Tegen die tijd is de gulden alweer heringevoerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef MarkyB het volgende:
mja... maar t gaat er meer om of het bewaard blijft het geld of dat het verbleekt or what ever zodat ik er niet meer aan hoef te denken en ik me de moeite kan besparen de tank te destroyen als de auto stuk is..
Onder druk zetten en laten verstuivenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
diesel brandt wel... maar niet met een aansteker
nee, gelukkig komt teringjosti wel in het woordenboek voor...quote:
Dat ligt er maar net aan wat voor een auto het is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:47 schreef buzzer het volgende:
www.broodjeaap.nl
ik geloof echt helemaal geen flikker van dit verhaal. Je krijgt het echt bij een auto niet voor elkaar een een geldbriefje in de tank te laten vallen
'T is dat je een lekker wijf bent, anders ging ik er ook nog even over heen. Die domme opmerking bedoel ik dan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef donnahvh het volgende:
whahaha hoe stoer!!!
denk idd wel dat je meer zou gaan kosten maar eigenlijk is je baas zo stom om zn personeel te laten tanken
werk je toevallig bij een sosiale werkplaats?
Ach man, het had onze moeder kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
'T is dat je een lekker wijf bent, anders ging ik er ook nog even over heen. Die domme opmerking bedoel ik dan.
Ach, ik kan het er wel op doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:51 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ach man, het had onze moeder kunnen zijnlaat je gaan
Onee toch niet, bij nader inzicht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ach, ik kan het er wel op doen.
Ze lijkt op Irene MOors.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Onee toch niet, bij nader inzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |