Akkoord. Dan doe ik dat ook. Kan ik online opzeggen? Heb je misschien een link voor me, Meki?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vraag dan aan jou meer begrip voor Palestijnen en vraag jou lidmaatschap tot de Joodse lobby te verwijderen
dat geldt ook andersomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:52 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelf wel kunnen bepalen of ze beledigd zijn of niet.
http://www.youtube.com/watch?v=XROWDE4mYxAquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel voert hier de dingen uit.
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelisch gebied stelen
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelische huizen kapot maken
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen honderden joodse kinderen dood hebben gemaakt binnen 2 weken.
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen een muur bouwen over het gehele Israel.
Palestijnen zijn dus NIET fout
Mijn idee. Gokje doen wat meki's IQ is?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Kunnen we niet een minimaal IQ / opleidingsniveau systeem invoeren betreffende rechten om topics te openen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ik lid ben van een dergelijke lobby.
Daarnaast heb je nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag. Je praat zo vaak oner duitsers maar je hebt echt geen idee wat er gebeurt is in de 2e wereldoorloog. Dus ik vroeg jou. Heb je wel eens een geschiedenisles gehad of ben je de dingen gewoon even aan het verzinnen op de manier dat ze je het beste uitkomen?
Nou?
Jij doet tenminste goed je werk als lid van de Joodse lobby. gelijk monddood maken als men kritiek geeft op Israelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Kunnen we niet een minimaal IQ / opleidingsniveau systeem invoeren betreffende rechten om topics te openen?
Nee, hehe, selectief dingen opnoemen die de Palestijnen NIET doen, dat kan iedere idioot.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel voert hier de dingen uit.
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelisch gebied stelen
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen Israelische huizen kapot maken
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen honderden joodse kinderen dood hebben gemaakt binnen 2 weken.
Ik heb nergens gezien dat Palestijnen een muur bouwen over het gehele Israel.
Palestijnen zijn dus NIET fout
Zal ik mijn honderden video´s laten zien. over de misstanden van Israelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XROWDE4mYxA
Waar heb je die ledenlijst ergens vandaan gehaald? Link?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij doet tenminste goed je werk als lid van de Joodse lobby. gelijk monddood maken als men kritiek geeft op Israel
Jah ze gebruiken verboden wapens tegen Libaneze burgers.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, hehe, selectief dingen opnoemen die de Palestijnen NIET doen, dat kan iedere idioot.
Ik heb nergens gezien dat Israeliers nucleaire wapens gebruiken
Ik heb nergens gezien dat Israeliers zelfmoordterroristen inzetten tegen schoolbussen
Ik heb nergens gezien dat Israeliers autobommen plaatsen
Ik heb nergens gezien dat Israeliers zonder mes en vork eten
Israeliers zijn dus NIET fout
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef Kees22 het volgende:
OK, de hamvraag dan maar weer:
Wat geeft iemand het recht ergens te wonen?
Op de tempelberg stond jarenlang een Joodse Tempel, het was een van de grootste heiligdommen in het Joodse geloof. De Moslims hebben het kapot gemaakt en er een Moskee boven op de ruiine gezet....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:51 schreef Meki het volgende:
[Wel eens van de tempelberg gehoord?
Het gaat nu niet over tempelberg. en jah ik heb ervan gehoord dat is de berg waar ze hun hoofd stoten toch
Ik dacht het niet. Ik heb echt nog nooit iemand zoiets doms horen zeggen als wat jij daarnet zei over de inval van duitsland. Je zou je moeten schamen dat je zo'n slechte feitenkennis hebt over de wereldgeschiedenis.quote:
Daar heb je Wilders voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook de pest aan die ruim 100.000 huizen die Marokkanen in Nederland bezet houden.
Dus om antwoord op je vraag te geven hoe wij het zouden vinden als zomaar allemaal buitenlanders in Nederland komen wonen: Nee, lijkt mij helemaal niets.
Nee, DAAR komen we verder mee. Een discussie van het niveau 'ja mama, maar ZIJ hebben nog meer snoepjes gestolen dan ik!'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal ik mijn honderden video´s laten zien. over de misstanden van Israel
Ik geef geen poep om Israel en dat weet je best.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij doet tenminste goed je werk als lid van de Joodse lobby. gelijk monddood maken als men kritiek geeft op Israel
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Ik heb echt nog nooit iemand zoiets doms horen zeggen als wat jij daarnet zei over de inval van duitsland. Je zou je moeten schamen dat je zo'n slechte feitenkennis hebt over de wereldgeschiedenis.
Yeah so? De Palestijnen gebruiken raketten op woonwijken. Maar hey, ze gebruiken GEEN chemische wapens. Dus de Palestijnen zijn niet foutquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah ze gebruiken verboden wapens tegen Libaneze burgers.
Waar verdedig ik israel dan? Wijs de post eens aan? Ik heb tot nu toe alleen maar over jou heen gezeken. En met goede reden. Je bent een achterlijk stuk stront.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die deze misstanden van Israel niet eens afkeurt. en in plaats daarvan Israel verdedigen
So what? Jij doet hetzelfde met Palestina.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die deze misstanden van Israel niet eens afkeurt. en in plaats daarvan Israel verdedigen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Op de tempelberg stond jarenlang een Joodse Tempel, het was een van de grootste heiligdommen in het Joodse geloof. De Moslims hebben het kapot gemaakt en er een Moskee boven op de ruiine gezet....
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, DAAR komen we verder mee. Een discussie van het niveau 'ja mama, maar ZIJ hebben nog meer snoepjes gestolen dan ik!'
Face it Meki, zowel Israeliers als Palestijnen zijn fout. Je kunt ontkennen wat je wil, maar de beelden spreken voor zich. Wie van de 2 partijen fouter is is dan verder volledig irrelevant, en het is totaal niet productief om daar over te discussieren. Beter gaan we het eens hebben over een oplossing, ipv elkaar de schuld in de schoenen te schuiven.
Nee: de Romeinen hebben de tempel verwoest.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Op de tempelberg stond jarenlang een Joodse Tempel, het was een van de grootste heiligdommen in het Joodse geloof. De Moslims hebben het kapot gemaakt en er een Moskee boven op de ruiine gezet....
Nee, Meki. Ik reageer net zo als jij nu reageert over Israel die in een deel van Jerusalem 20.000 woningen in Jerusalem-Oost wil bouwen.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
So what? Jij doet hetzelfde met Palestina.
Ja die is dus boven op de Joodse tempel gebouwdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar staat ook de Al Aqsa Moskee dus wat is je punt
wat vind je van de misdaden die Israel begaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik geef geen poep om Israel en dat weet je best.
je hebt niet eens normaal mijn vraag beantwoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waar verdedig ik israel dan? Wijs de post eens aan? Ik heb tot nu toe alleen maar over jou heen gezeken. En met goede reden. Je bent een achterlijk stuk stront.![]()
Zeker CIDI gezegdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ja die is dus boven op de Joodse tempel gebouwd![]()
Die vind ik heel erg, net zoals ik de misdaden van de Palestijnen heel erg vind.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef Meki het volgende:
wat vind je van de misdaden die Israel begaat
Je vergelijking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Meki. Ik reageer net zo als jij nu reageert over Israel die in een deel van Jerusalem 20.000 woningen in Jerusalem-Oost wil bouwen.
Jij bent net zo erg als Wilders in jouw reakties, als het Israel betreft, maar vind het wel prima als er 100.000 woningen voor Marokkanen in Nederland gebouwd worden?
Hoeveel woningen zijn er voor jullie in Amsterdam-West alleen al gebouwd?
Ik maak me er niet druk om, er zijn wel ergere dingen in de wereld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
wat vind je van de misdaden die Israel begaat
Dat je het IQ van een stoeptegel hebt wisten we al, maar je hoeft dat niet zo te benadrukken.quote:
Welke vraag? Het ging er juist over dat jij mijn vraag niet wilde beantwoorden. Slechtste poging om de boel om te draaien -ooit-quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
je hebt niet eens normaal mijn vraag beantwoord.
Hoe erg ??.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vind ik heel erg, net zoals ik de misdaden van de Palestijnen heel erg vind.
Het gekke is dat je daar nooit topics over opent.
Jullei stelen woningen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Meki het volgende:
Je vergelijking slaat nergens op.
Israel steelt land.
Israel is de ergste probleem in de wereldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, er zijn wel ergere dingen in de wereld.
Hebben de Palestijnen 20,.000 huizen gebouwd in Tel Avivquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat je het IQ van een stoeptegel hebt wisten we al, maar je hoeft dat niet zo te benadrukken.
Ik beschuldig jou van dat je de daden van Palestina weigert af te keuren? En wat doe je? Je ontkent dat door te beweren dat Palestina niks verkeerd doet. Nog geen VIJF minuten nadat hierboven dit filmpje werd gepost. Je krijgt de feiten hier in dit topic voorgeschoteld, en je weigert het ook maar af te keuren. Je gaat het zelfs ontkennen.
Zeg maar hetzelfde waar je onze vermeende leden van de zionistische lobby in dit topic van beschuldigd.
Jammer voor je Meki, maar iets wordt niet automatisch waar als je het maar vaak genoeg herhaalt. Je riedeltje wordt een beetje doorzichtig.
Hypocriete en domme opmerking, maar dat zijn we van je gewend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is de ergste probleem in de wereld
de vraag in de OPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Welke vraag? Het ging er juist over dat jij mijn vraag niet wilde beantwoorden. Slechtste poging om de boel om te draaien -ooit-![]()
Goed zo Meki. Vooral doorgaan met die discussie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe erg ??.
Foei , Israel niet meer doen ?? zoiets.
en nog maals Palestijnen hebben geen 20.000 huizen gebouwd in TEL AVIV
gelukkig was dat ook de gedachtegang van het westen na 9-11quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
Trouwens Meki, hoeveel Palestijnse familie-leden ben je al kwijtgeraakt tijdens het conflict tussen Israel en de Palestijnen en omringende landen dat jij zo betrokken bent daarbij?
Ik ben betrokken voor de burgers in die landen. de burgers die onder de regime van Israel moeten ondergaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef golfer het volgende:
Trouwens Meki, hoeveel Palestijnse familie-leden ben je al kwijtgeraakt tijdens het conflict tussen Israel en de Palestijnen en omringende landen dat jij zo betrokken bent daarbij?
ik zie de mensen die Israel besturen als duivels dat verklaart waarom ze met duivelachtige plannen komenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Goed zo Meki. Vooral doorgaan met die discussie.
- Ja, maar de Palestijnen hebben 20 kinderen vermoord door een schoolbus op te blazen!
- Ja, maar de Israeliers hebben 20.000 huizen gebouwd in Tel Aviv!
- Ja, maar de Palestijnen hebben raketten afgeschoten op een woonwijk!
- Ja, maar de Israeliers hebben zoveel kinderen doodgeschoten!
Ik zie die lui daar nu echt voor me als een grote groep Meki klonen. Geen wonder dat ze daar na tig jaar nog steeds geen vrede hebben
Deze bedoel je?quote:
Die had ik al beantwoord met de tigduizend woningen die in Amsterdam-West zijn gebouwd voor Marokkanen.quote:Hoe zou jij het vinden als Duitsland 20.000 huizen gaat bouwen in Amsterdam. waar jou FAMILIE wordt verwijderd en dan de Duisters erin wonen. ??.
Dat is geen antwoord op de OP.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[..]
Die had ik al beantwoord met de tigduizend woningen die in Amsterdam-West zijn gebouwd voor Marokkanen.
Die overigens van harte welkom zijn, zolang ze zich gedragen en niet klakkeloos achter de propaganda-machine van dubieuze bronnen en figuren aanlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |