abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50573259
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja, met Rijkaard.
Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...
Ja hij was enorm succesvol. Denk dat hij ook nog wel verder kan met deze ploeg. Hij liever dan Van basten of Koeman..
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 18 juni 2007 @ 13:48:50 #202
159022 AminBen
El Maestro
pi_50575900
Post t hier ook maar ff:

Vanavond beslist Gio of ie nog een jaar bij Barca blijft of dat ie naar Nederland komt (en dan dus evt. naar Feyenoord). En daar hangt dan ook weer vanaf of Makaay komt. Komt Gio dan komt ook Makaay zo werd gezegd door de verslaggever van RR. (Je kon er vergif op innemen dat als Gio komt Makaay ook komt).
  maandag 18 juni 2007 @ 13:55:18 #204
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50576072
Tja, ik persoonlijk zou het wel jammer vinden als hij vertrekt.
Misschien niet de beste verdediger (middenvelder), maar wel iemand die altijd 100% inzet toont.
Hij heeft een goede mentaliteit en persoonlijkheid. Altijd de rust zelve en hij schijnt enorm goed in de groep te liggen.

Maar als hij dan toch gaat vertrekken hoop ik dat het maar naar één club is, Feyenoord.! Want daar hoort hij thuis.

Giovanni
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50576289
baaaaaaaalen
pi_50576880
Is Abidal al binnen?
  maandag 18 juni 2007 @ 14:38:05 #207
159022 AminBen
El Maestro
pi_50577619
Lyon en Barca lijken en bijna uit voor 14 miljoen.
  maandag 18 juni 2007 @ 14:47:01 #208
159022 AminBen
El Maestro
  maandag 18 juni 2007 @ 15:11:39 #209
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50578884
Chivu
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 18 juni 2007 @ 15:23:49 #210
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50579299
18 miljoen is veel te veel voor Chivu.
pi_50579366
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
Chivu
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_50579386
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Omnifacer het volgende:
18 miljoen is veel te veel voor Chivu.
Dat heet onderhandelen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:28:33 #213
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50579518
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef partyyboyy het volgende:

Dat heet onderhandelen
True that. Ze kunnen beter Vermaelen halen trouwens.
pi_50611922
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef EnactedChaos het volgende:
Post t hier ook maar ff:

Vanavond beslist Gio of ie nog een jaar bij Barca blijft of dat ie naar Nederland komt (en dan dus evt. naar Feyenoord). En daar hangt dan ook weer vanaf of Makaay komt. Komt Gio dan komt ook Makaay zo werd gezegd door de verslaggever van RR. (Je kon er vergif op innemen dat als Gio komt Makaay ook komt).
En? Is de uitkomst van Gio al wereldkundig gemaakt?
pi_50611957
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:24 schreef Longmen het volgende:

[..]

En? Is de uitkomst van Gio al wereldkundig gemaakt?
Als Gio, Hofland en Makaay naar Feyenoord gaan worden ze nog goed
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:25:44 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50616458
quote:
'Zeven spelers mogen vertrekken bij Barça'

19/6/2007 15:05

Zeven spelers krijgen binnenkort van Txiki Begiristain te horen dat ze weg moeten bij Barcelona. Volgens Marca staan Juliano Belletti (foto), Silvinho, Thiago Motta, Edmilson, Ludovic Giuly, Santi Ezquerro en Javier Saviola op het lijstje van de technisch directeur.

Van het zevental is Saviola de enige die een aflopend contract heeft bij de onttroonde kampioen. De Argentijn vertelde maandag al dat hij moest vertrekken bij Barcelona. De zes anderen zullen van Begiristain te horen krijgen dat ze komend seizoen niet op (veel) speeltijd hoeven te rekenen.

Ook Eidur Gudjohnsen, Rafael Márquez en Lilian Thuram zijn niet zeker van hun plaats bij Barcelona. Mochten de Blaugranas een goed aanbod ontvangen voor hen, dan mogen ze naar een andere club verkassen.
Vaag verhaal. AC Milan zou interesse hebben in Edmilson (of Emerson), dan ga je nu toch niet zeggen dat die weg moet, dan verlaag je z'n waarde lekker.

Ook vind ik het raar dat sommige spelers genoemd worden die het eigenlijk prima gedaan hebben, vooral Guily, die telkens goeie diepte brengt in het spel als dat nodig is. Ben van mening dat toch echt de grote jongens die het team moeten dragen hebben gefaald, en niet de mannen die in dit stuk genoemd worden (Gudjohnsson ook).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:34:29 #217
159022 AminBen
El Maestro
pi_50616747
Ze willen Dos Santos die functie van Guily laten bekleden dacht ik, ik ken hem niet alleen.

Guily had al aangegeven dat de kans 80% was dat hij vertrekt
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:57:37 #218
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_50617686
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja, met Rijkaard.
Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...
Laporta heeft vandaag weer aangegeven dat Barca met Rijkaard door wil

Van Basten
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_50618167
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Vaag verhaal. AC Milan zou interesse hebben in Edmilson (of Emerson), dan ga je nu toch niet zeggen dat die weg moet, dan verlaag je z'n waarde lekker.

Ook vind ik het raar dat sommige spelers genoemd worden die het eigenlijk prima gedaan hebben, vooral Guily, die telkens goeie diepte brengt in het spel als dat nodig is. Ben van mening dat toch echt de grote jongens die het team moeten dragen hebben gefaald, en niet de mannen die in dit stuk genoemd worden (Gudjohnsson ook).
En Motta naar Ajax?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:00:31 #220
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50619905
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo dramatisch Jojo. Ik weet dat je weer op Deco, Ronaldinho en Eto'o doelt, maar die hebben persoonlijk helemaal niet gefaald. Het hele team heeft het in een aantal wedstrijden af laten weten, soms door een verkeerde instelling, soms door een verkeerde tactiek en soms door persoonlijke fouten, en dan met name achterin. DAT heeft ons dit jaar de titel gekost, we hebben nog altijd meer doelpunten gescoord dan Madrid en we hebben er minder tegen, Ronaldinho, Messi en Eto'o (die ook nog eens lang geblesseerd is geweest samen met Messi) hebben het verder helemaal niet slecht gedaan. Ronaldinho misschien iets minder dan vorig seizoen, mag het een keertje?
Het is niet het seizoen geworden zoals ik hem graag gezien had, maar om nou ENORM dramatisch te gaan doen, nee.

Sommige spelers in die lijst die je daar opnoemt mogen wmb ook weg of vervangen worden, vergeet niet dat waarschijnlijk Bojan en Dos Santos ook bij de selectie komen volgend siezoen.

Of er een grote naam weggaat?, ik moet het nog zien..
Ik heb het gevoel dat Deco wel eens kon vertrekken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:09:34 #221
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50620270
Persoonlijke fouten achterin hou je altijd maar als je in de 60 minuten van te voren 5 giga grote kansen niet afmaakt vind ik toch echt dat daar het probleem ligt. Je moet jezelf niet met Real vergelijken, want die speelde ook bagger.

Als je problemen op wilt lossen moet je beginnen met de spelers die wekelijks speelden en niet hebben gepresteerd, niet de jongens die 90% van de wedstrijden op de bank zitten en dan 5 minuten voor tijd moeten invallen om er 2 in te trappen. Op het moment dat alles goed loopt en er gewonnen wordt zijn de grote sterren de mannnen die alles kunnen, op het moment dat er verloren wordt is het de schuld van de wisselspelers. Komt op zeg... Tuurlijk is het lastig om je grote mannen aan te pakken maar dat zou wel moeten gebeuren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:14:14 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50620483
Laporta heeft vandaag tijdens een persconferentie gezegd dat ze een linksback, een centrale verdediger, 2 middenvelders en een aanvaller willen halen. Dit om wat specifieker te zijn.
pi_50620492
Over het gehele seizoen bekeken was Barcelona beter dan Real Madrid, we hebben ook meer gescoord inderdaad, alleen de regel dat het onderlinge resultaat eerst telt maakt Real Madrid kampioen. Daar komt bij dat Barcelona lang geen beroep heeft kunnen doen op Eto'o en Messi en het duurde ook weer even voordat ze echt in topvorm waren.
Daardoor lag er dit jaar enorm veel druk op Ronaldinho, hij moest het allemaal maar doen steeds. Iedereen verwachtten steeds weer van hem dat hij de actie maakte. Ik geef toe dat Ronaldinho geen superseizoen heeft gedraaid en sommige wedstrijden was hij echt teleurstellend, maar zelfs de beste voetballer ter wereld speelt wel eens slechte wedstrijden.
Jammer alleen dat die wedstrijden zo cruciaal waren (nutteloze rode kaart bijvoorbeeld).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:16:11 #224
159022 AminBen
El Maestro
pi_50620560
Toen Eto'o en Messi er weer bijkwamen begon het eigenlijk
pi_50620567
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef jojomen4 het volgende:
Laporta heeft vandaag tijdens een persconferentie gezegd dat ze een linksback, een centrale verdediger, 2 middenvelders en een aanvaller willen halen. Dit om wat specifieker te zijn.
Ja, de verdediging is nog altijd vrij slecht bij Barcelona, daar moet echt wat aan gedaan worden.
Verder moet Eto'o inderdaad een noemenswaardige vervanger hebben, met Gudjohnson red je het natuurlijk niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:19:45 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50620705
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef AminBen het volgende:
Toen Eto'o en Messi er weer bijkwamen begon het eigenlijk
Dat is de periode dat de helden de meeste punten verneukte, ze stonden toch nog voor op RM. Eto'o zou je nu moeten verkopen voor veel geld, je weet niet of die goed terug komt van z'n blessure (want dat heeft ie nog steeds niet laten zien, hoeveel goals in hoeveel duels?) en het blijft klote tussen hem en Ronaldinho, dat kan denk ik echt niet gelijmt worden. Eto'o wil hard werken en Ronaldinho.. tsja..dies gewoon lui net als Ronaldo.
pi_50620888
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd of Gio blijft met dat vooruitzicht, denk het wel eigenlijk.

Hij zal toch z'n wedstrijdjes wel meepakken. Zeker als Rijkaard blijft zie ik m dit jaar niet vertrekken.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:33:26 #228
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50621254
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef jojomen4 het volgende:
op het moment dat er verloren wordt is het de schuld van de wisselspelers. Komt op zeg... Tuurlijk is het lastig om je grote mannen aan te pakken maar dat zou wel moeten gebeuren.
Niemand wordt gestraft, er is geen reden tot straffen.
Er moet gewoon vers bloed komen, en sommige spelers komen domweg kwaliteit tekort imo, ik noem bv een Motta.
En waarom zal je Ronaldinho of Eto'o eruit smijten? twee spelers die enorm geliefd zijn in Barcelona en enorm veel kwaliteit bezitten. Alleen om dat ene conflictje wat al lang weer is bijgepraat? Of denk je werkelijk dat als Ronaldinho niet bij Barcelona had gespeeld we dit siezoen we kampioen waren geworden?
Ronaldinho en met name Eto'o zijn bijna niet te vervangen. Ik word dan ook doodmoe van al die geruchtjes de laatste tijd.
Mocht Ronnie of Eto'o wel vertrekken dan zou ik dat doodzonde vinden

Ik denk, dat het team om de volgende namen heen gebouwd gaat worden, en dat we een paar nieuwe namen gaan zien.
Pure speculatie trouwens, want ik kijk er ook niet raar van op als er WEL een grote naam vertrekt.

Messi, Eto,o, Ronaldinho, Puyol, Xavi (iniesta). Zambrotta

Maar ik zie het allemaal wel de komende tijd, ik heb geen glazen bol en het is nu allemaal puur koffiedik kijken.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:52 #229
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50621373
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat is de periode dat de helden de meeste punten verneukte, ze stonden toch nog voor op RM. Eto'o zou je nu moeten verkopen voor veel geld, je weet niet of die goed terug komt van z'n blessure (want dat heeft ie nog steeds niet laten zien, hoeveel goals in hoeveel duels?)
Die komt echt wel weer terug op zijn oude niveau
quote:
en het blijft klote tussen hem en Ronaldinho, dat kan denk ik echt niet gelijmt worden. Eto'o wil hard werken en Ronaldinho.. tsja..dies gewoon lui net als Ronaldo.

Je doet net alsof je er dagelijks bij bent op de training.
pi_50683610

Zo ziet Henry eruit in een Barca shirt.
pi_50683722
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

Wat een aanval zou dat (kunnen) zijn
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:07:58 #232
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_50693063
Ik vind het toch wel verrassend dat ze Deco op de transferlijst hebben gezet (bron: Sport)

Niet dat Deco nou zo ontzettend goed gespeeld heeft, maar het is wel een fenomenale speler, waarvan ik het gevoel had dat hij nog genoeg krediet bij Barca zou hebben om ook volgend jaar er nog te spelen.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_50693407
Ik ben ook gecharmeerd van Deco. Jammer dat Chelsea al voldoende middenvelders heeft, anders zou het mooi geweest zijn als Mourinho en hij weer samen konden werken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:05 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50693512
Ik vond Deco nou niet zo heel erg sterk spelen in de wedstrijden die ik heb gezien van Barça dit seizoen. Ben benieuwd hoe jullie dat zien.
29.10 Novastar HMH
pi_50693695
Naast Xavi verbleekt ie natuurlijk wel een beetje, maar Deco speelde niet echt slecht ofzo. Ook niet uitzonderlijk goed, gewoon een degelijk seizoen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:32:23 #236
159022 AminBen
El Maestro
pi_50694138
Iniesta is beter dan Xavi & Deco
pi_50696732
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef AminBen het volgende:
Iniesta is beter dan Xavi & Deco
Klopt helemaal! Als Iniesta wat meer met gewichten gaat spelen kan hij absolute wereldklasse worden
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:49:22 #238
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50701901
Iniesta is inderdaad de beste middenvelder, maar Deco is ook een uitstekende speler. Raar als ze hem idd op de transferlijst hebben gezet, maar je weet natuurlijk niet wat de reden daarvoor zou kunnen zijn.
pi_50702295
Het bericht komt van sport.es, die strooien net als de andere spaanse kranten met onzin de laatste weken. Maar dit bericht kon wel eens waar zijn.
Ik heb al een hele tijd het idee dat Deco wel eens zou kunnen vertrekken. Hij speelde opzich weer een prima seizoen, misschien iets minder dominant aanwezig maar wel vrij constant.
Als er één van de grote namen (Eto'o , Ronaldinho, Deco) gaat vertrekken dan is hij het denk ik.
En Iniesta moet gewoon een basisplek volgend seizoen.
pi_50702504
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

ze kunnen bij Mundo ook al photoshoppen
pi_50702808
Ik ben voor 150 miljoen aangenomen als bankzitter

Doe ik toch goed
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:31:14 #242
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50705768
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef venomsnake het volgende:
Het bericht komt van sport.es, die strooien net als de andere spaanse kranten met onzin de laatste weken. Maar dit bericht kon wel eens waar zijn.
Ik heb al een hele tijd het idee dat Deco wel eens zou kunnen vertrekken. Hij speelde opzich weer een prima seizoen, misschien iets minder dominant aanwezig maar wel vrij constant.
Als er één van de grote namen (Eto'o , Ronaldinho, Deco) gaat vertrekken dan is hij het denk ik.
En Iniesta moet gewoon een basisplek volgend seizoen.
Inderdaad. Heb niet voor niets een Barca-shirt met zijn naam erop

Waarom trouwens altijd die A ervoor?
pi_50706303
quote:
Barça drie maanden zonder Puyol

Barcelona heeft een zware klap te verwerken gekregen. Carles Puyol zal door een knieblessure namelijk drie maanden aan de kant staan en de start van het nieuwe seizoen aan zich voorbij laten gaan.

De aanvoerder van de Catalanen raakte gisteren in Zuid-Afrika geblesseerd tijdens het oefenduel tegen Mamelodi Sundowns (1-2), waar hij in de tweede helft in actie kwam. Vandaag werd de aard van de kwetsuur in een ziekenhuis in Barcelona vastgesteld.

Naar verluidt zal Puyol (28) in september weer met de selectie mee kunnen trainen, waardoor hij sowieso de eerste competitieduels zal missen. Ook de EK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Letland komen te vroeg voor hem.
Verdomme.!
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:07:31 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50707229
Fuckheid. Naja... Jammer dan, is niet anders. Gelukkig hebben we Oleguer nog, als hij inmiddels wél weet hoe de buitenspelval werkt is dat ook best een goeie.
pi_50707407
Leuk altijd, die oefenpotjes voor het geld...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:53:24 #246
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50727633
Een goed begin is het halve werk:

Edmilson waarschijnlijk 6 maanden out.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:55:05 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50727703
Chivu halen dus?
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:56:33 #248
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50727758
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
Chivu halen dus?
Als je de berichten moet geloven zijn ze daar inderdaad mee bezig.
wmb is Chivu meer dan welkom.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:32 #249
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50727791
wmb niet. Laat hem maar naar Madrid komen
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:46 #250
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50727905
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Omnifacer het volgende:
Gelukkig hebben we Oleguer nog, als hij inmiddels wél weet hoe de buitenspelval werkt is dat ook best een goeie.
Ik vond Oleguer een aatal keer vrij matig invallen, een paar dure foutjes gemaakt.
Maar hij moet natuurlijk wel blijven, echte Catalaanse socialist. !
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:01:20 #251
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50727922
Oleguer is altijd zo slecht met PES heft hij ook telkens buitenspel op
29.10 Novastar HMH
pi_50728236
Chivu in een Barcelona shirt
pi_50729999
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
Oleguer is altijd zo slecht met PES heft hij ook telkens buitenspel op
Je moet hem ook alleen gebruiken als RB en uitsluitend wanneer zijn conditiepijltje rood is
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:49:25 #254
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_50733998
Gewoon Puyol, Thuram, Marquez en eventueel Edmilson gebruiken voor CB, en Zambrotta, Van Bronckhorst en Belletti voor RB.

Oleguer gelijk van de hand doen, elke cent is meegenomen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:59:08 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50740040
AminBen zag het als eerste maar die meld het hier niet:

Vice president van Barca meld de aankoop van Henry voor 24 miljoen euro.

Duur voor een bankzitter, en exact de route die jullie niet (of wel ) in zouden moeten slaan. 1 Extra vedette die moet concurreren met het wilde stier die altijd stennis schopt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:05:38 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50740299
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Je moet hem ook alleen gebruiken als RB en uitsluitend wanneer zijn conditiepijltje rood is
Ik speel niet mét Barça godzijdank
Alleen het aantal rode kaarten en strafschoppen die ik hem heb aangesmeerd offline zijn niet meer te tellen
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:08:30 #257
159022 AminBen
El Maestro
pi_50740397
alle remmen los nu.

Calderon doet Kaka, lekker puh
pi_50740484
AminBen zag het als eerste en die meld het hier wel:

President van Real Madrid meld de aankoop van Kaka voor 24 miljoen euro.

Duur voor een bankzitter, en exact de route die jullie niet (of wel ) in zouden moeten slaan. 1 Extra vedette die moet concurreren met het wilde stier die altijd stennis schopt

vrijdag 22 juni 2007 @ 20:13:44 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50740585
Het wilde stier dat.
29.10 Novastar HMH
pi_50740654
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
Het wilde stier dat.
Yo Yo man! is spaans van origine volgens mij, kun je hem niet kwalijk nemen dus..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:29:29 #261
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50741147
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Yo Yo man! is spaans van origine volgens mij, kun je hem niet kwalijk nemen dus..
*schaamt zich rot* 2 talig opgegroeid, telt dat?

Was zo enthousiast dat ik er geen aandacht aan gaf. Heb daarna nog snel op unibet 400 euro gedropped op "Henry speelt voor Barca volgend seizoen" @2.75. Misschien dat ik daar nog iets mee win

pi_50741326
quote:
Henry naar Barcelona

Geschreven door Administrator
Friday 22 June 2007

Vandaag is Thierry Henry voor 24 miljoen euro verkocht aan Barcelona. De Fransman verruilt zijn oude vertrouwde Arsenal voor het beter presterende Barcelona.
De reden van de overgang is de prijzen, aangezien er bij Arsenal veel spelers vertrekken en weinig komen, zullen de prestaties van Arsenal niet beter worden. Wil Henry nog aan prijzen denken dan was het zeker niet bij Arsenal. De transfer was niet helemaal onverwacht; mede door de uitspraak van Eto'o vorige week: 'Ik speel volgend seizoen met Henry!'
Volgend seizoen kunnen we kijken hoe het hem vergaat!

www.nuldertien.net
pi_50741442
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]

www.nuldertien.net
De reden van de overgang is de prijzen, aangezien er bij Arsenal veel spelers vertrekken en weinig komen, zullen de prestaties van Arsenal niet beter worden
Gast, wat een flutartikel.

En een flutsite.
pi_50741532
http://www.nu.nl/news/112(...)van_Real_Madrid.html

Koeman naar Madrid, zal een echte Barcelona man toch niet doen?
pi_50741596
Heeft Gio al een gouden handdruk gehad?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:52:49 #266
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50741869
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft Gio al een gouden handdruk gehad?
Gouden handdrukken krijg je alleen als je in de top werkt, en daar zit Barca al lang niet meer.
pi_50742109
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Mindstate het volgende:

[..]

De reden van de overgang is de prijzen, aangezien er bij Arsenal veel spelers vertrekken en weinig komen, zullen de prestaties van Arsenal niet beter worden
Gast, wat een flutartikel.

En een flutsite.
Doe rustig man ... Het is gelijk geschreven toen het nieuws bekend werd. Dit is een primeur die meer gaat om het nieuw dan hoe het geschreven is.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:08:16 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50742327
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]

Doe rustig man ... Het is gelijk geschreven toen het nieuws bekend werd. Dit is een primeur die meer gaat om het nieuw dan hoe het geschreven is.
Welke primeur? De bron die het eerst met het nieuws komt is toch degene met de primeur? EFE.es dus.

Ik weet niet of je het zelf geschreven hebt of dat je iemand van die site kent, indien dat het geval is kun je hem misschien vertellen dat ie beter een bron erbij kan zetten. Of het Henry is die het hem zelf heeft verteld of dat ie het van EFE.es (of Marca.com of As.com) overneemt; bron vermelden is wel zo netjes.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:11:49 #269
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50742448
Zou het wel jammer vinden want Thierry Henry = Arsenal en Arsenal = Thierry Henry
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:19:06 #270
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50742686
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

*schaamt zich rot* 2 talig opgegroeid, telt dat?

Was zo enthousiast dat ik er geen aandacht aan gaf. Heb daarna nog snel op unibet 400 euro gedropped op "Henry speelt voor Barca volgend seizoen" @2.75. Misschien dat ik daar nog iets mee win

Natuurlijk, ik vergeef het je
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:22:16 #271
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50742792
Vind het toch beetje raar... dit is echt zo'n topper die echt niet op de bank wil zitten zoals een ouwe Thuram, Gio of jonge Iniesta.

Als je met de grote 4 wil knallen (Ronie, Messi, Eto'o en Henry) dan kun je nog maar 2 echte middenvelders opstellen, waarvan Xavi en Deco er de grootste kansen hebben en die ook niet echt heel verdedigend ingesteld zijn. Dan heb je het nog niet eens over Iniesta die langzamerhand toch ook wel meer aanzien zal willen. Ben benieuwd.

Eto'o geen vandaag in een interview aan dat die een "haat liefde verhouding heeft met Ronaldinho".
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:50:39 #272
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50743736
Tsja, wat moet ik hier op zeggen.. Geen verkeerde speler natuurlijk.
Eto'o loopt al een paar dagen te roepen dat hij met Heny gaat spelen..

Of het roteren wordt of dat we anders gaan spelen is iets wat de toekomst moet uitwijzen. Ben wel erg benieuwd.. Henry tekent natuurlijk niet zomaar, dus daar zullen wel goede afspraken over zijn gemaakt.

Wel een hele interessante ontwikkeling, de geruchten waren er natuurlijk maar moet wel een beetje aan het idee wennen zeg maar..

Wat een start van de transferperiode..

Jeetje zeg.. wat een nieuws.

Anyway,

Ben benieuwd..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:54:02 #273
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50743859
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef venomsnake het volgende:

Wat een start van de transferperiode..
Als je je supporters tijdens het seizoen laat stikken moet je ze snel nieuwe hoop geven he
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:54:50 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50743890
Die Variante Excepcional heet niet voor niets zo denk ik. Dit lijkt me vrij onlogisch.
29.10 Novastar HMH
pi_50743906
Het is nog steeds niet officieel of wel, van Henry? Dan maar hopen op dat ene procent dat het niet doorgaat.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:59:24 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50744050
Variante Excepcional, hou toch op zeg!

"Zoals je in de tekeningen kunt zien is Henry op meerdere posities inzetbaar". Wat een BS! Als je Ronaldinho op goal tekent betekend dat toch niet dat die kan keepen.

Henry kan in een 2 spitsen systeem spelen en 3 spitsen waarbij hij de centrum spits is. Niet rechteraanvaller of linkeraanvaller, en helemaal al niet bij Barcelona waar je voornamelijk aan de lijn moet blijven hangen totdat je de bal hebt en naar binnen mag.

Henry is een zwever die ruimte nodig heeft, die kun je niet ergens stallen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:00:53 #277
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50744103
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Als je Ronaldinho op goal tekent betekend dat toch niet dat die kan keepen.
Ronaldinho kan alles.
pi_50744135
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Variante Excepcional, hou toch op zeg!

"Zoals je in de tekeningen kunt zien is Henry op meerdere posities inzetbaar". Wat een BS! Als je Ronaldinho op goal tekent betekend dat toch niet dat die kan keepen.

Henry kan in een 2 spitsen systeem spelen en 3 spitsen waarbij hij de centrum spits is. Niet rechteraanvaller of linkeraanvaller, en helemaal al niet bij Barcelona waar je voornamelijk aan de lijn moet blijven hangen totdat je de bal hebt en naar binnen mag.

Henry is een zwever die ruimte nodig heeft, die kun je niet ergens stallen.
Hij speelde eerst altijd als linkeraanvaller, was ie nooit zo'n geweldige speler, totdat ie ooit in de spits belandde.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:04:00 #279
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50744210
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Hij speelde eerst altijd als linkeraanvaller, was ie nooit zo'n geweldige speler, totdat ie ooit in de spits belandde.
Mmm.. waar was dat dan? Ik dacht dat ik hem op jonge leeftijd bij Monaco met Ikpeba in de spits zag staan.
pi_50744264
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:04 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Mmm.. waar was dat dan? Ik dacht dat ik hem op jonge leeftijd bij Monaco met Ikpeba in de spits zag staan.
Bij Monaco en Juventus heeft hij toch echt vaak als linkeraanvaller gespeeld. Toen speelde hij ook wel in de spits, maar dit was dan vaak in een tweespitsensysteem, met drie was hij eigenlijk altijd de linker. Wenger haalde hem ooit naar het centrum, de rest is wel bekend dacht ik zo.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:05:40 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50744268
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is nog steeds niet officieel of wel, van Henry?
Nee.. Het overvalt me ook een beetje allemaal.. In positieve zin dan.
Ik ga even de spaanse en engelse sites lezen, toch wel nieuws dit..

Dit gaat wel rond komen denk ik, staat werkelijk overal nu.
pi_50744368
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee.. Het overvalt me ook een beetje allemaal.. In positieve zin dan.
Ik ga even de spaanse en engelse sites lezen, toch wel nieuws dit..

Dit gaat wel rond komen denk ik, staat werkelijk overal nu.
Spaanse kranten en Franse wel ja, Engelse heb ik nog niet zo gecheckt eigenlijk.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:08:15 #283
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50744383
Jongens, dit gaat 200% zeker door, dat kan ik je verzekeren. Morgen ochtend zal het op de site van Barcelona staan denk ik zo. Straks iig lekker radio luisteren waarin het lang besproken zal worden. Misschien dat Eto'o zelf aan de lijn hangt omdat die een goeie vriend is van de presentator. Die hangt daar dagelijks z'n vuil op.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:11:22 #284
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50744496
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Spaanse kranten en Franse wel ja, Engelse heb ik nog niet zo gecheckt eigenlijk.
Klik

staat ook op sky sports en andere sites.
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien dat Eto'o zelf aan de lijn hangt omdat die een goeie vriend is van de presentator. Die hangt daar dagelijks z'n vuil op.
pi_50745246
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Klik

staat ook op sky sports en andere sites.

al is het daarmee toch wel rond, dat is minder mooi
pi_50745282
quote:
La Liga - Barca to complete Henry swoop

La Liga - Barcelona will complete the signing of Thierry Henry from Arsenal soon for 24 million euros, according to reputable Spanish press agency EFE.
FOOTBALL 2006-2007 Premiership Arsenal Henry - 0

Henry, 29, has been linked with a move to the Camp Nou for over a year, with Barca openly expressing their admiration for the France striker.

When contacted by Eurosport.yahoo.co.uk, Barcelona were loath to confirm that Henry would join in the next 24 hours.

"We cannot confirm this information at this time," they stated.

However Spanish press, led by respected newspaper El Mundo, said that club sources had revealed the imminent transfer and that a four-year contract would be announced in due course.

Henry opted to remain at Arsenal after losing the Champions League final against the Blaugrana in 2006. He signed a four-year contract and seemed to have lost any will to move to the Catalan outfit after a spat on the field with captain Carles Puyol during the Paris match.

Barca lost the Liga title to arch rivals Real Madrid on the final day of the season last weekend and have failed to live up to the high standards of the previous two seasons, leading president Joan Laporta to warn several "untouchable" stars that they would be shipped out to make way for fresh faces.

The future of Cameroon striker Samuel Eto'o has been widely speculated upon in recent weeks, as has that of Brazil playmaker Ronaldinho.

However the signing of Henry does not necessarily mean that one of these players will be sold. Eidur Gudjohnsen is perhaps more likely to exit after one season at the club.
pi_50745321
Nooit gedacht dat ik Henry ooit ga aanmoedigen....
pi_50745410
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:31 schreef Skwish het volgende:
Nooit gedacht dat ik Henry ooit ga aanmoedigen....
Nooit gedacht dat ik misschien Barca ga volgen
pi_50745657
Even iets anders...
Maar is het competitieprogramma voor volgend jaar al bekend? Of wanneer wordt het bekend gemaakt?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:31:57 #290
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50751923
Stukje uit een interview met Henry dat morgen in L’Equipe zou moeten verschijnen..
quote:
I still have to pass a medical on Monday. But yes, I have chosen Barcelona. I am going to sign there for the next four seasons … for the football they play, their history, their stadium. For Frank Rijkaard, who I grew up watching.
bron
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:55:01 #291
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50755362
Hing al weken in de lucht
pi_50755504
Henry -- Barca
pi_50756137
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef Grimm het volgende:
Hing al weken jaren in de lucht
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:59:27 #294
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50756649

Nou, ik ben benieuwd hoe nu verder.. gaan we in een andere formatie spelen? komt er een rotatiesysteem? of vertrekt Eto'o naar Milan?
Interessant allemaal.. Flinke emmer geld vragen voor Eto'o als toch naar Milan zou gaan.
Ik heb bijna de hele nacht niet geslapen door dit nieuws (en ik slaap al zo slecht) want er staat een hoop te veranderen komend seizoen.

Wie komen er nog meer en wie gaan er nog vertrekken? veel te spannend..

Ik ben vooral blij met Henry omdat hij goed met jonge spelers om kan gaan, Bojan en Dos Santos komen zitten komend seizoen (waarschijnlijk) ook bij de selectie en die kunnen een hoop van hem leren. Geldt denk ik ook voor Messi trouwens.

We gaan het zien..
pi_50756685
Zou Rijkaard het aandurven 4-2-4 te spelen? Zou echt geweldig zijn

Zambrotta-Puyol-(Thuram/Aankoop)-(Abidal)

------------Xavi---------Iniesta----------------

------Messi------------------Ronnie---------
--------------------Henry-----------------------
--------------Eto'o------------------------------

Speel je wel elke wedstrijd tegen minimaal 8 verdedigers

Waarschijnlijk zal het niet gebeuren, maar dromen mag altijd toch
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:09:29 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50756895
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:11:09 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50756938
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:00 schreef Flashwin het volgende:
Zou Rijkaard het aandurven 4-2-4 te spelen? Zou echt geweldig zijn

Zambrotta-Puyol-(Thuram/Aankoop)-(Abidal)

------------Xavi---------Iniesta----------------

------Messi------------------Ronnie---------
--------------------Henry-----------------------
--------------Eto'o------------------------------

Speel je wel elke wedstrijd tegen minimaal 8 verdedigers

Waarschijnlijk zal het niet gebeuren, maar dromen mag altijd toch
Beetje HEUL aanvallend
Ziet er op papier leuk uit, maar vraag me af of we ooit in die formatie gaan spelen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:11:44 #298
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50756952
topic
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:12:01 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50756958
vol
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:12:26 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50756975
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')