Sowieso wordt het wel tijd voor updates. Op de 8-core uitbreiding van de Mac Pro na is er voor geen enkel Mac product een update geweest sinds MWSF. En toen riepen mensen al dat ze zo lang moesten wachten..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Hm, de 20 inch ACD heeft dezelfde contrastratio (400:1) als de Eizo die ik nu heb. Aangezien dat één van de punten is waarop ik zeker verbetering wil, is dat dus niet echt een optie. Even wachten op de opvolger dan maar.
Apple kan zo 2000 euro van me krijgen als ze een nieuwe iMac uitbrengen. Of een 12" MBP. Maar ja, eigenwijs he..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik hou m'n geld nog even in m'n zak. Voor hetzelfde geld komen ze straks ook met nieuwe muizen of toetsenborden (en de tactile pro2 staat ook op punt van uitkomen).
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...Ik heb mooi 6 kaarten voor Prince in London!
Pussy Control.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...Ik heb mooi 6 kaarten voor Prince in London!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef George.W.Bush het volgende:
Is er hier interesse voor een iMac G5 2.0 Ghz 17" met ingebouwde isight (laatste generatie G5) en een powerbook G4 12" 1,5 Ghz met 1,25GB geheugen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
Of een 12" MBP.
Hij ziet er gewoon hetzelfde uit als de huidige iMacs. Hij is van E.T. en we doen hem (waarschijnlijk) weg omdat E.T. er nooit meer wat mee doet sinds ik ook met mijn laptop beneden zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Is dat het 'scherm' model iMac...? (Ben niet zo thuis in alle modellen en generaties). En waarom doe je 'm (issie van jou?) weg?
Lijkt me niet he, als het een G5 is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef Jarno het volgende:
Ahja. Maar het is dus geen Intel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |