lijjkt wel wat op klompen vincentquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef SunChaser het volgende:
We sturen Bertje Doperwtje
[afbeelding]
ja maar een land als Engeland wat altijd als laatste eindigt maar wel veel geld in het festijn steekt... Okee ze hebben niet de beste inzendingen, maar het ligt er ook aan dat die landen op elkaar stemmen en Engeland politiek gezien niet helemaal lekker ligt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tot op heden zijn het nog altijd de sterkste landen die in de top 3 komen. Vriendjes maken echt niet het verschil tussen plaats 20 en plaats 1. Zelfs Turkije moest dit jaar meedoen aan de voorronde. En ik heb even gemist waar in het oostblok Finland precies ligt?
Het heeft geen zin wat we sturen. We zijn Nederland. We zijn history!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef buzzer het volgende:
We laten Hind een Oosteuropees nummer zingen, dat kan ze wel
ik hoop echt dat hij zaterdag een paar opmerkingen maakt die door de regie niet erg gewaardeerd wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef Majar het volgende:
Als Paul de Leeuw niet wil met een lekkere foute tekst, dan sturen we prinses Maxima, dat gaat het helemaal worden! Ze kan best leuk zingen![]()
Ik vrees alleen dat ze niet wil.![]()
Boris lijkt me ook een goed ideequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn suggesties voor volgend jaar:
1. Within Temptation
2. Boris
3. Blof
4. Stevie-Ann
5. Room Eleven
Ja joh, Marokko en Oost-Europa, all the samequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef buzzer het volgende:
We laten Hind een Oosteuropees nummer zingen, dat kan ze wel
Adje en Theo - De Budelse Ballen Balladequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Het prpobleem is dat we t altijd veel te serieus benaderen. Stuur Adje en Theo, Willy Batenburg (of is die al dood) of die man die zingt: Daaar bij de Waterkant Hotseee
Thats not very ladylikequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:00 schreef Fleurezeur het volgende:
Kan Kim Holland geen pingpongballen uit haar vagina schieten? Samen met Kelly en Mareike Helwegen ......onze laatste hoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |