Noem eens 1 goed West-Europees nummer danquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef HuubTuub het volgende:
ik zei het... de oostblokkers. inteelthoeren
Denemarken en Portugal toch zeker...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch, ik zat net de denken welk West-Europees land er nu dan door moest, maar buiten Denemarken kon ik er toch geen bedenken hoor eigenlijk.
Nee, Reunion haalde de finale wel.quote:
The Saints Are Coming - U2quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Noem eens 1 goed West-Europees nummer dan
Nederland. Tsjongejonge. De rest is echt drama.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Noem eens 1 goed West-Europees nummer dan
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Turkije. Nou, Nederland Duitsland heeft iig wat te stemmen morgen
Gewoon net als Italië besluiten niet meer aan deze corrupte politieke vriendjespolitiekbende mee te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef SunChaser het volgende:
Nederland moet of kappen of gewoon dokken zoals Engeland en Frankrijk.
Jezus, dat was ook zoooooooo slecht. Jaar daarvoor dat meisje op die blote voeten waarban we nooit meer iets hebben gehoord.quote:
Ach, en toch zitten we er ons elk jaar rond te vermakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon net als Italië besluiten niet meer aan deze corrupte politieke vriendjespolitiekbende mee te doen.
de nog grotere corruptie heeft in die corruptie geen zinquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon net als Italië besluiten niet meer aan deze corrupte politieke vriendjespolitiekbende mee te doen.
dat dus....quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Denemarken?quote:
Engeland, Frankrijk etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Je hoopt tegen beter weten in maar dit moet echt een keer ophouden, er is nu echt geen een westers land door
Denemarken, Nederland en Andorra hadden dat toch echt wel verdiend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |