abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49254011
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vraag dan aan jou meer begrip voor Palestijnen en vraag jou lidmaatschap tot de Joodse lobby te verwijderen
Akkoord. Dan doe ik dat ook. Kan ik online opzeggen? Heb je misschien een link voor me, Meki?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_49254018
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:52 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik denk dat die zelf wel kunnen bepalen of ze beledigd zijn of niet.
dat geldt ook andersom
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:54:48 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_49254028
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel voert hier de dingen uit.

Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelisch gebied stelen
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelische huizen kapot maken
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen honderden joodse kinderen dood hebben gemaakt binnen 2 weken.
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen een muur bouwen over het gehele Israel.

Palestijnen zijn dus NIET fout
http://www.youtube.com/watch?v=XROWDE4mYxA
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:55:04 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49254031
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Kunnen we niet een minimaal IQ / opleidingsniveau systeem invoeren betreffende rechten om topics te openen?
Mijn idee. Gokje doen wat meki's IQ is?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_49254038
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Bewijs maar eens dat ik lid ben van een dergelijke lobby.

Daarnaast heb je nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag. Je praat zo vaak oner duitsers maar je hebt echt geen idee wat er gebeurt is in de 2e wereldoorloog. Dus ik vroeg jou. Heb je wel eens een geschiedenisles gehad of ben je de dingen gewoon even aan het verzinnen op de manier dat ze je het beste uitkomen?

Nou?

Ik heb genoeg les daarover gehad.
pi_49254051
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Kunnen we niet een minimaal IQ / opleidingsniveau systeem invoeren betreffende rechten om topics te openen?
Jij doet tenminste goed je werk als lid van de Joodse lobby. gelijk monddood maken als men kritiek geeft op Israel
pi_49254060
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel voert hier de dingen uit.

Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelisch gebied stelen
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelische huizen kapot maken
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen honderden joodse kinderen dood hebben gemaakt binnen 2 weken.
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen een muur bouwen over het gehele Israel.

Palestijnen zijn dus NIET fout
Nee, hehe, selectief dingen opnoemen die de Palestijnen NIET doen, dat kan iedere idioot.

Ik heb nergens gezien dat Israeliers nucleaire wapens gebruiken
Ik heb nergens gezien dat Israeliers zelfmoordterroristen inzetten tegen schoolbussen
Ik heb nergens gezien dat Israeliers autobommen plaatsen
Ik heb nergens gezien dat Israeliers zonder mes en vork eten

Israeliers zijn dus NIET fout
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_49254077
quote:
Zal ik mijn honderden video´s laten zien. over de misstanden van Israel
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:56:58 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49254078
Ik heb ook de pest aan die ruim 100.000 huizen die Marokkanen in Nederland bezet houden.
Dus om antwoord op je vraag te geven hoe wij het zouden vinden als zomaar allemaal buitenlanders in Nederland komen wonen: Nee, lijkt mij helemaal niets.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49254099
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij doet tenminste goed je werk als lid van de Joodse lobby. gelijk monddood maken als men kritiek geeft op Israel
Waar heb je die ledenlijst ergens vandaan gehaald? Link?
pi_49254103
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee, hehe, selectief dingen opnoemen die de Palestijnen NIET doen, dat kan iedere idioot.

Ik heb nergens gezien dat Israeliers nucleaire wapens gebruiken
Ik heb nergens gezien dat Israeliers zelfmoordterroristen inzetten tegen schoolbussen
Ik heb nergens gezien dat Israeliers autobommen plaatsen
Ik heb nergens gezien dat Israeliers zonder mes en vork eten

Israeliers zijn dus NIET fout
Jah ze gebruiken verboden wapens tegen Libaneze burgers.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:57:57 #62
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49254104
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef Kees22 het volgende:
OK, de hamvraag dan maar weer:

Wat geeft iemand het recht ergens te wonen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49254106
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Meki het volgende:

[Wel eens van de tempelberg gehoord?

Het gaat nu niet over tempelberg. en jah ik heb ervan gehoord dat is de berg waar ze hun hoofd stoten toch
Op de tempelberg stond jarenlang een Joodse Tempel, het was een van de grootste heiligdommen in het Joodse geloof. De Moslims hebben het kapot gemaakt en er een Moskee boven op de ruiine gezet....
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:58:40 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49254116
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb genoeg les daarover gehad.
Ik dacht het niet. Ik heb echt nog nooit iemand zoiets doms horen zeggen als wat jij daarnet zei over de inval van duitsland. Je zou je moeten schamen dat je zo'n slechte feitenkennis hebt over de wereldgeschiedenis.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_49254126
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook de pest aan die ruim 100.000 huizen die Marokkanen in Nederland bezet houden.
Dus om antwoord op je vraag te geven hoe wij het zouden vinden als zomaar allemaal buitenlanders in Nederland komen wonen: Nee, lijkt mij helemaal niets.
Daar heb je Wilders voor
pi_49254130
quote:

[..]

Zal ik mijn honderden video´s laten zien. over de misstanden van Israel
Nee, DAAR komen we verder mee. Een discussie van het niveau 'ja mama, maar ZIJ hebben nog meer snoepjes gestolen dan ik!'

Face it Meki, zowel Israeliers als Palestijnen zijn fout. Je kunt ontkennen wat je wil, maar de beelden spreken voor zich. Wie van de 2 partijen fouter is is dan verder volledig irrelevant, en het is totaal niet productief om daar over te discussieren. Beter gaan we het eens hebben over een oplossing, ipv elkaar de schuld in de schoenen te schuiven.
pi_49254131
quote:

[..]

Ik geef geen poep om Israel en dat weet je best.
pi_49254148
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik dacht het niet. Ik heb echt nog nooit iemand zoiets doms horen zeggen als wat jij daarnet zei over de inval van duitsland. Je zou je moeten schamen dat je zo'n slechte feitenkennis hebt over de wereldgeschiedenis.

Ik heb nog nooit iemand gezien die deze misstanden van Israel niet eens afkeurt. en in plaats daarvan Israel verdedigen
pi_49254152
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah ze gebruiken verboden wapens tegen Libaneze burgers.
Yeah so? De Palestijnen gebruiken raketten op woonwijken. Maar hey, ze gebruiken GEEN chemische wapens. Dus de Palestijnen zijn niet fout
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:00:34 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49254162
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand gezien die deze misstanden van Israel niet eens afkeurt. en in plaats daarvan Israel verdedigen
Waar verdedig ik israel dan? Wijs de post eens aan? Ik heb tot nu toe alleen maar over jou heen gezeken. En met goede reden. Je bent een achterlijk stuk stront.
pi_49254165
quote:

[..]

So what? Jij doet hetzelfde met Palestina.
pi_49254167
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Op de tempelberg stond jarenlang een Joodse Tempel, het was een van de grootste heiligdommen in het Joodse geloof. De Moslims hebben het kapot gemaakt en er een Moskee boven op de ruiine gezet....

Daar staat ook de Al Aqsa Moskee dus wat is je punt
pi_49254180
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee, DAAR komen we verder mee. Een discussie van het niveau 'ja mama, maar ZIJ hebben nog meer snoepjes gestolen dan ik!'

Face it Meki, zowel Israeliers als Palestijnen zijn fout. Je kunt ontkennen wat je wil, maar de beelden spreken voor zich. Wie van de 2 partijen fouter is is dan verder volledig irrelevant, en het is totaal niet productief om daar over te discussieren. Beter gaan we het eens hebben over een oplossing, ipv elkaar de schuld in de schoenen te schuiven.

Toch zie ik alleen Israel Topics. en enkel alleen nieuws over Israel. dus wie is hier fout
pi_49254185
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Nee: de Romeinen hebben de tempel verwoest.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:02:16 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49254200
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Meki het volgende:

Daar heb je Wilders voor
Nee, Meki. Ik reageer net zo als jij nu reageert over Israel die in een deel van Jerusalem 20.000 woningen in Jerusalem-Oost wil bouwen.

Jij bent net zo erg als Wilders in jouw reakties, als het Israel betreft, maar vind het wel prima als er 100.000 woningen voor Marokkanen in Nederland gebouwd worden?

Hoeveel woningen zijn er voor jullie in Amsterdam-West alleen al gebouwd?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49254202
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

So what? Jij doet hetzelfde met Palestina.

Palestina doet niks verkeerd.
pi_49254203
quote:

[..]

Daar staat ook de Al Aqsa Moskee dus wat is je punt
Ja die is dus boven op de Joodse tempel gebouwd
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_49254220
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik geef geen poep om Israel en dat weet je best.
wat vind je van de misdaden die Israel begaat
pi_49254236
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar verdedig ik israel dan? Wijs de post eens aan? Ik heb tot nu toe alleen maar over jou heen gezeken. En met goede reden. Je bent een achterlijk stuk stront.
je hebt niet eens normaal mijn vraag beantwoord.
pi_49254253
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Ja die is dus boven op de Joodse tempel gebouwd
Zeker CIDI gezegd
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:04:39 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49254262
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef Meki het volgende:

Die vind ik heel erg, net zoals ik de misdaden van de Palestijnen heel erg vind.
Het gekke is dat je daar nooit topics over opent.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49254276
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, Meki. Ik reageer net zo als jij nu reageert over Israel die in een deel van Jerusalem 20.000 woningen in Jerusalem-Oost wil bouwen.

Jij bent net zo erg als Wilders in jouw reakties, als het Israel betreft, maar vind het wel prima als er 100.000 woningen voor Marokkanen in Nederland gebouwd worden?

Hoeveel woningen zijn er voor jullie in Amsterdam-West alleen al gebouwd?
Je vergelijking slaat nergens op.
Israel steelt land.
pi_49254278
quote:

[..]

Ik maak me er niet druk om, er zijn wel ergere dingen in de wereld.
pi_49254287
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Palestina doet niks verkeerd.
Dat je het IQ van een stoeptegel hebt wisten we al, maar je hoeft dat niet zo te benadrukken.

Ik beschuldig jou van dat je de daden van Palestina weigert af te keuren? En wat doe je? Je ontkent dat door te beweren dat Palestina niks verkeerd doet. Nog geen VIJF minuten nadat hierboven dit filmpje werd gepost. Je krijgt de feiten hier in dit topic voorgeschoteld, en je weigert het ook maar af te keuren. Je gaat het zelfs ontkennen.

Zeg maar hetzelfde waar je onze vermeende leden van de zionistische lobby in dit topic van beschuldigd.

Jammer voor je Meki, maar iets wordt niet automatisch waar als je het maar vaak genoeg herhaalt. Je riedeltje wordt een beetje doorzichtig.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:06:00 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49254299
quote:

[..]

je hebt niet eens normaal mijn vraag beantwoord.
Welke vraag? Het ging er juist over dat jij mijn vraag niet wilde beantwoorden. Slechtste poging om de boel om te draaien -ooit-
pi_49254310
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Die vind ik heel erg, net zoals ik de misdaden van de Palestijnen heel erg vind.
Het gekke is dat je daar nooit topics over opent.
Hoe erg ??.

Foei , Israel niet meer doen ?? zoiets.

en nog maals Palestijnen hebben geen 20.000 huizen gebouwd in TEL AVIV
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:06:42 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49254316
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Meki het volgende:

Je vergelijking slaat nergens op.
Israel steelt land.
Jullei stelen woningen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49254326
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om, er zijn wel ergere dingen in de wereld.
Israel is de ergste probleem in de wereld
pi_49254349
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat je het IQ van een stoeptegel hebt wisten we al, maar je hoeft dat niet zo te benadrukken.

Ik beschuldig jou van dat je de daden van Palestina weigert af te keuren? En wat doe je? Je ontkent dat door te beweren dat Palestina niks verkeerd doet. Nog geen VIJF minuten nadat hierboven dit filmpje werd gepost. Je krijgt de feiten hier in dit topic voorgeschoteld, en je weigert het ook maar af te keuren. Je gaat het zelfs ontkennen.

Zeg maar hetzelfde waar je onze vermeende leden van de zionistische lobby in dit topic van beschuldigd.

Jammer voor je Meki, maar iets wordt niet automatisch waar als je het maar vaak genoeg herhaalt. Je riedeltje wordt een beetje doorzichtig.
Hebben de Palestijnen 20,.000 huizen gebouwd in Tel Aviv
of hebben zij in een maand duizenden slachtoffers gemaakt waaronder de helft kinderen ??.
pi_49254354
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel is de ergste probleem in de wereld
Hypocriete en domme opmerking, maar dat zijn we van je gewend.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:08:47 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49254367
Trouwens Meki, hoeveel Palestijnse familie-leden ben je al kwijtgeraakt tijdens het conflict tussen Israel en de Palestijnen en omringende landen dat jij zo betrokken bent daarbij?
Poef.....gone! ©golfer
pi_49254372
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Welke vraag? Het ging er juist over dat jij mijn vraag niet wilde beantwoorden. Slechtste poging om de boel om te draaien -ooit-
de vraag in de OP
pi_49254379
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe erg ??.

Foei , Israel niet meer doen ?? zoiets.

en nog maals Palestijnen hebben geen 20.000 huizen gebouwd in TEL AVIV
Goed zo Meki. Vooral doorgaan met die discussie.

- Ja, maar de Palestijnen hebben 20 kinderen vermoord door een schoolbus op te blazen!
- Ja, maar de Israeliers hebben 20.000 huizen gebouwd in Tel Aviv!
- Ja, maar de Palestijnen hebben raketten afgeschoten op een woonwijk!
- Ja, maar de Israeliers hebben zoveel kinderen doodgeschoten!

Ik zie die lui daar nu echt voor me als een grote groep Meki klonen. Geen wonder dat ze daar na tig jaar nog steeds geen vrede hebben
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:09:43 #94
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49254390
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
Trouwens Meki, hoeveel Palestijnse familie-leden ben je al kwijtgeraakt tijdens het conflict tussen Israel en de Palestijnen en omringende landen dat jij zo betrokken bent daarbij?
gelukkig was dat ook de gedachtegang van het westen na 9-11
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:09:45 #95
117098 Hathor
Effe niet
pi_49254392
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49254396
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben betrokken voor de burgers in die landen. de burgers die onder de regime van Israel moeten ondergaan
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:10:59 #97
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49254417
Stelling:

Meki is zelf lid van de zionistische lobby en doet alsof hij een puisterig kutmoslimpje is op openbare fora. Dit allemaal in de hoop dat mensen zich, simpelweg omdat ze zich aan domme stukken schroot als meki ergeren, aan de kant van israel schaart in het debat.

Bewijs:

-Meki's antwoorden op dingen zijn echt zo absurd dom dat het gewoon niet te geloven is dat deze reacties serieus zijn.

- Meki beschuldigd (zeer op zeer verdachte manier) iedereen altijd maar meteen van lidmaatschap van een mysterieuze zionistische lobby. Lijkt me duidelijk dat hij zelf hier iets mee doet. Hij probeert op die manier zo snel mogelijk de twijfel over zichzelf van de hand te doen

- Meeste palestijnen hebben zelf over deze zaken een genuanceerdere mening dan ons meki.

Deze jood, meki, tracht overduidelijk ons voor de gek te houden.
pi_49254425
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef Seneca het volgende:

[..]

Goed zo Meki. Vooral doorgaan met die discussie.

- Ja, maar de Palestijnen hebben 20 kinderen vermoord door een schoolbus op te blazen!
- Ja, maar de Israeliers hebben 20.000 huizen gebouwd in Tel Aviv!
- Ja, maar de Palestijnen hebben raketten afgeschoten op een woonwijk!
- Ja, maar de Israeliers hebben zoveel kinderen doodgeschoten!

Ik zie die lui daar nu echt voor me als een grote groep Meki klonen. Geen wonder dat ze daar na tig jaar nog steeds geen vrede hebben
ik zie de mensen die Israel besturen als duivels dat verklaart waarom ze met duivelachtige plannen komen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:12:21 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49254451
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef Meki het volgende:

[..]

de vraag in de OP
Deze bedoel je?
quote:
Hoe zou jij het vinden als Duitsland 20.000 huizen gaat bouwen in Amsterdam. waar jou FAMILIE wordt verwijderd en dan de Duisters erin wonen. ??.
Die had ik al beantwoord met de tigduizend woningen die in Amsterdam-West zijn gebouwd voor Marokkanen.
Die overigens van harte welkom zijn, zolang ze zich gedragen en niet klakkeloos achter de propaganda-machine van dubieuze bronnen en figuren aanlopen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49254466
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Deze bedoel je?
[..]

Die had ik al beantwoord met de tigduizend woningen die in Amsterdam-West zijn gebouwd voor Marokkanen.
Die overigens van harte welkom zijn, zolang ze zich gedragen en niet klakkeloos achter de propaganda-machine van dubieuze bronnen en figuren aanlopen.
Dat is geen antwoord op de OP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')