Waarom krijgt Palma dan geen sanctie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft een officiele waarschuwing gekregen en er zijn privileges afgepakt.
Ik heb met leraren en leraressen regelmatig dit soort gesprekken gehad als ik weer wat had uitgehaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:46 schreef agter het volgende:
Ik vind het wel sterk van haar dat ze zich zo kwestbaar op stelt naar Jaap en dit gesprek aan gaat met hem.
Dat kunnen we van Carlos niet zeggen, namelijk.
Complimenten voor Judith.
De toestemming voor deze akties zullen ze niet gegeven hebben, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
Schijnheilig om Jaap een officiële waarschuwing te geven terwijl ze vast en zeker toestemming hebben gegeven.
let op mijn woorden dit maakt geen enkele indruk op hemquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:48 schreef agter het volgende:
Ik hoop dat Jaap hier van leert en dat het toch een beetje indruk op hem maakt.
Kaal of krabben, baby!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:48 schreef solara4 het volgende:
dus coora is nu kaal, die blijft krabben
Waarschijnlijk omdat het op Jaaps eigen verzoek was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom krijgt Palma dan geen sanctie?
Zij deed precies hetzelfde bij Jaap.
Inderdaad, opbokken.quote:
Tuurlijk wel. Jaap heeft diverse malen gezegd dat ie voor alle plannen die hij wil uitvoeren eerst toestemming vraagt aan de Febo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:
[..]
De toestemming voor deze akties zullen ze niet gegeven hebben, lijkt me.
Minutes of famequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Goh, wat zielig juf Judith...Toch maar les blijven geven, ondanks de vernederingen. Met je kop op tv blijven is toch belangrijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |