Alsof dat om half acht op de A1 bij Hilversum/Laren wat uitmaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef wise het volgende:
hij stopte toch wel op de vluchtstrook hoop ik
Het is idd een dax,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef DoimeN het volgende:
Is dat een monkey dax ofzo? Die dingen zijn ook veel te klein, ik had je waarschijnlijk ook aangereden![]()
Ik kan het jumpen wel ff vergeten denk ikquote:
Hij was aangereden weet je nogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef LudoSanders het volgende:
Tip voor de volgende keer als je een foto maakt, hou de camera ff stil.
Hij heeft toch niet acuut parkinson gekregen?quote:
volgende keer dat ik met 45 in een auto duik, zal ik een statief gebruikenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet acuut parkinson gekregen?
Houd jij nou maar je gore vuile vieze kankerbek met je kankertomos stom kankerkind kankerdeteringquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat doorgerotte stuk staal waar jij op reed
Sarcasm LOLquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet acuut parkinson gekregen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij nou maar je gore vuile vieze kankerbek met je kankertomos stom kankerkind kankerdetering![]()
Verzekering tegen partij vergoed alles,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef Barbaaf het volgende:
Zonde van zo'n mooie nieuwe brommert (scooters, brommers
) . Ik neem aan dat de verzekering van de automobilist alles vergoedt? Zelf nog een beetje heel gebleven?
Ik reed op een voorrangs weg, hij nam de binnenbocht zonder stoppen/kijken.quote:
Wordt een duur garpje voor hem..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:24 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Ik reed op een voorrangs weg, hij nam de binnenbocht zonder stoppen/kijken.
Het was zijn tweede aanrijding deze maand.
Later moest hij huilen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef veldmuis het volgende:
En dit vind ik nou altijd zo mooi aan Fok, hoe kut je je ook voelt, er zijn altijd mensen die overal het positieve van inzien!
Hoe oud?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:24 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef veldmuis het volgende:
En dit vind ik nou altijd zo mooi aan Fok, hoe kut je je ook voelt, er zijn altijd mensen die overal het positieve van inzien!
agsossie hij wordt boos als je over zijn rijdende plastic toiletpot praatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij nou maar je gore vuile vieze kankerbek met je kankertomos stom kankerkind kankerdetering![]()
En terecht, die gast moet eens leren uitkijken. Jij bent er nu relatief goed afgekomen maar er is niet veel meer nodig om iemand invalide te krijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:24 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dag meester van nederlands hoesty? sorry, hoe is ie? sorry, hoe gaat het? slecht? hoe komt dat nou? ow je hebt geen leven omdat je de spelling overal moet controlerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:27 schreef D.Rose het volgende:
Als je net zo rijdt als je Nederlands spreekt dan is het vast je eigen schuld
Volgens mij heeft ie hersenletselquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:32 schreef Barbaaf het volgende:
...maar er is niet veel meer nodig om iemand invalide te krijgen.
Wat ben jij een mogool zegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:30 schreef -Vedette- het volgende:
[..]
agsossie hij wordt boos als je over zijn rijdende plastic toiletpot praat![]()
- te Amersfoort.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Ja.(zonder te Amersfoort natuurlijk
)
Geqxon, kneus, Bobbie, adresgegevens, fotoshop topic op Fok, huilen op FokRadio, foto van hem als crimineel in de telegraaf, nog meer huilen.quote:
Puik!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Geqxon, kneus, Bobbie, adresgegevens, fotoshop topic op Fok, huilen op FokRadio, foto van hem als crimineel in de telegraaf, nog meer huilen.
Dat was het zo'n beetje.
Die Tomos dingen zijn net legobrommersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:36 schreef no1uknow het volgende:
En trouwens, ik rijd op een stalen ros, een Puch Maxien Geqxon (
) op een Tomos -> Tupperware.
Dus geen scooter.
Iemand met verstandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Die Tomos dingen zijn net legobrommersDat geluid
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef FlitsFrits het volgende:
Mensen die een brommer kopen om het geluid.
Jij?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef fs180 het volgende:
optiefen geef mij maar een 4takt blok als ik gekrijs wil horen neem ik wel een vriendin
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef fs180 het volgende:
optiefen geef mij maar een 4takt blok als ik gekrijs wil horen neem ik wel een vriendin
Wie begon er nouquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:39 schreef Jump het volgende:
no1uknow: privé data hoef je nog steeds niet op het forum te plaatsen.
Ik zie 1 reactie van hem waarin hij wat met je lacht, en dan scheld jij hem vol met kanker.quote:
maar zo is die jonge kan hij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zie 1 reactie van hem waarin hij wat met je lacht, en dan scheld jij hem vol met kanker.
Heb je hem ook weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Pragmatisch het volgende:
jammer man was mooie brommer 157 op teller
wat voor blok eronder?
Luister, dat ligt zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zie 1 reactie van hem waarin hij wat met je lacht, en dan scheld jij hem vol met kanker.
4takt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Pragmatisch het volgende:
jammer man was mooie brommer 157 op teller
wat voor blok eronder?
standaard blok kan nooit 157 lopen daar heb je minstens 180er voor nodig maatquote:
Jajaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
heb dr nou 2 zeg maar.. die puchchick ook weer.. kut![]()
![]()
157 kilometers gelopen kneusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:25 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
standaard blok kan nooit 157 lopen daar heb je minstens 180er voor nodig maat![]()
wannabe anale eilandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:25 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
standaard blok kan nooit 157 lopen daar heb je minstens 180er voor nodig maat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |