensen last van
Nee he... als ze het gewoon eens zouden proberen en accepteren dat er betere OS's zijn dan windowsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsk. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.
Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, maar ik zat net op YouTube te browsen en toen hing -ie toch echt goed opeens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
safari = kut
voor de grap eens naar hyves gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, maar ik zat net op YouTube te browsen en toen hing -ie toch echt goed opeens.
Nieuwe collega's zoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Jarno het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een andere collega proberen te overtuigen om een Apple te kopen toen -ie aan mij vroeg wat voor nieuwe PC hij moest kopen. Keek me aan alsof -ie water zag branden..
Ik heb de directeur aangestoken met het maceritus. Dus ik sta er nu erg goed op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het geluk dat ze bij ons meer en meer Linux minded beginnen te worden (ivm de transitie van Netware), dus ik ben met mijn Mac afwijking redelijk hip.
Dan zou ik bijna zeggen de overstap naar Mac, al helemaal niet meer zo groot is..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het geluk dat ze bij ons meer en meer Linux minded beginnen te worden (ivm de transitie van Netware), dus ik ben met mijn Mac afwijking redelijk hip.
Novell ziet Suse Linux (in desktop en servervariant) als toekomst. (Dat Linux suf is, schijnen ze niet te begrijpen).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna zeggen de overstap naar Mac, al helemaal niet meer zo groot is..
Novell is sinds NT4 de weg al volkomen kwijt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Novell ziet Suse Linux (in desktop en servervariant) als toekomst. (Dat Linux suf is, schijnen ze niet te begrijpen).
Tja, toen het kakken zonder duwen was, konden ze het wel naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:17 schreef Jarno het volgende:
Nouja, ZEN is redelijk briljant. En ze hebben nu een Linux server die domain controller kan spelen in een Windows domain, allemaal redelijk kinky spul. Technisch gezien is het er allemaal wel. Groupwise is bijvoorbeeld een tof mailsysteem, met ditto client (ook voor de Mac trouwens!). Maar het aan de man brengen, dat mislukt nogal vaak.
The horror.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, ik ben geloof ik met een ander meisje geloof ik de enige van m'n opleiding. De rest pielt maar verder met hun roze Medion laptop met Swarovski-diamantjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ze waren wel overtuigd dat Keynote toffer was dan dat suffe Powerpoint![]()
Je lieftallige vrouw neem ik aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:32 schreef George.W.Bush het volgende:
OE, m'n 2GB geheugen is onderweg.
Vertelt die trut nu pas
Ze moet me natuurlijk wel op de hoogte houden van speelgoedjes die verstuurt zijn.quote:
Heeft ze weer in de Kijkshop-folder zitten kijken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Ze moet me natuurlijk wel op de hoogte houden van speelgoedjes die verstuurt zijn.
Staat daar mac geheugen inquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft ze weer in de Kijkshop-folder zitten kijken?
Heeft ze je ook alweer verteld dat je binnenkort een afspraak met de kapper hebt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Ze moet me natuurlijk wel op de hoogte houden van speelgoedjes die verstuurt zijn.
Jaja, handig hoor zo'n PA.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft ze je ook alweer verteld dat je binnenkort een afspraak met de kapper hebt?![]()
Ik koop nog liever een anaalplug bij de kijkshop dan een roze DS lieverdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef E.T. het volgende:
En m'n moederdagkado moest ik ook al zelf kopen
Roze is hartstikke hip voor mannen hoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:52 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Ik koop nog liever een anaalplug bij de kijkshop dan een roze DS lieverd
Ik zeg het je, het is allemaal de schuld van "Hallmark" marketingstrategie om meer kaarten te verkopenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moederdag klinkt echt als iets ex-communistisch wat mensen hebben uitgevonden om de Sovjetmoeders een beetje in het zonnetje te zetten. Naast de Dag Van De Tractor en de Peulvruchtenweek een van de hoogtepunten op de Russische festiviteitenkalender.
Maar vroeger ging het natuurlijk om Moedertje Rusland.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moederdag klinkt echt als iets ex-communistisch wat mensen hebben uitgevonden om de Sovjetmoeders een beetje in het zonnetje te zetten. Naast de Dag Van De Tractor en de Peulvruchtenweek een van de hoogtepunten op de Russische festiviteitenkalender.
ff in-en uitloggen..?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
:S Waarom kan ik niets selecteren?
Zit je op MSN ? :S :Squote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja, ik heb gewoo verbinding :S
Hij selecteert ook automatisch het goede netwerk.
Was te verwachten natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:35 schreef magnifor het volgende:
http://www.thinksecret.com/news/0705laptops.html
Niewe Macbook en Macbook pro's.
Ze zijn binnen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef George.W.Bush het volgende:
Zo, met een beetje mazzel heb ik over een uurtje ofzo 2GB in mijn macbook
Ik ga vast een schroevendraaier zoeken. Welke moet ik hebben gexon?
Ik zie minder de spinning beachball (zeg maar niet). Maar ik heb ook nog nauwelijks uptime.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
Al verschil gemerkt? (Van het geheugen, niet die 180 euro dus).
Ja die zag ik op mijn macbook met 1GB wel heel wat vaker dan op mijn powerbook met 1,5GBquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Q. het volgende:
The spinning beachball of death.
Doen ! Scheelt je aardig wat centen en het is gewoon wereldwijd volgens mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:12 schreef Jarno het volgende:
AppleCare, mag je dat kopen in de VS? Als je een Nederlandse MacBook hebt dus? Een maat van mij is volgende week in NY, vandaar.
iPhonequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:21 schreef Jarno het volgende:
Nog meer leuke (kleine!) dingen die de moeite van het meenemen waard zijn?
Jawel toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:24 schreef Jarno het volgende:
Maar die is er dan nog helemaal niet.
Als je cmnd+shift+4 doet, en daarna spatie, en dan met je fotoapparaat op je window klikt krijg je een mooier screenshot.quote:
11 juni, schijnbaar pas. Zoniet, dan geef ik mijn vrienden die nu in SF zitten nu een missie.quote:
Ah, OSX' alt-prt scr equivalent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als je cmnd+shift+4 doet, en daarna spatie, en dan met je fotoapparaat op je window klikt krijg je een mooier screenshot.![]()
Welke router?quote:Ik heb nogsteeds dat als mn inet d'r eenmaal uitligt, ik opnieuw op moet starten wil ik 't weer terug krijgen. Vrij vervelend.
Wilde dat ook op Windows?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, OSX' alt-prt scr equivalent.
Geen idee.quote:Welke router?
Alsjeblaft...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu een platenspeler met USB. Als ik die USB kabel in mijn PowerBook stop krijg ik bij systeemvoorkeuren -> geluid -> invoer dit 'USB audio codec' en als ik een LP afspeel zie ik ook dat balkje er onder bewegen. Maar waar kan ik het horen?
Ik kan wel opnemen met Quicktime, maar ik heb nog geen speakers en zooi voor mijn LP, dus wil het tijdelijk zo doen.
quote:LineIn is a simple application for OS X to enable the soft playthru of audio from input devices. In simpler terms, you can use LineIn to play sound coming in through a microphone or any other device plugged in to your Sound In port, just as was once available with OS 9's "Play input through output device" option. Use it with Audio Hijack to record audio from external devices (Audio Hijack Pro now has this functionality built right in).
Wow, bedanktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:03 schreef Junkie het volgende:
[..]
Alsjeblaft...
LineIn -> http://www.rogueamoeba.com/freebies/
[..]
Tof. En terecht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:05 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, bij de Dixons verkopen ze nu iMac's en MacBooks
De Verpaupering is gestart...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wow, bedanktga het thuis even proberen.
Heb gister nog een mooie LP van the George Baker Selection gekregen, kan ik die meteen gaan luisteren
Gaaf. USB platenspeler.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wow, bedanktga het thuis even proberen.
Heb gister nog een mooie LP van the George Baker Selection gekregen, kan ik die meteen gaan luisteren
Ja tof dingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gaaf. USB platenspeler..
* AudreyHepburn luistert momenteel naar Grace van Jeff Buckley op plaat.
Verder vandaag een LP van Yes (jeugdsentiment) en Patti Smith Group gekocht.
Dixons = kutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hoe meer Mac's hoe beterquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:05 schreef super-muffin het volgende:
Tof, url?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja tof ding
Kost maar ongeveer 100 euro, valt best mee. Je kan dus ook platen digitaliseren. echt handig.
Ah, thnx. Ik heb zo'n idee dat ik zelf ook wel even had kunnen Googlen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef Jarno het volgende:
Dat moet die Lenco zijn: http://www.lenco-audiovid(...)R_MET_USB_CONNECTIE/
Ik heb nog wel een 19" Sun Sparc staan met Solaris 10.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
NIet huilen. Meer Macs, is meer acceptatie is meer gebruik. Als je elitair wilt zitten wezen zet je thuis maar een AS/400 neer.
Tsja. Ik wilde vandaag bij de Mediamarkt een rits VVV-bonnen gaan uitgeven, accepteren ze die niet.quote:
Ik had em bij de Makro.quote:
Ben ik bekend mee inderdaad, draaiden ze altijd op m'n stage.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:50 schreef Jarno het volgende:
Op Radio Veronica wordt -ie geloof ik zo om de week weggegeven als prijs voor de snipperhit ofzo, en dat luister ik in de auto altijd, dus vandaar..
Danke.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em bij de Makro.
maar hier heb je een link:
http://www.vergelijk.nl/platenspeler/lenco/l-3866_usb/
Dat is toch doodnormaal ???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef TwyLight het volgende:
mijn pa keek alsof die water zag branden toen ik een venster naar de linkerkant van het scherm verplaatste en hij vervolgens op de tv weer tevoorschijn kwam.
Macbook upgrade ftwquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:40 schreef Xilantof het volgende:
Tof!
Belasting terug, had nog wat gespaard, tel daar vakantiegeld en gewoon salaris bij op. En dat biedt de mogelijkheid tot wat leuke aankopen.
Maar braaf wachten tot 11 juni. Wil toch weten wat er op die keynote gezegd wordt
Ik heb net mn moeder uitgelegd dat zij er ook niet meer aan doetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moederdag? Is dat komende zondag weer? Ach, gelukkig doet mijn moeder daar niet aan..
podcast? wat moet je met podcasts? Ik vind het nutteloos imo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goddomme. En maar zeggen dat iPod icm iTunes zo makkelijk in gebruik is. Ik krijg verdomme met geen mogelijkheid voor mekaar die verdome stink podcast te verwijderen van de iPod. Ik wil die hoerendingen NIET op m'n iPod, snap dat dan!
uitvinken en syncen? ( wel eerst aanzetten dat je uitgevinkte bestanden niet gesynct wil hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goddomme. En maar zeggen dat iPod icm iTunes zo makkelijk in gebruik is. Ik krijg verdomme met geen mogelijkheid voor mekaar die verdome stink podcast te verwijderen van de iPod. Ik wil die hoerendingen NIET op m'n iPod, snap dat dan!
me 2quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:45 schreef Daklem het volgende:
[..]
podcast? wat moet je met podcasts? Ik vind het nutteloos imo.![]()
Ik luister ze wel op de laptop, maar wil ze NIET op de iPod hebben. Ik heb alles al geprobeerd in de tab 'podcasts', maar die verrekte dingen blijven er maar opstaan!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:45 schreef Daklem het volgende:
[..]
podcast? wat moet je met podcasts? Ik vind het nutteloos imo.![]()
Hetgeen wat hij al op je ipod heeft gezet, blijft erop staan. Ook al heb je naderhand het vinkje uitgezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
'Synschroniseer podcasts' staat al uitgevinkt. Dan moeten die dingen toch weggaan?
Even je iPod formatteren en je library syncen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik luister ze wel op de laptop, maar wil ze NIET op de iPod hebben. Ik heb alles al geprobeerd in de tab 'podcasts', maar die verrekte dingen blijven er maar opstaan!
dat hoort niet, hij hoort te syncen. niet over te zetten wat er niet op staat/quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hetgeen wat hij al op je ipod heeft gezet, blijft erop staan. Ook al heb je naderhand het vinkje uitgezet.
Niet natuurlijk als je het synch vinkje uitzetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat hoort niet, hij hoort te syncen. niet over te zetten wat er niet op staat/
Nee. Ze staan er verdomme nog steeds bij! Ik word hier echt gek van. De iTunes Bibliotheek geeft gewoon aan dat er 293 nummers 'Muziek' aanwezig zijn. Tijdens het syncen geef ik aan dat ik alleen muziek erop wil hebben, gaat dat ding ineens 339 nummers syncen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:45 schreef TwyLight het volgende:
eerst uitzetten dan syncen.
ik had toch gezegd die uit te zetten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dacht ik eindelijk de boosdoener gevonden te hebben, namelijk deze:
[afbeelding]
Doet 'ie het nog steeds.![]()
Die was ook aldoor uitgevinkt. Heb net maar geprobeerd aan te vinken. Nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik had toch gezegd die uit te zetten?
ja dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die was ook aldoor uitgevinkt. Heb net maar geprobeerd aan te vinken. Nog steeds hetzelfde.
Geksie met smetvreesquote:
Eerst alle toetsen eraf wippen: 5 minutenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Geksie met smetvrees![]()
![]()
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig?
En over die podcasts, anders ram je het toch ff helemaal uit je iTunes.
Is eigenlijk 1 van de krachten van Apple. De waarden van Mac's daalen niet zo snel als bij normale pc's.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef super-muffin het volgende:
hm, ik wil een iMac G4 20 inch voor muziek en films ed. Maar daar word nog gewoon 900 euro voor gevraagd
En dan word ik hier verkettert als ik een G5 voor ¤ 1000,- aanbiedtquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef super-muffin het volgende:
hm, ik wil een iMac G4 20 inch voor muziek en films ed. Maar daar word nog gewoon 900 euro voor gevraagd
Ik heb dus precies hetzelfde probleem met m'n MacBook aangesloten op een 27'' Samsung TV.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:35 schreef magnifor het volgende:
Had eigenlijk nog een vraag:
Waarom wordt het beeld niet gevuld als ik mijn macbook aansluit op mijn crt tv? Ik kan wel overscan aanzetten als ik een film wil kijken, maar het zou beter zijn het als het beeld zonder overscan gevuld is.
Nu vallen bij films de zijkanten weg als ik overscan aanzet. Niet erg, maar is er geen oplossing voor?
Heb je je TV wel op 16:9 staan via het knopje P-size rechts onder op de Afstandsbediening ?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem met m'n MacBook aangesloten op een 27'' Samsung TV.
Ja. En als ik overscan uitschakel is het beeld weer iets te klein. Dan heb ik dus rondom het beeld een smalle zwarte rand.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Heb je je TV wel op 16:9 staan via het knopje P-size rechts onder op de Afstandsbediening ?
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:35 schreef magnifor het volgende:
Had eigenlijk nog een vraag:
Waarom wordt het beeld niet gevuld als ik mijn macbook aansluit op mijn crt tv? Ik kan wel overscan aanzetten als ik een film wil kijken, maar het zou beter zijn het als het beeld zonder overscan gevuld is.
Nu vallen bij films de zijkanten weg als ik overscan aanzet. Niet erg, maar is er geen oplossing voor?
Ja, de Core2Duo mag nu onderhand wel in de mac mini komen. Kan ik deze mac mini naar mijn tv toezetten als HTMac,.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:58 schreef magnifor het volgende:
Vraag mij af wanneer de mac mini wordt geupdate.
Mac OS X: Reading system memory usage in Activity Monitorquote:Op zondag 13 mei 2007 14:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is het verschil tussen inactive en free memory? en tussen active en wired?
En waarom wordt inactive memory niet free gemaakt door OSX?
Ok, met 1,32GB inactive en 117MB free bij 2GB fysiek, was het met 1GB dus inderdaad aan de krappe kant.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mac OS X: Reading system memory usage in Activity Monitor
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107918
Bij lcd tv's zal dat wel werken denk ik, maar niet bij crt tv's. Want of ik nou in os x 800x600 instel of 1024x768, ik krijg het beeld niet vullend.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan...
DisplayConfigX
http://www.3dexpress.de/
kleine review: http://www.peterkrantz.com/2007/mac-mini-overscan/
Er is nog een ander tooltje, maar weet de naam er niet meer van.
Home Theather Mac
http://www.htguys.com/archive/2007/March09.htmlv
Hier komen wat leuke tools voorbij.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, met 1,32GB inactive en 117MB free bij 2GB fysiek, was het met 1GB dus inderdaad aan de krappe kant.
Ik weet het niet zeker. Maar volgens mij werkte het in OSX op deze manier. (versimpeld!)quote:What does all this mean?
This means you shouldn't worry when the Free memory is low. The only time Free memory should be high is right after the computer starts up. As you use applications or services, memory is used and transitions to Inactive. Applications that need more memory will take from the Inactive, but the Inactive is there just in case you need it again. If the combination of Free and Inactive is very low, then you might need more memory.
Met DisplayconfigX heb ik de resolutie aangepast, echter nu geeft de TV aan: "Mode not Supported"quote:Op zondag 13 mei 2007 14:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bij lcd tv's zal dat wel werken denk ik, maar niet bij crt tv's. Want of ik nou in os x 800x600 instel of 1024x768, ik krijg het beeld niet vullend.
Maar toch bedankt.
Ik doe het zo onderhand blindquote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef TwyLight het volgende:
ik heb dat ook 1 keer gedaan een tijd geleden, en ben er nu echt weer aan toe.
mijn toetsenbord is heel vies.
maar tijdens een film? dan mis je de hele film
Kan eindelijk die Pithelmet er uit. Die gaf elke keer een foutmelding als ik NetNewsWire Lite opstartte.quote:
Referral linkquote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit kreeg ik net van een Macgebruikende vriend toegemaild: Mozy, online backup. Ik ben het nu aan het proberen. Misschien is het ook iets voor jullie.
Stukje vraag/aanbod werking naar de mensen toe volgens mij. 20" iMac is slecht verkrijgbaar en zeldzaam.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan word ik hier verkettert als ik een G5 voor ¤ 1000,- aanbiedt
En ik gaf je in het vorig topic nog aan, mbt GTA Vice City, "Mits de Xbox het nog uithoudt"quote:
ik dacht er ook gelijk aanquote:Op zondag 13 mei 2007 19:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En ik gaf je in het vorig topic nog aan, mbt GTA Vice City, "Mits de Xbox het nog uithoudt"
Er heerst gewoon een vloek op dat ding..
3 mensen van m'n werk hebben em ook afgelopen week weer kunnen opsturen naar Duitsland...quote:
Want anders klik je lekker niet? Boeit dat nou man.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Referral link![]()
Dat had je "vriend" er ook wel even bij mogen zeggen.
En daarom gewoon courante prijzen voor die dingen. De laatste generatie G5 Imacs met iSight zijn ook niet in grote getalen gebouwt. ¤ 1000,- is daarom gewoon markt conform.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stukje vraag/aanbod werking naar de mensen toe volgens mij. 20" iMac is slecht verkrijgbaar en zeldzaam.
Wat het boeit is dat ik graag weet of mensen iets aanbevelen omdat ze het echt helemaal top vinden, of omdat ze door linkjes neer te pleuren wat extra GiB's aan opslag krijgen van die club. En da's dan ook de boodschap, zet het erbij dan weet iedereen wat het idee erachter isquote:Op zondag 13 mei 2007 19:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want anders klik je lekker niet? Boeit dat nou man.
Huh? 60 GB toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
Is een nieuwe iPod (grote versie) snel te verwachten? Volgens mij is die 80GB uitvoering toch al best wel weer een tijdje uit, of niet?
Alles wat Apple op het moment verkoopt is alweer een tijdje op de marktquote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
Is een nieuwe iPod (grote versie) snel te verwachten? Volgens mij is die 80GB uitvoering toch al best wel weer een tijdje uit, of niet?
Nope, 80 gb is op dit moment het vlaggeschip.quote:
En anders heeft E.T. gewoon pechquote:Op zondag 13 mei 2007 20:04 schreef Jarno het volgende:
Swets, ik zou er gewoon een paar mooie foto's van maken (ook van de doos en toebehoren!) en 'm over een week of 2 weken op Marktplaats knallen. Dan hebben mensen hun vakantiegeld gekregen, goeie tijd om dit soort meuk te gaan verhandelen!
Ik denk een euro of 75,-quote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Jarno het volgende:
Wat zou een 2e hands iPod nano (1e generatie, wit, 2GB) met wat toebehoren zoals Tubes, een extra lader en het originele doosje nog opleveren denken jullie? In redelijke/goede staat?
Deze wel ff veiligstellen natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zal er wel op uitdraaien dat we die macbook pro er gewoon bijkopen en die powerbook 12" aan een armlastig familielid wegdoen voor een scheet en twee knikkers
Doet je AppleTV daar wat mee?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:33 schreef TwyLight het volgende:
Colorlabels pwnen.
Dat is een flink oude kat. Kan het beestje nog lopen?quote:
ooit eens gedaan, maar dat is veelste veel werk.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat is dat in godsnaam voor extreme rotzooi. Leer je spul eens fatsoenlijke namen te geven + te sorteren.
Zelf geef ik de voorkeur aan een mapje voor alles dat bij elkaar hoort, en het dusdanig te renamen dat het een geheel vormt. Al kan dat ook komen door mijn obsessie voor structuur.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ooit eens gedaan, maar dat is veelste veel werk.
tja, hij vind labeltjes fijn, jij labieltjes.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf geef ik de voorkeur aan een mapje voor alles dat bij elkaar hoort, en het dusdanig te renamen dat het een geheel vormt. Al kan dat ook komen door mijn obsessie voor structuur.
Maar goed, als jij het systeem met de labeltjes beter vindt, be my guest
Ik een Apple duckhead adapterquote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand nog leuke spulletjes bij de opening van MacMe gekocht?
Een wat?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik een Apple duckhead adapter![]()
Ow, dat waardeloos ding waar ze nog ¤7,- voor durven te vragenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef magnifor het volgende:
Van de zomer koop ik een imac macbook
Eerst die keynote van Jobs afwachten.
Ik lever mijn vakantie in zodat ik genoeg bij elkaar kan sparen voor een imac.quote:
Ik ben al een tijdje aan het sparenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik lever mijn vakantie in zodat ik genoeg bij elkaar kan sparen voor een imac.
Het wordt fulltime pompen in de zomer.
Wie of wat ga je pompen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik lever mijn vakantie in zodat ik genoeg bij elkaar kan sparen voor een imac.
Het wordt fulltime pompen in de zomer.
Ik werk een jaar bij de mac dus mag ik doen als ik dat wil.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, je bent gepromoveerd tot hamburgerflipper? Wanneer mag je French Fries gaan bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |